Gå til innhold

Mailvenn


Gjest made4u

Anbefalte innlegg

Gjest made4u

Hei

Tidligere, det er lenge siden nå, pleide jeg å maile med noen jenter jeg hadde blitt kjent med på nettet. Akkurat det synes jeg var ganske så spennende, mest fordi kontakten med dem var annerledes enn kontakten jeg hadde med venner i det virkelige liv. Opplevde kontakten vi hadde som mer åpen enn kontakten jeg har med virkelige venner, og det var på en måte enklere å være åpen på en skremmende ærlig måte.

Jeg savner en slik form for kontakt med noen, er jo som jeg sa lenge siden jeg hadde det. Derfor lurer jeg på om det er andre som meg der ute, som savner en slik form for kommunikasjon... Vell, i så fall så er jeg åpen for mailvenner igjen... :)

Jeg som skriver dette er forøvrig en kar på 43 år, bosatt på Østlandet men kommer opprinnelig fra Vestlandet, hvor du eventuelt bor er det samme da jeg ikke søker annet enn en mailvenn. Dersom dette kan virke interessant så skriv gjerne og jeg kommer sikkert med en tilbakemelding og da er vi i gang... :)

Men før noen skriver noe som helst, så vit at jeg prissetter ærlighet og åpenhet, samt ikke minst er krevende med tanke på innhold. Sier ikke dette for å ønske å skremme noen fra å skrive til meg, men mest for å få forklart at dersom noen skal engasjere meg så må jeg føle at jeg kan kunne bli kjent med den andre, mister jeg den følelsen så mister jeg jo også interessen...

Så er det noen som tør å ta utfordringen der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei! 

Jeg er 20 år gammel, fra vestlandet. Syns det er veldig kjekt å bli kjent med nye mennesker, og syns det virker interessant med mailvenner. Hvis jeg ikke er for ung, og du tror vi kunne fått til noe, så send meg gjerne en pm så vi kan utveksle mail :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...