Gå til innhold

Tips til fint stuebord? Finner ingen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fader heller!

Har lett i 3 mnd nå etter et fint stuebord, men finner ingen ting!

Har lett på IKEA, A-møbler, Skeidar, Bolia, Bohus, Illums, Habitat, Home&Cottage..

Noen forretninger jeg har glemt?

Ønsker meg et hvitt, rundt bord. Dette er det nærmeste jeg har kommet, men synes prisen er litt for stiv:

http://www.bolia.com/nn-no/sortiment/stuen/sofabord/03-004-03_4457974

Tips?



Anonymous poster hash: 34c4d...989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på trademax.no, der kjøpte jegstuebord og tvbenk levert på døra, kjempe fornøyd fikk det etter en uke. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har løsningen, jeg selv lette lenge etter rundt, hvitt bord med hylle under. Spørs om det er for lite for deg siden det du linket til var 110, men du får ta en titt :)Link, Jysk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilva.se? Hvis du bor i nærheten av svenskegrensen kan du få det levert til et svensk postkontor og slipper dermed å betale toll/moms (det er fullt lovlig, men da må du jo hente og kjøre selv).

Personlig hadde jeg heller spart litt penger hver måned til jeg fikk råd til akkurat det bordet jeg liker (hvis du har mulighet, selvfølgelig, men siden du vurderer bordet, regner jeg med at det bør være overkommelig). Da vet du jo at du blir fornøyd. :)

Endret av Musaleem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gore tips aloe sammen! Jyskbodet skal jeg sannelig sjekke ut, det var ikke så dumt! :-)

TS



Anonymous poster hash: 34c4d...989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilva.se? Hvis du bor i nærheten av svenskegrensen kan du få det levert til et svensk postkontor og slipper dermed å betale toll/moms (det er fullt lovlig, men da må du jo hente og kjøre selv).

Personlig hadde jeg heller spart litt penger hver måned til jeg fikk råd til akkurat det bordet jeg liker (hvis du har mulighet, selvfølgelig, men siden du vurderer bordet, regner jeg med at det bør være overkommelig). Da vet du jo at du blir fornøyd. :)

Du har helt rett, og hadde jeg vært sikker så hadde jeg kjøpt det. Problemet er bare at jeg synes det bør være *perfekt* til den prisen :-)

TS

Anonymous poster hash: 34c4d...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det dukker opp noe på et loppemarket/brukbutikk også. Men da må du nok regne med noen malingstrøk og pussejobb da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissTajS

Sliter med det samme selv! Det virker som at alle kjedene har samme utvalg.. Liker heller ikke den shabbychic stilen,med at alt skal se gammelt ut men at det er nytt. Har prøvd å finne et bord i ett år nå,og endelig funnet noe i Syden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...