Gå til innhold

Lumilove nattlys


Anaconda

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har erfaring med "lumilove nattlys"? Jeg trenger litt dus belysning når jeg ammer om natten. Er det tilstrekkelig nok med en slik? Tenkte da å slå to fluer i en smekk slik jenta mi også kan benytte denne når hun flytter på eget rom....

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde et sånt, tror det bør holde :) Dattera vår likte det godt også (helt til det plutselig sluttet å fungere etter et par år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...Enkelte tider av døgnet er det utrolig kjipt med flombelysning (for alle parter), hvertfall mtp at man ønsker at alle skal legge seg til å sove igjen etterpå :Nikke: Er det andre som har formeninger om dette nattlyset ELLER andre

?

Endret av Anaconda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et enkelt nattlys fra Clas Ohl. I kontakt på badet. Lyser godt og slår seg av når det er lys ote eller lyset inne slås på. Hva med 2 sånne? Koster under en 100 lapp pr. Stk.

Har i hvertfall virket i 4 år...

Anonymous poster hash: 70c39...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt aktuelt med en billigere variant ja. Problemet når lyset skal rett i kontakten er at disse er plassert langt nede på gulvet hos oss, og blir for langt unna til å ha noen virkning. Skjøteledning kan jo være et alternativ i så måte, men det ser nok ikke særlig pent ut.. :glare: Nettopp derfor er det praktisk med noe "løst". Det finnes vel noen spøkelseslignende greier på ikea også. Dessverre bor vi litt for langt unna til å svippe innom der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt aktuelt med en billigere variant ja. Problemet når lyset skal rett i kontakten er at disse er plassert langt nede på gulvet hos oss, og blir for langt unna til å ha noen virkning. Skjøteledning kan jo være et alternativ i så måte, men det ser nok ikke særlig pent ut.. :glare: Nettopp derfor er det praktisk med noe "løst". Det finnes vel noen spøkelseslignende greier på ikea også. Dessverre bor vi litt for langt unna til å svippe innom der...

sjøteledning på barnerom er ingen god ide.

Var jeg deg ville jeg kjøpt en ordinær pen lampe i en lapebutikk, Lampehuset feks.

Enten en med påmontert dimmer eller en lampe du lett kan montere dimmer på.

Med et enkelt grep har du da alt fra godt lys til minimalt med lys.

Anonymous poster hash: 70c39...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...