Gå til innhold

Dagens latterkrampe, huseier på inspeksjon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen morsomme historier med huseier? Trenger litt mer latterkrampe! :-D Vasket ut av leiligheten min i dag. Hadde bodd der i ett år, så bruksskader var der jo selvfølgelig. Litt slitt IKEA-sofa til 500 kr, og en lampe som fikk sprekk etter trykk inntil veggen. For det første ville han da ta denne IKEA-sofaen til RENS. Rensinga hadde kosta mer enn ny sofa. Hahaha. I tillegg sa han at vi måtte ta med lampa fordi han måtte sage den i to da og kaste den, og det kostet jo selvfølgelig penger. Men det viktigste av alt "TENK OM NOEN GÅR UNDER DEN OG KUTTER SEG I HALSEN, DET ER JO MORD". Var ikke store sprekken for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 90546...f8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere noen morsomme historier med huseier? Trenger litt mer latterkrampe! :-D Vasket ut av leiligheten min i dag. Hadde bodd der i ett år, så bruksskader var der jo selvfølgelig. Litt slitt IKEA-sofa til 500 kr, og en lampe som fikk sprekk etter trykk inntil veggen. For det første ville han da ta denne IKEA-sofaen til RENS. Rensinga hadde kosta mer enn ny sofa. Hahaha. I tillegg sa han at vi måtte ta med lampa fordi han måtte sage den i to da og kaste den, og det kostet jo selvfølgelig penger. Men det viktigste av alt "TENK OM NOEN GÅR UNDER DEN OG KUTTER SEG I HALSEN, DET ER JO MORD". Var ikke store sprekken for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 90546...f8d

Er det vaskbart trekk på denne IKEA-sofaen, så kanskje du evt kunne vasket det nesten gratis :)

Anonymous poster hash: d7249...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sur dame på inspeksjon for å fornye husleiekontrakt, men fant ingenting galt "Jeg kan ikke skrive under på kontrakten før du har skiftet ut lyspæra i det lyset :kjefte: "

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahrrr.. glad jeg flytter til egen bolig snart...

Anonymous poster hash: 32999...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vaskbart trekk på denne IKEA-sofaen, så kanskje du evt kunne vasket det nesten gratis :)

Anonymous poster hash: d7249...ac7

Nemlig det det var. My bad at jeg ikke tenkte på å vaske trekket på sofaen, ikke det som blir prioitert for å si det sånn haha, men rens var jo i drøyeste laget :fnise:

Anonymous poster hash: 90546...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei venninne som jobber i Leieboerforeningen. Har ledd godt av mange av historiene over en flaske vin, for å si det slik.



Anonymous poster hash: 598f8...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig havnet broren min i subbedeisen med krav om depositum grunnet dårlig nedvask og slitasje. Utleier var nok desperat etter penger. Men hun hadde forregnet seg der, da det var tatt bilder ved innflytting og utflytting, som dokumenterte at det ikke var mer slitasje enn hva man må regne med, samt at vi var tre stykker som vasket ned leiligheten, alle tre godt voksne damer.

Så han tok bare kontakt med banken og krevde depositumet utbetalt, noe det ble tre uker etterpå.



Anonymous poster hash: 598f8...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som jobber i Leieboerforeningen. Har ledd godt av mange av historiene over en flaske vin, for å si det slik.

Anonymous poster hash: 598f8...be6

Det er bare å invitere meg over en gang :fnise: Men heldigvis er depositum og alt tilbake. Han krevde ikke så mye for lampa og sofaen heller.

Anonymous poster hash: 90546...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En huseier jeg hadde spurte rørleggeren som var der for å skifte kran om fuktskadene i huset gikk på våres(meg og min mann) sin innboforsikring.Dette var ikke fuktskader vi hadde påført altså, men som kom da de byttet brønnvann med kommunalt og da ble trykket for stort for de gamle røra som var laget for brønnvann for stort og begynte å lekke. Vi hadde klaget om dette i to år til huseier, men han latet som ingenting, vi fortsatte å si fra og da sa han at det var våres ansvar og fikse sånt. Da jeg endelig fikk en rørlegger ut ditt ble hele gubben spak. Han var ikke fornøyd med en dritt da vi flyttet ut, bare slang dritt om alt som var. En ordentlig hissigpropp!! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...