Gå til innhold

Mizu's kosthold&treningsdagbok


Mizu

Anbefalte innlegg

For mye jobb med blogg! Derfor tenkte jeg å lage meg en liten dagbok her for å holde styr, så plukker jeg kanskje med meg litt inspirasjon:)

Kort om meg:

26 år

65kg

170cm

Jeg har vært litt over 80kg, men det begynner å nærme seg 7 år siden, og har heldigvis ikke vært der i ettertid!:) Jeg slanket av meg 6 kg nå til sommeren, og tenkte jeg skulle kvitte meg med i alle fall 5kg til, så får vi se hva jeg gjør.

Har jo nettopp vært på ferie så har ikke helt kommet ut av «feriemodus» enda, men det kommer seg! Og det er selvsagt lov å komme med innvendinger på kostholdet!

Tenkte å oppdatere om kvelden hva som er gått inn og ut av kalorier, og ha veiedag på fredager.

Tuddels:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woho, dag en unnagjort:) Vært en lat søndag der jeg stod opp alt for seint. Er klar over at det er litt lite mat, kalorimessig, men jeg har bitt meg på innsiden av kinnet, så kvier meg litt for å spise. Må sitte å enten tygge med oppblåste kinn eller så må jeg dra ut kinnet med fingrene :fnise: Men det går nå over:)

post-84309-0-04290000-1405904479_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Have mercy...! 33 grader på balkongen gitt... Plankene var våte av svette under stolen :fnise: Har hatt rundt 30 grader i over 3 uker nå, helt sykt. Klager ikke, men det var litt godt den ene dagen det kun var 21...:P

Tenkte jo jeg skulle begynne å jogge igjen etter ferien, men ikke snakk om i denne varmen! Må bli sent på kvelden i så fall.

Kjenner at såret inne i munnen er på bedringens vei, så snart kan jeg forhåpentligvis tygge uten å blåse opp kinna for å ikke bite meg på nytt!

puffer-fish2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir virkelig alt for mye is-spising i denne varmen. Og bare 2 av 5 om dagen. Men nå har jeg handla meg mango og vannmelon, så i morra blir det bra;) Om nom nom!

post-84309-0-55846200-1405976928_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer røde tall i dag, men sånn kalorimessig er jeg ikke så bekymret etter å ha vært å herja i vannet i over en time:) Men fikk litt bakoversveis av sukkerinnholdet i den iste'n ass. Drikker som regel sukkerfritt, men denne var jo så god... :P Kanskje lage min egen iste.

post-84309-0-06440700-1406125441_thumb.p

(Det hadde jo vært en fordel om jeg faktisk trykka på "post" når jeg var ferdig å skrive:P)

Endret av Mizu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmen tar ingen ende! Går jo en liten formue i is og vannmelon :fnise: Er jo også så salt-sugen at jeg kunne raida hele snackhylla til rema!

Har bare gått meg en svært bedagelig tur i dag, sov jo så lenge også. La meg ikke før i 3 tida vett, det er liksom da det begynner å bli kjølig, så er så herlig å sitte oppe... :)

post-84309-0-48505300-1406143588_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå middagen på lunsjen men det spiller vel ingen praktisk rolle:) Skal straks kose meg med film før jeg finner køya^^,

post-84309-0-16196900-1406243390_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!:)

Startvekt: 65kg

Målvekt: 60kg

Nåværende vekt: 64,7kg

Vekttap: -0,3kg

Hadde håpet på et litt mer dramatisk vekttap siden det er den første uka og man ofte pleier å miste mest da, men resultater er vel resultater:) Har jo ikke trent heller siden det er så varmt. Skulle hatt meg en sånn camelbak av noe slag så jeg ikke tørker inn til en rosin:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vekten går normalt litt opp og ned fra uke til uke pga vann og div. Du ser bedre resultater med formbilder og mål! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vekten går normalt litt opp og ned fra uke til uke pga vann og div. Du ser bedre resultater med formbilder og mål! :jepp:

Ja, den gjør det:) Men formbilder har jeg fra jeg var 80kg, og synes ikke det er så stor forskjell:\ Men kan hende jeg er for streng men meg selv. Mål glemmer jeg av å ta hele tiden-_- Selv om jeg vet jeg bør :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle å shoppe laken og så ble en veldig rar frokost/lunsj i dag:P Men, men, er nå lørdag^^,

post-84309-0-64330800-1406412889_thumb.p

Nå skal jeg kose meg med Batman Begins:D

Endret av Mizu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det er så fantastisk å være lat, og når man har ferie trenger man ikke ha dårlig samvittighet...^^, Nesten :fnise: Burde virkelig ha begynt å jogga igjen nå som temperaturen har falt, men er sååå mye bedre å sitte her å nerde forran pc'n:)

Skal skjemme meg bort med polarbrød i kveld, er så godt!^^, Synes jeg fortjener det litt når jeg har vært så tøff å bestille meg time til tannlegen. Tannlegeskrekk til tusen:S

post-84309-0-44999600-1406572448_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt spis-ut-av-fryseren har starta:P Den er ikke så veldig stor, men er liksom noen rester her, og noen rester der. Får snart ikke døra igjen, så nå er det ingen bønn lengre:P

post-84309-0-24408700-1406656223_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egad! Skippertak på husarbeid er en uting. Holdt på 2 stykker i 2 timer. Støvtørking, støvsuging, vasking, banka matter og whatnot. Jeg skal SÅ spise is i dag:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, var egentlig veiedag i går men har tante rød på besøk så er jo bortkasta batterilevetid på badevekta å veie seg:P

Har helt glemt av å føre noe matdagbok i dag, for jeg har sittet i hele dag og febrilsk prøvd å fått unna to-do-lista mi, men INGEN nettsider ser ut til å fungere i dag:P Så jeg har bare surra bort tid på å plages i dag egentlig. Så nå får det bare være. The internet does not like me today:P Skal snart forlyste meg på litt popcorn og film^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for mye styr å kopiere hele greia så dere får nøye dere med oppsummeringa:P
post-84309-0-55913000-1407096525_thumb.p

Kjenner jeg har skikkelig cravings på havre- eller smørgrøt, men da kommer jeg til å sprenge budsjettet helt så det får bli en anna dag. Nuh blir det en episode Almost Human^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt rart ut på oppsummeringa av karbohydrater, proteiner osv. i dag, for på middagen la jeg bare inn sånn ca. kalorier, ikke hva det faktisk inneholdt. Det ble rester etter fredagen i dag, biff strimler, grønnsaker og nudler, så burde ikke se så ille ut tror jeg:)

post-84309-0-25056200-1407183060_thumb.p

Nå blir det mer Almost Human og kveldsmat:) Blir toast med skinke og litt ost. Lenge siden sist^^,

Endret av Mizu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...