Gå til innhold

Silfens dødsmarsj


Silfen

Anbefalte innlegg

Jaja. Nå går det jo ikke veien. Igjen. Kneet er jo man informert om. Etter en del ryggøvelser er nå ryggen på bærtur. Greit nok, går an å rulle inn litt der og ta det enda mer med ro. Men så har jeg noe gallepiss. Dvs blæren er jo borte, for over to, eller er det tre, år siden nå. To sikkert. Anyway. Etter den kom ut så hadde jeg likevel et par anfall. Men bare en gang i året. Til å leve med.

I juni hadde jeg prolapsfaenskap og etter noen jævlige dager og til slutt noen kortisonsprøyter, så endte jeg opp med å ta paralgin forte for første gang i mitt liv. Noe jeg tydeligvis ikke tålte, for smertehelvetet som fulgte var ikke særlig gøy. Og så i dag da, vært på fløyen hele dagen, holdt på å fryse meg ihjel, så endte opp med å kjøpe en kakao. Nå har jeg ikke drukket eller spist noe sjokoladegreier siden mars og tydeligvis ble den koppen da for mye for systemet. På bussen hjem så trodde jeg faktisk jeg skulle krepere, ringte til slutt 113 etter beskjed fra legevakten. Merkeligste er at ingen brydde seg. Kanskje de trodde jeg var et utehode. Klarte å komme meg av bussen for å bare sige sammen på busstoppet. Anyway, de sendte nå en ambulanse og halvveis til legevakten så gikk jo anfallet selvsagt over og jeg følte meg dødslur.

Men for å komme til poenget. Ryggen er helt fucket. Føles som noen har slått meg med en slegge og kjørt over meg med en traktor. So; what to do? Ta det easy en uke? Jeg tok det easy forrige uke, iom at kneet er au og ryggen begynte så smått og være au. Treningsfri en uke? Eller kjøre på som vanlig? Og med kjøre på så mener jeg selvsagt min greie, ikke de helvetesukene normale folk driver med.

Blæh! Drittlei av å ikke virke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Mmmm... Når min kropp ikke virker på det viset så tar jeg og gjør mine vanlige øvelser, bare med 1/3 1/4 av vanlig belastning. Det virker for meg.

For bussanfallet så ville jeg nok tatt en tur innom legen, fortalt om anfallet og krevd hele spekteret av blodprøver. Kanskje en graviditetstest også! En vet jo aldri hva aliens finner på mens en sover :opplyser:

Endret av brutal_mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer* I'm so nok knocked up! Jeg har jo nettopp hatt fireårsdag for sølibatet mitt. :nigo:

Forøvrig har jeg nettopp tatt alle mulige blodprøver. Tror jeg heller mot trange galleganger. Dritt og faenskap.

Easy uke. Det er den jeg har helt mot. Jau jau. Ingen pølse på meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update. Har vært en ræva rygg-bekken-kne uke. Trening i går og i dag. Torsdag. Zumbahelvete. Fått instruktøren til å lage FB-gruppe der hun skal legge ut snutter med steg.

For zumba og jeg. Jeg er en elefant. Og hun er en liten alv. Hopp og sprett, flyt gjennom luften. Så meg; tramp, tramp, snuble til ene siden, snuble til neste. Ikke mye tåspiss der, nei. Heldigvis ser jeg det er flere med elefanttakter der. Ikke nødvendigvis i kropp, men iallfall i steg. Å kopiere alven tror jeg krever minst fjorten år med trening. Minst. Evt en rytmesans.

En annen ting som gjør zumba mer levelig er når man ser at man kan telle. Ikke sånn steg, steg, tapp som alven driver på med. Men en to, en to, en to to, en to. Selv om jeg er selverklært dyskalkulitiker og hater tall, bortsett fra salg og prosenter, så er det å kunne telle trinn mye enklere enn steg, steg tapp. Dog er det et lite problem; alven er for kjapp. Innen jeg har kommet til en, to, e .... så er hun på femogtredve.

But, as they say; the show must go on. Same time next Thursday.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Fan... Hva skjer om du spiser diger deilig fettet kjøttpølse når du mangler gallebære? :klo: Må en ha klar bane til Haukeland? Det er jo ikke SÅ langt, men jeg gidder ikke bære deg! Får holde med pølse lizzom :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver så morsomt, Silfen.

Sitter og humrer av beskrivelsene dine av zumba...og konkluderer med at jeg aldri skal delta på noe sånt. Spinning får holde. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er meget mulig det er gøy. Sånn om tre år. Når jeg kan stegene uten å få hjernekollaps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest RompeRusk

Jeg begynner å bli sugen på pølse! :opplyser: Uten at noen skal legge noe homoerotisk i det :glare:

Så kjøp deg pølse, da. Meg bekjent har ikke silfen noen pølse å tilby Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Så kjøp deg pølse, da. Meg bekjent har ikke silfen noen pølse å tilby

Jeg har lovet Silfen pølse :opplyser: På 3-kroneren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg har lovet Silfen pølse :opplyser: På 3-kroneren!

Har de gode pølser der da? :klo: Ville heller gått på statoil: Alltid wiener for en tier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har de gode pølser der da? :klo: Ville heller gått på statoil: Alltid wiener for en tier!

:hakeslepp: Blafsemy :jolie: De har rød saft også :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Her har det ikke vært så mye action. Treningen er tilstede, men ikke alltid like mye. Men nå er jeg straks på vei for en runde på senteret.

 

Vekten rikker seg jevnlig, slenger ved et "formbilde" haha. Vet ikke helt hva jeg syns, men det kommer seg. Vet ikke helt hva jeg syns om det heller. Galskap.

 

 

 

 

 

Jada. Halloween er ikke ute ennå. :lat:

Endret av Silfen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...