Gå til innhold

Cabin Crew


Bee21

Anbefalte innlegg

Ja, og det er helt sikkert andre flyselskap som trenger crew fremover :)

Hm sitter du fast? Hva har du til nå da?

The ususal.. Hvem jeg er, hva jeg har gjort osv.. Men det holder til nå bare 2 minutter! Hva mer skal man fortelle? Hvilke venner man hadde under oppveksten, at jeg spilte håndball i 10 år og hvordan det var å komme ut av skapet foran venner og familien? :fnise: ( Det siste var bare tull.. Forteller selvfølgelig ikke om noe så trivielt og flott! :hug: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg kommet videre til helsesjekk og uniformsprøving og venter bare på kursstart! :D :D

Ord kan ikke forklare hvor glad og klar jeg er for å begynne å jobbe i SAS og jeg er over the moon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet videre til helsesjekk og uniformsprøving og venter bare på kursstart! :D :D

Ord kan ikke forklare hvor glad og klar jeg er for å begynne å jobbe i SAS og jeg er over the moon!

Woaw! gratulerer :D Så gøy!

Gikk fremføringa greit med andre ord?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaw! gratulerer :D Så gøy!

Gikk fremføringa greit med andre ord?

Fremføringen gikk som smurt! Vi var 7 søkere der og rundt 15 fra SAS vi skulle fremføre for.. Litt nervøst, men det gikk veldig bra! :D

Det jeg stusset litt på var at de sa vi skulle få beskjed innen 1 uke, tidligst på fredag om vi fikk komme videre, men så tikket det inn en mail typ 2 timer etter at jeg var der! Herlig følelse for å si det mildt! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremføringen gikk som smurt! Vi var 7 søkere der og rundt 15 fra SAS vi skulle fremføre for.. Litt nervøst, men det gikk veldig bra! :D

Det jeg stusset litt på var at de sa vi skulle få beskjed innen 1 uke, tidligst på fredag om vi fikk komme videre, men så tikket det inn en mail typ 2 timer etter at jeg var der! Herlig følelse for å si det mildt! :fnise:

Men det var bra :D oj såppass, haha rar fordeling. Gikk intervjuet ut på samme måte som sist?

Haha det var jo sånn CAT gjorde med meg. De har nok mye jobb, og vil vel bli ferdig så fort som mulig, og du gjorde vel jobben lett for dem :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var bra :D oj såppass, haha rar fordeling. Gikk intervjuet ut på samme måte som sist?

Haha det var jo sånn CAT gjorde med meg. De har nok mye jobb, og vil vel bli ferdig så fort som mulig, og du gjorde vel jobben lett for dem :laugh:

Ja, veldig rar fordeling.. De spredte seg i 3-4 grupper på henholdsvis 2 eller 3 på hvert rom. Så ble vi hentet av en av de, så ingen fikk egentlig de samme spørsmålene eller intervjuholderne. Det var jo spennende å snakke sammen i ettertid og høre hvilke spørsmål de andre hadde fått og kryssforhøre med hverandre :)

Ja, jeg lurer på hvor mange som ble kalt inn til teknisk base for siste intervjurunden egentlig.. Men jeg er bare glad for at det gikk så fort! Bare det å vente onsdag til fredag føles som en evighet når det gjaldt tilbud om kursplass eller ikke ;p

Men nå er jeg overlykkelig og 120% klar for å begynne i luften! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig rar fordeling.. De spredte seg i 3-4 grupper på henholdsvis 2 eller 3 på hvert rom. Så ble vi hentet av en av de, så ingen fikk egentlig de samme spørsmålene eller intervjuholderne. Det var jo spennende å snakke sammen i ettertid og høre hvilke spørsmål de andre hadde fått og kryssforhøre med hverandre :)

Ja, jeg lurer på hvor mange som ble kalt inn til teknisk base for siste intervjurunden egentlig.. Men jeg er bare glad for at det gikk så fort! Bare det å vente onsdag til fredag føles som en evighet når det gjaldt tilbud om kursplass eller ikke ;p

Men nå er jeg overlykkelig og 120% klar for å begynne i luften! :D

Hvilke type spørsmål fikk dere i tillegg til presentasjonen? har du eksempler? og hva snakket dere om på presentasjonene? hvorfor du søker til sas osv? Er så nervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig rar fordeling.. De spredte seg i 3-4 grupper på henholdsvis 2 eller 3 på hvert rom. Så ble vi hentet av en av de, så ingen fikk egentlig de samme spørsmålene eller intervjuholderne. Det var jo spennende å snakke sammen i ettertid og høre hvilke spørsmål de andre hadde fått og kryssforhøre med hverandre :)

Ja, jeg lurer på hvor mange som ble kalt inn til teknisk base for siste intervjurunden egentlig.. Men jeg er bare glad for at det gikk så fort! Bare det å vente onsdag til fredag føles som en evighet når det gjaldt tilbud om kursplass eller ikke ;p

Men nå er jeg overlykkelig og 120% klar for å begynne i luften! :D

Forresten; gratulerer så mye med å ha gått videre! :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; gratulerer så mye med å ha gått videre! :danse:

Tusen takk! På onsdag er det besøk til flylegen og uniformstilpasning! :D

Under presentasjonen snakket alle om litt forskjellig.. Noen snakket kun om studier, noen snakket om hobbyer osv osv.. Jeg tok en liten tvist på det og prøvde bare å få alle til å le! Da var det ikke like skummelt :)

Spørsmålene er de samme som hos CAT egentlig.. Mye om service, din rolle i et team, dine styrker osv osv..

Når skal du dit? Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! På onsdag er det besøk til flylegen og uniformstilpasning! :D

Under presentasjonen snakket alle om litt forskjellig.. Noen snakket kun om studier, noen snakket om hobbyer osv osv.. Jeg tok en liten tvist på det og prøvde bare å få alle til å le! Da var det ikke like skummelt :)

Spørsmålene er de samme som hos CAT egentlig.. Mye om service, din rolle i et team, dine styrker osv osv..

Når skal du dit? Lykke til! :D

så gøy! Jeg skal dit neste uke! Håper jeg også får rask tilbakemelding, ventetiden etter forrige intervju var nervepirrende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet videre til helsesjekk og uniformsprøving og venter bare på kursstart! :D :D

Ord kan ikke forklare hvor glad og klar jeg er for å begynne å jobbe i SAS og jeg er over the moon!

Gratiis!!

Er det noen her på KG som har jobbet som Cabin Crew?

For meg er det egentlig det sterke ønsket om å reise, men har hørt fra ei annen som jobbet som flyvertinne før, at det var ikke ofte de fikk tid hos destinasjonsplassen.. Og DA synes jeg plutselig ikke denjo bben høres så attraktiv ut lenger.

Anonymous poster hash: 5b27f...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratiis!!

Er det noen her på KG som har jobbet som Cabin Crew?

For meg er det egentlig det sterke ønsket om å reise, men har hørt fra ei annen som jobbet som flyvertinne før, at det var ikke ofte de fikk tid hos destinasjonsplassen.. Og DA synes jeg plutselig ikke denjo bben høres så attraktiv ut lenger.

Anonymous poster hash: 5b27f...70c

Det er ikke mye reising som flyvertinne i norske selskap. En sjelden gang kan du få charterturer på sommeren, at noen flygninger til storbyer som London, og da har man et par timer på det aktuelle stedet.

De lengste rutene går til de med lengst ansinitet, tror du må ha 15år i SAS for å få fly til new York og Kina. Her har man 1-2 døgn å være før man drar hjem igjen.

Anonymous poster hash: 10bd6...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Hvordan går det med dere? :D

Jeg har enda ikke hørt et pip fra SAS, syns egentlig det er veldig dårlig.. De kunne jo sendt "du er ikke videre i prosessen", er det noen andre her som ikke har gått videre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått noe som helst svar, så regner ikke med at jeg er videre, nå som intervjuene så og si er ferdig! Ihvertfall den første runden:) kjipt, men det kommer kanskje flere tjangser. Lurer på nøyaktig "hva" de ser etter når de skal ansette folk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe som helst svar, så regner ikke med at jeg er videre, nå som intervjuene så og si er ferdig! Ihvertfall den første runden:) kjipt, men det kommer kanskje flere tjangser. Lurer på nøyaktig "hva" de ser etter når de skal ansette folk?

Utrolig vanskelig å si.. Med over 1600 søkere blir det jo selvfølgelig litt så som så tror jeg..

På mitt siste intervju kom alle der fra forskjellige yrker og utdanninger. Noen hadde jobbet i barnehage, noen drev med kunst, andre jobbet med diverse jobber på Gardermoen og noen jobbet i matbutikk så lurer litt på de filtrene de har ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vanskelig å si.. Med over 1600 søkere blir det jo selvfølgelig litt så som så tror jeg..

På mitt siste intervju kom alle der fra forskjellige yrker og utdanninger. Noen hadde jobbet i barnehage, noen drev med kunst, andre jobbet med diverse jobber på Gardermoen og noen jobbet i matbutikk så lurer litt på de filtrene de har ;p

hm, spennende! Det er bra det er rom for forskjellige bakgrunner da, jeg regner ned at de legger mye vekt på personlighet!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hm, spennende! Det er bra det er rom for forskjellige bakgrunner da, jeg regner ned at de legger mye vekt på personlighet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Hvordan går det med dere? :D

Jeg har enda ikke hørt et pip fra SAS, syns egentlig det er veldig dårlig.. De kunne jo sendt "du er ikke videre i prosessen", er det noen andre her som ikke har gått videre?

Jeg har ikke fått noe som helst svar, så regner ikke med at jeg er videre, nå som intervjuene så og si er ferdig! Ihvertfall den første runden:) kjipt, men det kommer kanskje flere tjangser. Lurer på nøyaktig "hva" de ser etter når de skal ansette folk?

helt enig, dette synes jeg var veldig dårlig. Da jeg var i intervju med CAT sa de at man kom til å få beskjed innen slutten av den uka vi var på intervju, både om vi gikk videre eller ikke.

Jeg synes dere med god grunn kan ta kontakt med CAT og høre hvordan situasjonen er og be om begrunnelse (selv om de nevnte de ikke hadde tid til å begrunne hver enkelt..), det skader jo ikke?

skjønner godt at det er irriterende å ikke høre fra dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...