Gå til innhold

Skravletråd November og Desember 2015


Sapphira

Anbefalte innlegg

Gjest mammanicolene

15 her også og bruker bare tights og vide skjørt 😁 Har gått ned i vekt, men er veldig oppblåst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er for kaldt til tights og skjørt:p bor på Vestlandet, så det regner hver dag.. Kanskje jeg skal hive meg rundt og kjøpe meg en bukse da:) gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Jeg synes det er for kaldt til tights og skjørt:p bor på Vestlandet, så det regner hver dag.. Kanskje jeg skal hive meg rundt og kjøpe meg en bukse da:) gøy!

Jeg bor også på vestlandet, men det er varmere vær her enn mange andre steder i Norge :) Generelt stabilt vær faktisk, og jeg bor ved sjøen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også på vestlandet, men det er varmere vær her enn mange andre steder i Norge :) Generelt stabilt vær faktisk, og jeg bor ved sjøen :P

Jeg er kanskje litt kaldblodig:P men tightsen får vente til midten av juni! :) føler meg så oppblåst hele tiden.. Og jeg skjønner ikke hvorfor. Når vil det gå over..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Jeg er kanskje litt kaldblodig:P men tightsen får vente til midten av juni! :) føler meg så oppblåst hele tiden.. Og jeg skjønner ikke hvorfor. Når vil det gå over..?

Skjønner! Jeg er varmblodig så her går det gjerne i tights hele året 😂 Ekstremt oppblåst jeg også! Plagsomt :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Jeg er varmblodig så her går det gjerne i tights hele året 😂 Ekstremt oppblåst jeg også! Plagsomt :/

Haha! Jeg går gjerne med ullstrømpebukse under buksa til april/mai😂 i dag har jeg gått med strikk i livet.. Klarte ikke å lukke buksa, og om jeg presser den sammen så blir jeg kvalm. Ser ut som jeg er 7-8mnd, og ikke 3-4😛 Endret av Catwoman88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg slenger meg på jeg også!

Vi er 10+1 i dag og har termin 17. desember, Gleder oss masse :rodmer: Jeg har også hatt noen blødninger, men har ikke opplevd noe smerter. Ringte legevakten, men de kunne ikke hjelpe, men når jeg kom meg til fastlegen min og han fikk tatt en gyn undersøkelse og sa at alt så fint ut og at det ikke var noe galt med livmorveggen.

Jeg sliter masse med trøtthet og det å være sliten hele tiden. Har på følelsen at jeg har løpt maraton når kvelden kommer, og jeg sovner så fort hodet treffer puta. For ikke å snakke om så frøsen jeg er :fryser:

Også har jeg så utrolig mange rare drømmer! Her om natten drømte jeg at jeg fødte en gorillababy og at det var helt greit! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Khaosick :D Koselig at du ble med her :)
Ikke noe gøy med blødninger :( Men symptomer er jo godt tegn selv om det er pyton å være så sliten!

Hehe rare drømmer her og! Men her er det mer rare sexdrømmer :rodme: Samboer får høre om de rett som det er for stort sett er det komisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ordentlig dumt at det skal blø sånn :dry: Men det blør bare bittelitt også går det over. Jeg tar som regel på meg et bind når jeg begynner å blø, men det er alltid helt rent..

Har ikke hatt noen rare sexdrømmer enda! :fnise: Det går mest i baby, og både jeg, svigermor og mamma har drømt at det blir tvillinger! :bond::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere!

Jeg har hatt meg en pause fra forum siden jeg synes det har gjort meg engstelig mtp. egen graviditet. Har ikke hatt noe veldig heftige symptomer, så spenningen var høy da jeg var på tidlig UL i dag. Der fikk vi se en skjønn liten sak som sprellet rundt, og høre de deiligste hjerteslagene, alt så helt fint ut med lille gullet :rodmer:

Jeg og jordmor var helt enige ang hvor langt jeg er på vei, og terminen er 22. desember. Kan blir en heftig julaften i år :fnise:

Håper alt er bra med reste av dere, og at dere som har mistet får en ny spire på plass snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere!

Jeg har hatt meg en pause fra forum siden jeg synes det har gjort meg engstelig mtp. egen graviditet. Har ikke hatt noe veldig heftige symptomer, så spenningen var høy da jeg var på tidlig UL i dag. Der fikk vi se en skjønn liten sak som sprellet rundt, og høre de deiligste hjerteslagene, alt så helt fint ut med lille gullet :rodmer:

Jeg og jordmor var helt enige ang hvor langt jeg er på vei, og terminen er 22. desember. Kan blir en heftig julaften i år :fnise:

Håper alt er bra med reste av dere, og at dere som har mistet får en ny spire på plass snart :)

Ååååh! Så koselig å lese! :rodmer: Jeg skal neste uke og jeg kan virkelig ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh! Så koselig å lese! :rodmer: Jeg skal neste uke og jeg kan virkelig ikke vente!

Det var virkelig helt spesielt! Er det din første også?

Det er bare å glede seg, du får jo sikkert se enda mer da du er lengre på vei enn meg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig helt spesielt! Er det din første også?

Det er bare å glede seg, du får jo sikkert se enda mer da du er lengre på vei enn meg også! :)

Ja, det er min første! :babysmokk: Jeg gleder meg så jeg blir helt fillete! :daane:

Fikk du med deg UL-bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen lurer: Jeg har også holdt meg borte fra tråden og andre graviditetsrelaterte tråder av samme grunn som Linde. Det er rett og slett litt for belastende å lese om alt som kan gå galt...

Jeg er nå 9+5, og skal på samtale på sykehuset på tirsdag. Da tror jeg de sjekker om alt ser ok ut, for å deretter henvise meg til duo-test på rikshospitalet. Jeg har bestemt meg for å gjennomføre testen, for kromosomfeil kan være ganske alvorlige greier, og det finnes ting som er mye verre enn Down syndrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er min første! :babysmokk: Jeg gleder meg så jeg blir helt fillete! :daane:

Fikk du med deg UL-bilder?

Det er spennende ja! Kjenner det skal bli lange uker til OUL, men i mellomtiden håper jeg at magen begynner å vokse litt i alle fall :)

Fikk med meg bilder OG filmer på minnepinne, så her er det movie time stadig vekk :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurer: Jeg har også holdt meg borte fra tråden og andre graviditetsrelaterte tråder av samme grunn som Linde. Det er rett og slett litt for belastende å lese om alt som kan gå galt...

Jeg er nå 9+5, og skal på samtale på sykehuset på tirsdag. Da tror jeg de sjekker om alt ser ok ut, for å deretter henvise meg til duo-test på rikshospitalet. Jeg har bestemt meg for å gjennomføre testen, for kromosomfeil kan være ganske alvorlige greier, og det finnes ting som er mye verre enn Down syndrom.

Skjønner deg godt ,det er jammen ikke greit å gå rundt og være nervøs for alt og høre skrekkhistorier :/

Håper du får gooode nyheter på tirsdag! Jeg funderte litt på hva jeg selv hadde gjort mtp. duotest og slikt (men det er ikke aktuelt for meg da), og tenker at duoen er jo helt uten risiko for babyen, pluss at det kan være greit å vite dersom det skulle være noe slik at man kan forberede seg :) Er det aldersindikasjon du får den på eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, ja jeg er veldig spent på tirsdagen.

Ja, jeg blir 40 før termin. Fikk en del info da jeg var på privat ultralyd, og bestemte meg da for å ta duotesten. Jeg er faktisk ikke SÅ redd for Down syndrom, men mer de andre trisomiene der barnet, hvis det er levedyktig i det hele tatt, har veldig dårlige prognoser. Hvis det blir spørsmål om fostervannsprøve får jeg heller vurdere da hva jeg gjør, for det vil være en vanskeligere avgjørelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende ja! Kjenner det skal bli lange uker til OUL, men i mellomtiden håper jeg at magen begynner å vokse litt i alle fall :)

Fikk med meg bilder OG filmer på minnepinne, så her er det movie time stadig vekk :P

Så koselig! :laugh::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beena

Har ventet en stund med å melde meg inn her av samme grunn flere av dere har holdt dere vekk. Visste nesten ingenting om svangerskap generelt når jeg ble gravid, så leste meg naivt opp på forskjellige forum! Det skulle jeg jo aldri gjort, gikk rundt hver eneste dag og sjekka trusa for blod, var også helt overbevist om at MA var kjempe vanlig og skjedde med nesten alle..

Bestilte en tidlig ultralyd i uke 12 og var overbevist om at hun skulle fortelle meg at her var det bare en kjempe fjert eller noe, kjentes jo ut som det, :fnise:

Men neida, på tirsdag fikk jeg se ett lite vesen som definitivt ikke var luft :rodmer: Ble helt forelska med engang. Danset litt for meg og alt, gleder meg så masse til oul for å se lille igjen!!

Er 12+2 idag.

Endret av Beena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, en kjempefjert! :fnise: Ja, det kjennes vel slik ut, må jeg innrømme. Så fint å høre at du hadde en god opplevelse på ultralyd. Og velkommen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...