Gå til innhold

Veldreide Anjah


Anjah

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke tatt private pt.timer, men vi blir alltid trena av trenerene der. De er jo pt også og man kan kjøpe noen timer hvor pt og jeg f.eks går igjennom mine mål og ønsker. Men han trener oss så hardt og bra at jeg føler det holder. Resten er opp til meg :) De øvelsene jeg skrev om øverst driver vi mye med. Fy flate! Kombiner dem med høyt tempo uten pause i 15-30 min. Jeg sliter med å kjøre bil etterpå, skjelver sånn ;) Er verdt det:) Kose deg masse i helgen. Velfortjent nå som du har vært så flink:) Deilig å se det går fremover kan jeg tenke meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker dette treningssenteret ditt, altså! Høres ut som om det er fin hjelp å få av instruktørene :)

Jeg gruer meg litt til neste runde med hjemmetrening på matta, hehe. Jeg må ha vært for cocky når jeg drev på på mandagskvelden. Det var 3 dager med forferdelig stølhet i etterkant. Håper ikke det blir sånn igjen i morra :fnise: Totalhemmende!

Jo, jeg føler at det går fremover. Jeg merker på kondisen min at jeg allerede orker mye mer, og det er jo supert! Men skulle ønske at jeg kunne merke det litt i speil og klær snart. Antar det er litt tidlig enda. Jeg har jo bare holdt på halvannen uke :)

Ha en deilig helg, Wintergirl!!

*Smask*! :strix:

Fredag:

Treningsreferat:

* Gå/løpe/leke med kid'en hjem igjen fra den lokale kafeteriaen

* 45 min gåtur/joggetur på fjellet med ei venninne.

Spisereferat:

* Frokost: 1 stk brødskive med ost og skinke

* Lunsj: 1 porsjon kyllingsalat

* Middag: 1 kylling club sandwich med div tilbehør

Lørdagskosen kom visst på fredagskvelden istedet. Svigers tok oss med ut for å spise. Sa ikke akkurat nei til det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er kjempeflink som trener hjemme med egenoppsatt treningsprogram. Jeg er veldig avhengig av videoene mine for å greie å ha system!

Syns du spiser litt lite, jeg..! Sliter med det selv, altså, sånn at jeg skal greie å spise nok til å bygge muskler. Det er ikke lett, syns jeg!

Fredag er en fin kose-seg-dag! Vi hadde "etedag" hver fredag lenge, der vi i motsetning til de andre dagene kunne spise hva vi ville og mye av det. Har roa det litt ned nå, da, litt fredag og lørdag, men ikke fråtsemengder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flott treningssenter. De får ikke uten grunn mye skryt:) Men må si du er kjempe flink som klarer det alene! Resultater på klærne kommer snart, det kan hende at andre har sett at du er strammere. Lettere for de som ikke ser kroppen din hele tiden å se det enn det er for deg som ser deg hele tiden :) Du har jo strammet inn noen cm. så det syns nok;) Ha en deilig helg du med Anja og kose deg masse videre med familien :) Smask til veldreide Anja :-*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen igjen! Det har vært noen travle dager, så jeg har ikke rukket innom her :( Og nå har jeg forsovet meg, og i dag er det veie- og måledag! :bond:

Får forte meg litt :)

Lørdag:

Treningsreferat:

Malte hele fremsiden av garasjen alene.Ca 3, 5 timer. Gikk hjem fra selskap hos et vennepar senere på kvelden. Noen øvelser på matten. Kun 10 min.

Spisereferat:

Husker ikke, men det ble sånn "alt er lov- dag". Øl og popcorn til og med :biggrin:

Søndag:

Spisereferat:

* Frokost: 1 st brødskive med egg

* Lunsj: rester av litt kylling og ris

* Middag: rester av litt kylling og ris, med ei skive

* Kvelds: Kakao med krem

Treningsreferat:

Malte hele sidenveggen på garasjen. Ca 3 timer. Gikk opp mange bakker for å hente min parkerte bil. Sammen med kid'en. Som måtte bæres en del a veien, fordi han ramlet i grøfta og livet ble trist :fnise:

Mandag:

Spisereferat:

* Frokost: 1 skål Albran

* Lunsj: Liten roastbiffbaguette

* Middag: Pasta Carbonara

* Kvelds: -

Treningsreferat:

* Gikk til barnehagen sammen med kid'en.

* Gikk til jobben

* Oppdrag for jobben, der jeg måtte frakte en komfyr opp til ei hytte uten vei. Bæreing og sleping.

* 30 min joggetur med bra puls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:) Deilig å ta litt fri fra nettet innimellom også da;) Flott at du koste deg og hatt en flott helg! Vel unnt:) Tilbake til hverdagen. Håper du blir fornøyd med målingen i dag da. Ha en fortsatt fin dag;*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UKE 2:

Vekt: 62,0 kg

Vektnedgang: 400 g

CM:

Overarmer: (29 cm) (27 cm) = Nå 27

Lår: (60cm) (57cm) = Nå 56

Hofter og rumpe: (105 cm) (105cm) = Nå 102

Midje: (76 cm) (72cm) = Nå 70

Ikke like mye fremgang på vektnåla denne gangen :(

Men at jeg har gått ned noen ekstra cm rundt hofter og midje, det er jo ikke så dumt, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Alt trenger å stabilisere seg. Bare det at noe skjer er veldig bra:) so keep up the good work;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha!! Tror jeg har forklaringen! Jeg vet jo at det er normalt at vektnedgang stagnerer en liten periode, men jeg hadde liksom ikke trodd at stagneringen ville komme bare et par uker inn i opplegget! Og som Rainbow påpeker, synes jeg selv også at jeg spiser litt lite...

Tanten kom på besøk i går kveld, og tidligere erfaring viser at jeg faktisk drar på meg nesten 1 kg i vannvekt denne perioden! :) Det er jeg i allefall vant med. Så kanskje det er der det ligger. Jeg lever i håpet, så skal jeg prøve vekten igjen om et par-tre dager :)

Tirsdag:

Treningsreferat:

* Lot bilen stå, og jogget til et møte med rideklubben borte på ridebanen. Ca 20 min in total. Ble fortere sliten enn i går....

Spisereferat:

* Frokost: 1 stk brødskive med hardkokte egg på.

* Mellom: Druer

* Lunsj: Restene av roastbiffbaguetten fra i går

* Middag: Egg og bacon

* Kvelds: Noen få druer

*

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld:) Ja, det kan være at du spiser lite. Men husk også at du ikke skal mye ned i vekt da. Du er jo i følge målene ikke så spesielt stor, så spis litt mer og ikke tenk på å rase ned i vekt. Du er tross alt nærmere målene dine enn du tror;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, Wintergirl :) Det går jo riktige veien! Jeg er nok bare utålmodig :fnise: Men vet du hva som er bra? Nå har det blitt litt sånn at jeg faktisk gleder meg til å komme meg ut. Det er jo så deilig, og det finnes ingen dørstokkmil lenger!!

Onsdag:

Treningsreferat:

* Oppoverbakke tur i godt tempo, jogget hele veien hjem igjen. Unnagjort på 25 min. Yeii!

Spisereferat:

* Frokost: 1 stk rista brød med baconost

* Lunsj: 1,5 brød med kyllingfilet

* Middag: 1 stk bakt potet med div tilbehør

* Dessert: 1 skål mandelkjernepudding med rød saus (Dessert, faktisk! Ikke ofte! :D)

Ingen mat etter 19.00, som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har hvert så lang! Lykke til videre :) :)

Takk! :nigo:

Jeg har en plan om å gå ned 5 kg innen 15 september. Så langt er jeg jo egentlig innenfor, med 1 kg i uka. 2 kg er jo kommet av på disse 2 ukene, og jeg har 4 uker igjen.

Men om det ikke skulle bli 5 kg, så er jeg fornøyd med å bli strammere i fisken. Det kan jo hende at det blir litt muskelvekt istedet :lur:

Torsdag:

Treningsreferat:

* Komfyrleveranse for jobben.

* Dugnadsarbeid. Bære mye møblement og tunge pappesker opp og ned trapper. Vi holdt på i over 2 timer, så det får gå som dagens treningsøkt!

Spisereferat:

* Fokost: 1 skål Allbran

* Lunsj: 1 brødskive med kyllingfilet

* Middag: Rester av 1 bakt potet med tilbehør

* Kvelds: 1 glass Jäger''!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg bare er midtveis i uka, siden veie- og måledager er på tirsdager, men nå som tanten er på vei avgårde, tenkte at jeg fikk sjekke vektsatus igjen:

61, 7 kg! Totalt etter 2 uker er da sånn ca 2,4 kg.

Så yeiii! :trene:

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig bra, Anjah;) Kose deg masse med familien i helgen, med gooood samvittighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helgen er over, og en ny uke truer ;) Hvordan har din helg vært, Wintergirl? Rainbow?

Hmm... Ikke har vært her inne på et par dager, ser jeg. Oppdateringer følger:

Fredag:

Treningsreferat:

* Oppoverbakke, speedwalk. Pust-pes! Jogget hjem igjen. 30 min

Spisereferat:

* Frokost: 1 skål Allbran

* Lunsj: 1 baguette med røkt laks og egg

* Middag: Litt fløtegratinerte poteter med ei karbonade vedsiden av

* Dessert: 1 lite stykke gulrotkake, 1 liiiite stykke sjokoladekake

(Ja, jeg var i barnebursdag etter jobb :fnise: )

Lørdag:

Spisereferat:

* Frokost: 1 skål Allbran

* Lunsj: 1 Activia yoghurt

* "Middag": 1 boks pasta carbonara på boks

* Kvelds: 1 stk marengs-mini-kake

Treninsreferat:

* Ute på bowling med jobben. 2 timer

* 30 min oppoverbakketur, med jogging hjem igjen

Søndag:

Dette ble fridagen når det kom til mat og sånn. Men jeg var ute i hele går, da! Jeg var med som deltaker og hjelper i klubbens Rideknappkurs, så jeg har fått ridd en del, for å si det sånn. Kjempekoselig. Over en måned siden sist jeg satt til hest! :biggrin:

Endret av Anjah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:) Den helgen hadde jeg fri. Tok det med ro og besøkte en venninne. Vi spiste pizza;) I går hilste jeg på hestene som beiter utenfor leiligheten vi (min mann og jeg) leier. Skjønne dyr det der;) Godt å høre at helgen din var fin:) Ha en fortsatt fin dag, Anjah***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ndååh, ja hester er herlige :rodmer: Rir du noe selv? Høres ut som du har hatt en fin-fin helg, i allefall! Jeg har fri neste helg. Da får jeg et vennepar på besøk hele weekenden. Det skal bli kos!

Mandag:

Treningsreferat:

* Var på vei ut døra for å jogge litt. Men da kom svigermor og ville hjelpe litt med husmalingen. Så da gjorde vi det halvannen time istedet :rolleyes:

Spisereferat:

* Frokost: 1 skål Allbran

* Lunsj: 1 Activia yoghurt og et halvt hatting med paprikaphiladelphia

* Middag: Diverse rester. Pølser, potetmos, penne, spekeskinke

* Kvelds: Druer og mer spekemat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg rir ikke selv, bare koser med dem som er ute på beite;) Har faktisk blitt veldig betatt av hester etter at jeg har hilst en del på dem. Har jo aldri vært noe hestejente før, men nå har bassillen bitt meg også:) Høres deilig ut med besøk neste helg. Og du som har blitt strammere siden sist;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...