Gå til innhold

Små kviser på brystet :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips :)?



Anonymous poster hash: 98d6f...83e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan absolutt bruke ansiktsrensen din der! Jeg gjør det samme :)



Anonymous poster hash: 7b105...73e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips :)?

Anonymous poster hash: 98d6f...83e

 

Balancing toner fra Dr. Hauscka (pass på, det finnes to tonere) eller noe som heter "rescue cream" fra helsekost er bra for dette problemet :)

Anonymous poster hash: 227b2...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Har av en eller annen grunn fått et "utbrudd" med små kviser på brystet. Har alltid pleid å ha et par stykker men nå har plutselig mange fler dukket opp :/... Vet noen hva årsaken til det kan være? Kan jeg bruke ansiktsrensen min for oljete/uren hud der i dusjen? Andre tips :)?

Anonymous poster hash: 98d6f...83e

 

 

Hvis det ligner på dette,så kan det være hårrotsbetennelse:

 

http://www.dermatologi.no/hudsykdommer/H%C3%A5rrotsbetennelse.jpg

 

 

Det skyldes bakterier eller sopp og kan utløses av svette eller tettsittende klær.

 

http://www.dermatologi.no/hudsykdommer-h-m-h%C3%A5rrotsbetennelse.html

 

Du kan bruke ansiktsrensen,men en desinfiserende såpe som Hibiscrub (fåes på apotek) kan være mer effektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...