Gå til innhold

Kom tilbake lille-pus


Åge Mustafa

Anbefalte innlegg

Jeg så at lille-pus var sletta. Dette syns jeg var trist siden hun var en varm og voksen og klok bruker med lesverdige svar. Om du ramler innom LP så vil jeg si at jeg håper du kommer tilbake. Forumet trenger deg. :blomst:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på denne. KG er ikke det samme uten Lille-Pus. Kom tilbake! :(

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert godt av en pause. Hun dukker nok opp igjen.



Anonymous poster hash: 3d91a...882
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at Lille-pus valgte å slette seg, samtidig så forstår jeg henne godt. Man kan bli drittlei av jævlig feige folk som trykker på AB-knappen for å slenge dritt. Enkelte er bare feige kryp og nett-troll.

Fikk med meg den bunadstråden, og jeg antar at den var den berømmelige dråpen i vannglasset som fikk henne til å slette seg.

Jeg håper hun kommer tilbake. Kvinneguiden har godt av å ha voksne medlemmer her, og Lille-pus har et oppkom av erfaring og kunnskap som hun deler og bidrar positivt med.

Glemmer ikke for endel år siden da det var en bruker her som slet skikkelig med økonomien og var helt skrapa for mat. Lille-pus møtte faktisk den brukeren og ga vedkommende mat til å fylle opp kjølekapet med.

Jeg setter også veldig pris på kunnskapene hennes på kles og undertøysfronten :)

Lille-pus, hvis du leser dette: Kan du ikke ombestemme deg og komme tilbake? Vi er mange som setter pris på deg og din kunnskap og livserfaring! Værsåsnill?

Endret av skruf
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er synd at Lille-pus valgte å slette seg, samtidig så forstår jeg henne godt. Man kan bli drittlei av jævlig feige folk som trykker på AB-knappen for å slenge dritt. Enkelte er bare feige kryp og nett-troll.

Glemmer ikke for endel år siden da det var en bruker her som slet skikkelig med økonomien og var helt skrapa for mat. Lille-pus møtte faktisk den brukeren og ga vedkommende mat til å fylle opp kjølekapet med.

Enig, AB-funksjonen blir ofte misbrukt av feiginger som slenger dritt, jeg har selv slettet meg en gang pga noen sånne, men jeg kom tilbake. Håper hun gjør det også.

Det er helt utrolig, hun høres ut som et utrolig godt menneske! :D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæledyrforumet trenger din kunnskap Lille-pus!

Håper ellers at du og dine tre firbeinte venner har det bra.

:catmilk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Lille-Pus!

Du hører til her.

120694amtl4adb8a.gif

Kom tilbake

Lenge siden jeg har strødd rundt meg med glitter; nå måtte det til.

Endret av Zenobia
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var som jeg fryktet. :(

Håper hun kommer tilbake.



Anonymous poster hash: 298e1...6eb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Ja, enkelte AB er sinnsyke, for å si det mildt! Håper det bare er en liten pause for så å komme sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at lille-pus var sletta. Dette syns jeg var trist siden hun var en varm og voksen og klok bruker med lesverdige svar. Om du ramler innom LP så vil jeg si at jeg håper du kommer tilbake. Forumet trenger deg. :blomst:

Hvis hun faktisk har forsvunnet fra hele Kvinneguiden, så er det vel ikke så veldig sannsynlig at hun leser dette?

Anonymous poster hash: bc985...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det blir flere og flere troll og ekstremister her inne, samtidig som de gode, nyanserte, reflekterte og rasjonelle brukerne blir færre og færre fordi de sletter seg. Jeg har mange ganger selv vurdert å slette meg, og det er visse underfora jeg aldri går inn på på grunn av visse brukere som bare ønsker å provosere, trakassere og spre eder og galle. Man kan jo bli deprimert av mindre.

Jeg synes det er så trist at så mange fine brukere forsvinner, samtidig som jeg skjønner dem så alt for godt. Reflektere brukere er snart en mangelvare.



Anonymous poster hash: ecef6...a16
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom tilbake Lille-Pus, jeg trenger noen å diskutere bunad med, som vet hva de snakker om, og setter stor pris på kunnskapen du har om undertøy. Jeg kan sikkert snakke litt bunad med Tøytigeren, men tviler på at han kan så mye om dameundertøy egentlig...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Tror hun vet hva jeg mener om henne. I tråden: " Hvilke brukere av SAMME kjønn er du oftest enig med " valgte jeg henne.

Kjedelig her uten deg. :pasha:

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg var brukeren Lille-pus først og fremst en dyrevenn og katteelsker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille-Pus!

Jeg er blitt mamma - plutselig og uplanlagt - til en Bittelille-pus (se Kjæledyr-tråden), og jeg trenger dine kloke ord.

Håper du kommer fort tilbake!

Forøvrig er jeg også blant gamlisene her inne, og synes det er trist å miste en annen gamlis. Vi trengs!



Anonymous poster hash: 0dbd4...36e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte lille pus veldig godt, men mistet respekten jeg hadde for henne når hun sletter alle innlegg i bunad tråden. Jeg synes det er feigt og veldig teit at det er lov å bare etterlate seg et punktum i en diskusjon du ikke vinner før du sletter deg.

Anonymous poster hash: 5bea3...4f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...