Gå til innhold

Jeg har fått dødsdommen :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig knust. Fikk beskjeden om at det ikke er noe mer legene kan gjøre for meg sist uke. Nå er det bare å vente på å dø. som 24-åring...

Det verste er at jeg føler meg OK fysisk.. jeg er jo syk, men det kjennes ikke SÅ alvorlig ut. allikevel er dette slutten..

og jeg er så utrolig redd!!! redd for døden som venter, redd for mørket.. og slutten.. :( ligger våken om natta og har helt panikk. så mye jeg skulle ha gjort.. som jeg aldri får oppleve.



Anonymous poster hash: 5ad0f...3a2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, jeg vet ikke hva jeg skal si. :( Livet er utrolig urettferdig.. Gjør det beste ut av det du har igjen. Klem til deg TS.



Anonymous poster hash: 0251f...bef
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir fattige... Hva slags sykdom er det du har? Om du vil fortelle så klart. Klem til deg i natten

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si..

Siden du sier det ikke er mer legene kan gjøre for deg, jeg vil anta at dette er en form for kreft som du har fått intensiv behandling for.

Hvor syk du er og hvor lenge du har igjen dikterer jo mulighetene dine.

Du sier du føler deg ok, er du ok nok til å gjøre noe du alltid har ønsket å gjøre, hoppe i fallskjerm, se Paris e.l?

Alle er på en eller annen måte "redd" for døden - det er jo ukjent for oss og vi vet jo ikke noe om livet fortsetter eller om døden er slutten. Hitchens snakker om det som en fest der festen fortsetter, men du må forlate selskapet.

Jeg har dessverre ikke noe bedre å si uten at du kommer med mer informasjon.

Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ubegripelig at verden er så urettferdig.. Vansklig å vite hva man skal si. Jeg håper på et mirakel, som gjør deg frisk. God klem fra meg :hug:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden kan virkelig være urettferdig.. Håper du er omfavnet av masse kjærlighet fra mennesker du er glad i. Ønsker deg alt godt, og kunne virkelig ønske det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe..

Varme klemmer :hug:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

herregud så...Så...Huff :grine: Føler meg såå slem her som prøver å forstå, håper legene finner ein mirkakelkur, va d slemt? :hug::hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Dette var utrolig trist å lese. Ønsker deg alt godt i den tiden du har igjen. Hjerteligste klemmer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Er lei for å høre det her, TS... :klem: Er det noe spesielt du har lyst til å gjøre, så foreslår jeg det samme som en annen over her... Do it! Det kan være verdt så utrolig mye for enkelte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lei meg for hvordan du har det nå TS :klem: vil gi deg en god klem!

Jeg har tenkt mye på døden selv, og vi alle kan dø hvilken dag som helst, vi vet aldri når vi skal dø, noe som er veldig godt å ikke vite for oss selvfølgelig, men jeg var veldig redd for døden engang, livredd faktiskt og det holdt meg våken. Men så tenker jeg litt på alle de jeg kjenner i familie og venner som har gått over til den andre siden. Det er på en måte litt godt å ikke vite hva som skjer heller, for alt vi vet kan det være noe mye finere på andre siden enn det livet her noengang har vært.

Jeg googlet " after death eller næs døden opplevelser" og leste mange fine historier om personer som har dødd og blitt dratt tilbake til livet, og en del av disse personene ville ikke tilbake til det virkelige livet fordi livet bak døden var mye mer fristende.

En jente jeg kjenner mistet svigerbroren sin som hun var veldig glad i, etter hans død tenkte hun mye på døden og var sikker på at alt bare var svart og tomt etter døden, hun fikk litt dødsangst. Hun fortalte meg at hun hadde en drøm, hun drømte om bestemoren hennes om kom inn i drømmen hennes, bare at denne drømmen var mye mer tydelig enn andre drømmer hun har hatt tidligere. Bestemoren sa til henne "du må ikke være redd for døden, jeg har jobbet hardt for å komme inn i drømmen til deg for å fortelle deg dette, det er ikke mørkt og tomt her i døden, langt ifra, her er det bare fint og du har ingenting å bekymre deg for" veninnen min spurte bestemoren "men savner du ikke oss veldig mye?" da svarte bestemoren " Jeg savner dere ikke, men jeg er fryktelig glad i dere alle sammen, jeg er her sammen med dere"

Dette hjalp veninnen min veldig mye for angsten sin og hun er sikker på at dette var hennes virkelige bestemor som kom for å fortelle henne dette.

Prøv heller å tenke på om det faktiskt finnes noe nydelig i døden enn å være redd. Hvis det holder deg oppe om natten så ville jeg heller googlet litt om dette med livet etter døden, det tror jeg vil hjelpe deg veldig mye og du vil ikke være så redd lenger, kanskje heller nyskjerrig.

Vi er redde for døden fordi vi ikke vet hva som skjer, og ingen av oss her på jorden slipper unna døden, vi skal alle sammen dø en dag, noen i tidligere alder enn andre, men alikevell må alle gå igjennom den samme døren.

Jeg så en video om en gutt som var i samme situasjon, han skulle snart dø.. Han var også redd for døden, men han sa "enten kan jeg sitte her å være livredd å bruke tiden min på det, eller så kan jeg bare akseptere at det kommer til å skje å heller slappe av i godstolen å sovne fredelig inn"

Jeg håper ett mirakel skjer for deg og at du får leve lengre og oppleve mer i livet, men hvis ikke så håper jeg du har en veldig flott tid frem til det skjer og når tiden endelig er inne at du opplever noe fantastisk :)

:hjerte::hjerte::hjerte:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg kan si, men jeg vil du skal vite at jeg føler for deg og håper inderlig at du finner noe som gjør deg lykkelig fremover - det trenger ikke være noe enormt som å reise kina på tvers, så lenge du finner noe som gjør deg glad er det verdt det. Når alt kommer til alt er det hverdagene som teller, så fyll dem med så mye kjærlighet som du kan. Jeg håper du har mange gode og varm mennesker rundt deg nå, og jeg sender deg alle varme tanker og myke, lange klemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist å høre.. Håper virkelig på et mirakel for deg! Vær med dine nærmeste og gjør akkurat det du vil. Stor og god klem til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til, som andre har sagt så håper jeg de finner en mirakel kur som gjør deg frisk. Klem fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å finne ord. Jeg håper du klarer å legge bort de tunge tankene og heller nyte hver dag. Håper du har mennesker rundt deg som du kan prate med og som kan være med på de tingene du så gjerne skulle gjort. Jeg har en god venn i din situasjon, og det er fryktelig tungt å tenke på at man kan være så syk men samtidig så frisk på en og samme tid. Hvis dette er deg, som skriver.. så vit at du har mange som er glade i deg og som gjerne setter sine ting til side for deg i denne tunge tiden! Men dette håper jeg du allerede vet <3



Anonymous poster hash: 20906...04c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stor klem til deg!

Håper du har det, etter forholdene, bra <3

Endret av Silver Lining
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefaled eg en blogg som heter sykdom.no. E i ung dame døde nettopp og hun blogget fra hun ble syk til hun døde, bare 10 mnd var hun syk :(

Klem til deg og gode tanker.



Anonymous poster hash: 2f107...ad3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...