Gå til innhold

Jill sin treningsdagbok


Jill

Anbefalte innlegg

Var vel ikke såå ille? :)

Jeg fikk også lyst til å spille håndball. Skulle aldri ha slutta.. :kjefte:

Åjo! Det var dessverre så ille. Hadde ikke lyst å se siste del av 2. omgang og jeg var overlykkelig når jeg kunne bytte meg ut og slapp å spille! :flau: Men du skulle nok ikke ha sluttet, for det er jo så morro, stort sett :)

Men i dag har jeg vært flink å trene selv! Det ble enda en omgang med pump it up-aerobic videoen. Og i tillegg gjorde jeg noen ball-øvelser. Aerobicen ble litt avbrutt av at jeg drev på med brødbaking samtidig, men jeg kjenner det allerede i armene og magen. I tillegg var jeg sur i leggene og lårene før jeg startet, så det blir sikkert forsterket i morgen. Og så er jeg så stiv som en pinne, jeg må virkelig begynne å tøye ut etter treningen.

Fredag har jeg avtalt å gå på en treningstime sammen med en venninne. Så dette lover bra! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få flink du er a! :)

Prøve å få til litt løpetrening ved siden av 30 days shred!

Bake brød? :) Åssen brød baker du da? Noe som er sunt eller? Har bakt brød i det siste jeg også, men det har bare vært sånn "tilsett gjær pakkning"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få flink du er a! :)

Prøve å få til litt løpetrening ved siden av 30 days shred!

Bake brød? :) Åssen brød baker du da? Noe som er sunt eller? Har bakt brød i det siste jeg også, men det har bare vært sånn "tilsett gjær pakkning"

Ja, jeg er ganske fornøyd med treningen denne uken :)

Hvordan funker det 30 days shred? Har du kjøpt en dvd eller lastet ned? Og hva slags trening er det?

Det er ikke sånn posebrød. Jeg vil si brødene er halvgrove. Har oppi hvetemel, grovt hvetemel, grovt rugmel, havregryn, linfrø, honning, olje, vann og gjær. Så lager jeg tre i slengen og fryser ned. Mye bedre enn butikkbrød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som noen gode brød!

30 days shred er et treningsprogram som Jillian fra Slankekrigen har. Det er et helt vanlig treningsopplegg der man trenger treningsmatte og håndvekter (man kan bruke 1 halvlites flaske istedet for vekter, og dyne osv som underlag.).

Det er 3 nivåer. Man trener nivå 1 i 10 dager, så nivå 2 i 10 dager og deretter nivå 3 i 10 dager!

Skal visst kunne gå ned opptil 10 kg på en mnd. Har aldri fullført så det tør jeg ikke si med sikkerhet. Men jeg skal i hvertfall teste det nå :)

Har lastet det ned ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lenke

Hu har trent litt jogging og sånn rockering ved siden av også tror jeg. Men er i hvertfall morro å prøve det ut :)

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu har trent litt jogging og sånn rockering ved siden av også tror jeg. Men er i hvertfall morro å prøve det ut :)

Jillian er jo nazi da! Men jeg laster det ned jeg også. Tviler på jeg klarer å holde på i 30 dager i strekk. Har noe lignende på wiien, men det varte omtrent en uke :fnise:

Men satser på jeg kan bruke det inni mellom når jeg er lei av pump it up-videoen :) Har du fått testet ut den forresten?

Nå skal jeg stikke å ta litt sol. Må jo ha en smashing tan som passer til den opptrente kroppen jeg snart skal få :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, soool! Det fikk jeg lyst til å ta nå. Jeg er så lei snø og dritt nåå atte. Blir så deprimert! Skal smøre meg med selvbruning etterpå! Blir faktisk ikke så værst resultat med den kremen jeg har.

Nei, tror jeg prøvde å laste den ned engang, men tror ikke det ble noe. Har ikke trent til den i hvertfall. Hva heter den?

Lastet ned en ny av Jillian i går - No more trouble zone. Lengre, hardere og for mer trente mennesker. Skal til med den etterhvert også!

Målet er jo å holde på i 30 dager, men jeg kjenner allerede nå at jeg er veldig stiv. Lurte på å ta en fridag på søndag også heller forsyve det en dag. Er ikke noe særlig å gå rundt stiv og øm også er jeg redd for å miste motivasjon! Men vi får se på søndag :)

Nå er det fire-stjerners middag på tv og rett i koppen suppe 60 kalorier - blir alltid så frøktlig sulten og sjessen mens jeg ser på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, soool! Det fikk jeg lyst til å ta nå. Jeg er så lei snø og dritt nåå atte. Blir så deprimert! Skal smøre meg med selvbruning etterpå! Blir faktisk ikke så værst resultat med den kremen jeg har.

Nei, tror jeg prøvde å laste den ned engang, men tror ikke det ble noe. Har ikke trent til den i hvertfall. Hva heter den?

Lastet ned en ny av Jillian i går - No more trouble zone. Lengre, hardere og for mer trente mennesker. Skal til med den etterhvert også!

Målet er jo å holde på i 30 dager, men jeg kjenner allerede nå at jeg er veldig stiv. Lurte på å ta en fridag på søndag også heller forsyve det en dag. Er ikke noe særlig å gå rundt stiv og øm også er jeg redd for å miste motivasjon! Men vi får se på søndag :)

Nå er det fire-stjerners middag på tv og rett i koppen suppe 60 kalorier - blir alltid så frøktlig sulten og sjessen mens jeg ser på det!

Ja, det var deilig med sol! Og jeg presterte å bli litt solbrent i ansiktet etter bare 12 min :gjeiper: Jeg også har brukt selvbruning i vinter, men de siste gangene har det blitt skjoldete på leggene.

Den heter: MoS - The Ultimate Workout - Pump It Up, Burn It, Lost It. Link: http://thepiratebay.org/search/Pump%20It%20Up,%20Burn%20It,%20Lost%20It/0/99/200

Jeg har lastet ned 30DS nå og det så tungt ut, men kanskje jeg skal teste det ut på søndag :) Er jo greit at det bare er i 20 min da. Jeg har en tendes til å bli litt lei hvis det er lange økter. Samtidig så er jeg veldig giret på å trene, i hvertfall akkurat nå. Men i dag har jeg jo allerede trent :fnise: Får håpe det stemmer at trening avler trening! Var på kick-off i dag og jeg holdt på å dø av magetreningen! Det var stappfult av folk og siden jeg liker å holde meg bakerst var det ikke så enkelt å få med seg alle trinnene, men jeg ble sliten allikevel :)

I går gikk det i et lite stykke thailand, hjemmelaget müslie, usunn drikkeyoghurt og appelsin. Og i dag går det i smågodt..I tillegg skal jeg ut i morgen, isj, liker ikke å være i dårlig form på søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som en bra start på helgen! Da kan du i hvertfall gå ut i dag med god samvittighet! :)

Merker faktisk allerede litt resultater jeg altså. Magen er blitt litt mindre og vekten går sakte, men sikkert ned. Tenkte å ta nye mål til mandag.

Trening avler trening ja! Det hadde jaggu vært noe! :D

Du får ha en god tur ut og drikke med måte :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen var koselig og formen var fin i går, meen dessverre var jeg litt for lat til å trene. Det var jeg ikke i dag, så det ble litt løping, hopping og styrke på håndball i dag. Føler meg ganske sur i beina etter treningen den siste uken, og det er ikke noe gøy. Får melkesyre av å gå opp bakken til skolen eller opp en trappene til leiligheten..

Men jeg gir ikke opp fordi om! Har lang dag på skolen i morgen, men håper jeg får tid til å teste ut 30DS når jeg kommer hjem. Det er jo bare 20 minutter, men jeg blir så sløv etter middag. Spiser som regel for mye mat og ligger på sofaen i flere timer. I dag var det ikke så ille da, hadde fiskekaker i brun saus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har kost deg i helgen, det var fortjent!

Har du fått testet det? :)

Tok forresten en liten prat med kjæresten i helgen, edru. Hadde tenkt til å skrive et brev som du sa, men det gikk faktisk greit å ta det opp.

Ville bare takke for litt råd og sånn, hjelper veldig å høre hva andre har å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har kost deg i helgen, det var fortjent!

Har du fått testet det? :)

Tok forresten en liten prat med kjæresten i helgen, edru. Hadde tenkt til å skrive et brev som du sa, men det gikk faktisk greit å ta det opp.

Ville bare takke for litt råd og sånn, hjelper veldig å høre hva andre har å si :)

Jess, da har jeg testet 30DS! Og det var veldig bra trening. Fant ut at mitt svake punkt er armene, men det kom ikke som noen stor overraskelse. Funket veldig bra at det bare varte 20 min, men det kunne vært litt mer oppvarming.

Bra du fikk snakket med typen din, har funnet ut det kan være veldig greit å få råd her inne, selv om ikke alle er like gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte det! :duskedame:

Ja, det går liksom ann å nevne noen småproblemer i dagboka, hadde jeg laget en tråd under seksualitet hadde jeg fått besjed om å dumpe han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du likte det! :duskedame:

Ja, det går liksom ann å nevne noen småproblemer i dagboka, hadde jeg laget en tråd under seksualitet hadde jeg fått besjed om å dumpe han :P

Ja, jeg skal absolutt fortsette med 30DS, for jeg synest det er så kjedelig å skulle sitte på et treningsrom å trene styrke for meg selv :gjeiper:

Ja, det er ikke så mange her inne som vil jobbe med kjæresteproblemene sine. Det enkleste er å bare dumpe de :fnise:

----------

I dag har jeg hatt min tredje trening denne uken og det lover bra! Det ble pump it up og jeg føler jeg virkelig kan gi jernet nå. Jeg er fortsatt svak i armene så de må det jobbes mer med.

Målte meg selv her om dagen og det var ikke akkurat gode nyheter. Men siden jeg nettopp hadde vært syk sist, så er kanskje disse tallene mer realistiske.

Mage: 84

Arm: 24

Rumpe: 98

Lår: 57

Legg: 35

Bryst: 91

Det vil si 1 opp på armene, 1 opp på rumpa, 1 opp på lår, en opp på legg å 1 opp på bryst. Kanskje jeg har fått mer muskler, håper på det siden fett ikke er velkommen her!

Satser på å få trent i morgen også, enten på kick-off time eller fremfor tven med Jillian. Og lørdag lurte jeg på å gå til og fra byen når jeg skal shoppe litt. Det tar ca 30-40 min hver vei. Om jeg går hjem kommer an på hvor mye jeg handler ;)

Skal ut IGJEN på lørdag, og jeg er ikke så stor fan av å våkne opp dårlig på søndag, så får prøve å drikke moderate mengder vin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte meg nå jeg også. Ikke akkuratt de resultatene jeg hadde regnet med, fordi jeg føler meg mye slankere, spesielt rundt magen. Men altså egentlig driter jeg jo i målene bare jeg føler meg stram og fin selv! Men jeg har et stykke igjen før jeg hiver på meg bikini ;)

Ha en fin helg, jeg skal bort å handle litt vin selv, mulig vi skal på fest i helga, egentlig håper jeg bare på noen røde glass til tv-rekka (begynner jeg å bli gammal??) men vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte meg nå jeg også. Ikke akkuratt de resultatene jeg hadde regnet med, fordi jeg føler meg mye slankere, spesielt rundt magen. Men altså egentlig driter jeg jo i målene bare jeg føler meg stram og fin selv! Men jeg har et stykke igjen før jeg hiver på meg bikini ;)

Ha en fin helg, jeg skal bort å handle litt vin selv, mulig vi skal på fest i helga, egentlig håper jeg bare på noen røde glass til tv-rekka (begynner jeg å bli gammal??) men vi får se hva det blir til :)

Jeg også føler meg strammere og flottere enn i julen, så treningen har nok hjulpet selv om det ikke vises på vekten eller målebåndet :) Kjøpte meg ny kjole i dag i str 36! Woho! :biggrin: Greit nok, formen på kjolen hadde nok en del si, for jeg er ikke str 36 over baken.

Ha en fin helg du også. Tror jeg også begynner å bli gammel, har ikke lyst ut på byen, vil bare være på vors :tongue:

Det ble ikke trening i går, jeg gjorde husarbeid i stedet for. Men i dag gikk jeg til byen og så har jeg lastet ned ny pump it up video. The ultimate dance workout heter den, og jeg er fast bestemt på å få inn litt rytme i denne stive kroppen.

Videoen er basert på call on me musikkvideon og det var noen virkelig heftige underlivbevegelser! Merket det var noen muskler som ikke hadde blitt brukt før. I tillegg var det cha-cha-cha trinn og jeg var virkelig elendig! Men jeg hoppet opp og ned å veivet med armene så jeg skulle bli skikkelig sliten selv om trinnene var vanskelige. Satser på det går bedre neste gang.

Så var det armhevinger, situps, planken og hofteløfting. Men jeg tror jeg gjør situps galt, blir så sinnsykt stiv i nakken når jeg holder på.

Godt utstrekking til slutt, så nå skal jeg bli myyyyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følte meg ganske flink i går som bare drakk en flaske hvitvin (7,5%) på 5 timer for så å begynne på vann! Jeg hadde handlet inn potetgull så jeg spiste litt av den, men flere av de som kom hadde også tatt med seg det, og de ble ikke åpnet engang. Så når har jeg tre poser liggende, og jeg har allerede spist opp restene i en som var åpnet.. Prøvde å få gjestene til å ta med seg posene, men det gadd de ikke, fikk beskjed om å ta de med på skolen heller, så da gjør jeg det i morgen! Haha, alt for å ikke bli fristet til å spise det selv :)

Tror det er på tide å begynne med kcal-måling igjen på vektklubben. Finne ut hvor det går galt i matinntaket. Løpet er nok kjørt for i dag, pga potetgullet, men i morgen skal jeg skrive inn hva jeg spiser.

Har ikke heelt bestemt meg for om jeg skal trene i dag, da jeg må få gjort noe skole, og allerede har kastet bort halve dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og akk og ve! Var ikke motivert for å trene i dag, men tvang meg til å ta en økt med the ulimate dance workout. Men det føltes bare helt fælt! Har tidligere gått barføtt, men fått litt vondt under føttene og i anklene, sikkert pga murgulv. Så tok på meg joggesko i dag og kjentes ut som to mursteiner som hadde borrelås til teppet, så de var det bare å sparke av seg. Trusa krøp opp i rompa og alt var ekkelt. Fikk ikke en gang til å riste på puppene! De gikk bare hver sin vei.. Så etter 45 min gav jeg opp. Men forbrant ca 366 kcal om ikke annet.

Har lagt inn hva jeg har spist i dag og hittil har jeg fått i meg 1519 kcal. Det vil egentlig si jeg har igjen 81 kcal til kveldsmaten.

Håper på en bedre dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske kjedelig når man har rigga seg til å er gira på å trene, men ikke får det til. Er litt seig i rævva noen ganger jeg også - spesielt på mandagene.

Tror du får til bedre økter resten av uken.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når har jeg tre poser liggende, og jeg har allerede spist opp restene i en som var åpnet.. Prøvde å få gjestene til å ta med seg posene, men det gadd de ikke, fikk beskjed om å ta de med på skolen heller, så da gjør jeg det i morgen! Haha, alt for å ikke bli fristet til å spise det selv :)

Når jeg rydder unna søndagskveld pleier jeg å forlange at gubben eter opp restene av alle fyfyting, hvis ikke går det rett i søpla.. Jeg klarer virkelig ikke ha snop tilgjengelig uten å ligge unna.

Det er ikke så lenge siden jeg laget sjokoladekake. La unna 4 stykker og sendte resten med svigermor! Det er livsfarlig å ha ting liggende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...