Gå til innhold

Hårfarge; fått svarte tupper!


Mona26

Anbefalte innlegg

Etter hjemmefarge har tuppene mine blitt svarte. :/ ( antar tuppene mine var mer slitt enn jeg var klar over) og det er uaktuelt å klippe det. Er faktisk fra ørene og ned.

Brukte sånn farge som skal vaskes ut, men tviler på at den sorte fargen vil forsvinne.

Noen tips til hvordan jeg kan fikse det? Vil IKKE har svart hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil ha ut fargen og legge ny, så fungerte denne metoden veldig bra for min del:

 

http://curlonamission.com/2014/07/30/the-vitamin-c-method-for-removing-demi-permanent-hair-dye/

 

Hvis du bare vil ha det lysere så vet jeg egentlig ikke om noe annet du kan gjøre enn å vaske det med Head & Shoulders eller annen flassjampo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det uaktuelt å klippe? Delen av håret er jo tydeligvis ødelagt, og vil se enda verre ut etter ny farging. Er mye finere med et sunt og fint hår som er litt kortere, enn et stugt, flisete hår som er 4 cm lengre.

Anonymous poster hash: db084...d8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det uaktuelt å klippe? Delen av håret er jo tydeligvis ødelagt, og vil se enda verre ut etter ny farging. Er mye finere med et sunt og fint hår som er litt kortere, enn et stugt, flisete hår som er 4 cm lengre.

Anonymous poster hash: db084...d8c

Jeg har kjempe kjempe tykt hår så hvis jeg må klippe det fra ørene så ser jeg ut som en sau :) klipper gjerne både fire og ti cm, men det er blitt sort fra ørene. Men skjønner poenget ditt. Er helt enig i at det er helt poengløst med langt slitt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha ut fargen og legge ny, så fungerte denne metoden veldig bra for min del:

http://curlonamission.com/2014/07/30/the-vitamin-c-method-for-removing-demi-permanent-hair-dye/

Hvis du bare vil ha det lysere så vet jeg egentlig ikke om noe annet du kan gjøre enn å vaske det med Head & Shoulders eller annen flassjampo.

Oi! Takk! Det skal jammen meg testes! Har brukt renseshampoo, ser allerede etter en vask at de lyse stripene mine begynner å skinne igjennom. Tenker at jeg kan prøve å få ut fargen selv også få en frisør til å farge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...