Gå til innhold

Nye venner i Trondheim


LS88

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen fra Trondheim her? Jeg har lyst til å bli kjent med noen nye mennesker! :) Har bodd i Trondheim i snart fem år nå, og er straks ferdig med studietiden. Mange av de har blitt kjent med gjennom skolen flytter/har flyttet. Jeg kjenner at det hadde vært greit med et litt større nettverk her.

Jeg er ei jente på 27 år, som er glad i friluft og trening. Ønsker meg gjerne en å trene med, så det er lettere å komme seg på trening. Trener på Sats/Elixia primært, men er også med på joggeturer, sykkelturer eller gåturer hvis jeg har selskap! Ellers liker jeg å gå på kino, filmkvelder hjemme, shopping, surfe på dataen, gå turer, være kreativ, lese og høre på musikk.

Jeg bor ikke så langt unna Dragvoll, sammen med samboeren min.

Noen flere som ønsker nye bekjentskaper, eller bare en å dra på trening med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er fra Trondheim og innflyttet for 2 år siden kunne trengt flere venner og bekjentskap,

Er mann 28 om det har noe å si:)

Bor på nordsiden av byen men har jo bil så:)

Jeg er vel ikke den som trener på treningsstudio da jeg synes jeg har nok trening i jobben men trives veldig godt ute i naturen og jobbe eller gå seg en tur eller bare sitte å høre stillheten. Men det er jo utrolig kjedelig å gjøre dette alene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være interessert i å trene med flere i Trondheim :-)

Er 29, ikke bodd her så veldig lenge. Jeg har medlemskap på Sats/Elixia, tar en del gruppetimer der. Ellers har jeg også veldig lyst til å begynne å løpe på løpebanen på Øya, men synes det er litt stor terskel å gå dit alene. Er den åpen for alle og nybegynnere liksom? Aldri løpt på bane før. Liker også turer utendørs, kultur, cafeliv m. m. :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt seint ute men kanskje det blir liv her igjen:) Jeg er 27, og har lyst til å gå mer turer i naturen(men er ikke så kjent og er redd for å gå meg bort :fnise: ), jogger innimellom. Er film-, data- og spillnerd, og ganske kreativ, men jeg er egentlig med på det meste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei!  er veldig spent ute sikkert, men jeg kunne gjerne tenke meg å ja noen å gå turer/trene med etc :) er 27 år og bor på vikåsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!  er veldig spent ute sikkert, men jeg kunne gjerne tenke meg å ja noen å gå turer/trene med etc :) er 27 år og bor på vikåsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...