Gå til innhold

Always med parfyme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg finner heller ikke always bind uten lukt. Prøvde den nye og fikk sår nedentil, så kan ikke bruke dem. Reagerer også på andre bind merker, så er derfor jeg kun bruker always.

Har sendt mail til de med spørsmål om de kan ta inn den gamle typen.. men ikke noe svar.

Vis man ser på den svenske always siden på fb er det mye klager.

Kanskje vi må starte en fb kampanje. "Vi som vil ha tilbake den gamle typen always ultra bind" he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reagert på det der! Hva blir det neste? Bind med granbarlukt? "Ny bil"-lukt?

Menskopp FTW! ✊

Anonymous poster hash: 7328b...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg pleier ikke å kjøpe always vanligvis,men kjøpte en pakke nå nylig og ble overrasket over parfymelukta.

 

Ikke nøytraliserte den noe som helst. Luktet bare mensblod blandet med parfyme. Usj.

 

Minner meg om endel av de luftfriskerne,som absolutt ikke kamuflerer noe som helst. Blir bare en veldig ekkel blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har irritert meg lenge nå, særlig siden det ikke lenger finnes vanlige Always-bind. Har prøvd å Google dette, men finner ikke noe om det? De MÅ jo ha merket stor nedgang på salget og fått mye klager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar i dag.

Det er kun de som heter silke og er i rosa pakning som er uten lukt.

De har sluttet å produsere de gamle bindene og har kun de med lukt nå.

De sa at de sender klagen vidre.. men kansje flere burde sende klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk svar i dag.

Det er kun de som heter silke og er i rosa pakning som er uten lukt.

De har sluttet å produsere de gamle bindene og har kun de med lukt nå.

De sa at de sender klagen vidre.. men kansje flere burde sende klage.

Hvor sendte du klagen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte klage nå. Dette er idiotisk, og gir dessuten inntrykket av at mensende kvinner lukter så ekkelt at det må overdøves med parfymelukt. Toskete av Always.



Anonymous poster hash: 78161...bac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar i dag.

Det er kun de som heter silke og er i rosa pakning som er uten lukt.

De har sluttet å produsere de gamle bindene og har kun de med lukt nå.

De sa at de sender klagen vidre.. men kansje flere burde sende klage.

 

Ja, ja, da blir det Libresse til de tyr til vettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner heller ikke always bind uten lukt. Prøvde den nye og fikk sår nedentil, så kan ikke bruke dem. Reagerer også på andre bind merker, så er derfor jeg kun bruker always.

Har sendt mail til de med spørsmål om de kan ta inn den gamle typen.. men ikke noe svar.

Vis man ser på den svenske always siden på fb er det mye klager.

Kanskje vi må starte en fb kampanje. "Vi som vil ha tilbake den gamle typen always ultra bind" he he.

 

Har du link til svenske siden på FB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjøpte en pakke truseinnlegg fra Always da jeg var på tur i helga og de ikke hadde den typen jeg bruker, og ved første do-tur kjente jeg en merkelig lukt.. Jeg bare, hvorfor lukter jeg sånn? Det luktet en fremmed parfyme liksom, ikke noen kjent lukt fra meg. Ikke var jeg fresh med nyvaskede hender eller noe når jeg satt på do heller.. Fant ut lenge etterpå at det var sånn odør-nøytraliserende truseinnlegg. Tok en sniff i et nytt truseinnlegg og de lukter jo skikkelig parfyme, jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mange valg føler jeg.

Jeg byttet fra libresse til always pga allergi så har brukt always i mange år. Prøvde den nye med luft og da fikk jeg sår nedentil. Jeg klagde på det men fikk til svar at de er testet så det skal være trygt å bruke, men at noen kan være mere sensitive.

Jeg har lett og lett etter denne soft typen men finner det ikke i noen butikk, så har noen noen tips om hvor de har sett det i Oslo området vil jeg bli veldig takknemlig for tips.

Dessverre er ikke heller tamponger noe aternativ pga endometriose Gjør det smertefult å bruke. Da tviler jeg på at jeg kan prøve den mens koppen dere snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre på mobilen så får ikke linket til fb. Men jeg søkte bare på always Sverige så dukket siden opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være lov å ha parfyme i bind!  Det er ikke delikat på noen som helst måte. Jeg ville aldri brukt noen form for produkter med parfyme opp mot dåsa. så hvorfor skal jeg ville gå rundt med en parfymert bind.



Anonymous poster hash: 972cb...a35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette har jeg reagert på også. Kan ikke bruke libresse fordi jeg får no slags allergisk reaksjon, og de fleste billigbind er kopier av libresse. Så har brukt Always i mange år nå. Liker ikke tamponger og klarte aldri å vende meg til menskopp (skal gi det et nytt forsøk om et års tid).

De med parfyme lukter jo helt jævlig. Hater lukta!!  Skjønner ikke hvem som har kommet på den idiotiske ideen.

Takk og lov at jeg er gravid nå, håper de får tilbake normale bind innen det er over.



Anonymous poster hash: 82e78...3c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt grusomt! La et bind i vesken (ubrukt, selvsagt) før jeg hadde testet de ut. Stinket jo død og pine etter bindet! Hvorfor tror de noen ønsker å annonsere at de har mensen ved å etterlate seg en eim med wunderbaum??

Anonymous poster hash: 5c5d3...69a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...