Gå til innhold

Erfaring Fred Hamelten produkter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden kjøpte jeg brynspudderet, samt highligteren i produktserien til Fred Hamelten. Dette var i forbindelse med at jeg var en salong som hadde gått kurs hos han. Nå lurer jeg på om folk har samme dårlige erfaring som meg, eller at det bare er jeg som er elendig på bryn.

 

Greia er at det er så utrolig mye produkt på brynspudderet, og selv om jeg kakker av mye i selve beholderen må jeg fortsatt blåse av en del for at fargen ikke skal bli for mørk. I tillegg føler jeg kosten er alt for tykk, er jo umulig og tegne på den tynneste delen av brynet uten å måtte bruke andre redskaper for å rette det opp. Det er så utrolig vanskelig å få ting nøyaktig med den kosten og jeg må gå over med en billig brynsblyant fra Korea, sminkekost og concealer for å rydde opp i rotet. 

 

Jeg synes også at selve formingen var litt oppskrytt, jeg fikk påsatt farge og denne forsvant på under en uke, i tillegg mente behandleren at det var normalt å måtte gå over med produkt på brynene selv om det var farget (forsvinner ikke litt av poenget da?). 

 

Jeg bare lurer på om noen har samme erfaring som meg, og om evt noen kan anbefale et godt øyebrynskit :)



Anonymous poster hash: ddd98...452
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...