Gå til innhold

Jente 27 år SØKER VENNINNER i Oslo-området


Venninne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en snill og grei jente på 27 år som ønsker å utvide nettverket mitt. Søker først og fremst flere nære venninner, kanskje en ny bestevenninne eller to.

Noen jeg kan finne på ting med i fritiden, spesielt helgene. Bare møtes for å møtes, dele tanker, catche up eller nyte stillheten med mens man spiser/drikker eller går tur i bygater, parker eller marka. Sånn vennskap hvor man kan slå på tråden og skravle om alt og ingenting mellom treff også, og ikke bare når man treffes.

Har mange venninner som har flyttet eller etablert seg gjennom årene, eller så har vi bare vokst fra hverandre. Har noen få venninner jeg treffer av og til, og mange bekjente. Føler jeg blir lett kjent med andre, men så blir det liksom ikke noe mer enn det. Er ikke bare bare å få seg nye venninner når man er ”stor” jente assa :P

Hvem er jeg? Jeg er oppgående, nysgjerrig og sprudlende som person. Utadvendt som person og passer i grunnen best med de som er det og. Ønsker et gjensidig vennskap, der begge tar initiativ til samtale, treff og kommer med forslag. Hvis du aldri har råd til noe eller har manglende interesse for diverse som koster penger, eller er typen som drømmer om ting og ikke tør å kaste deg ut i noe, passer vi ikke sammen.

Jeg liker å sjekke opp ting, sammenligne, og faktisk gjøre ting, ikke bare prate om det uten at det skjer noen gang. Setter meg inn i det jeg gjør, og det raskt og effektivt. Prøver å holde meg oppdatert på hva som skjer her i byen. Liker å finne på andre ting enn bare standardting som mat/drikke/gåtur. Liker å være aktiv og sosial :)

Jeg liker å føre reflekterende samtaler, tulle og tøyse og generelt prate, men det blir kjedelig om det er det eneste man gjør. Jeg liker å utforske steder, reise til utlandet, dra på interessante foredrag, se morsomme utstillinger, kommentere det man ser, ta prøvetimer i diverse m.m. Opplevelser, mat og kultur, framfor kun shopping eller soling. Liker blått vann og natur :)

Blir KJEMPEglad hvis du vil ta noen langhelger i Europa med meg. Slappe av med god mat, kultur og SPA, eller storbyferier med shopping og sightseeing. Er ikke interessert i soling, eller ren shopping eller partytur. Det er samme hvor du bor, hvis du vil reise. Eksempler på byer jeg vil til, aktiviteter her i Oslo og liste over interesser, sender jeg når vi skrives på tomannshånd :)

Er det noen i Oslo-området som søker det samme? Gjerne Oslo Vest, men ingen must :)

Jeg er singel selv, men krever ikke at du er det :)

Send PM !

Bare å ta kontakt når du enn måtte lese innlegget.
Annonsen min går ikke ut på dato før jeg sletter teksten :)
Gode venninner er vanskelig å finne :/
Friends come and go.. så jeg sier ikke nei til nye venninner!
Noen flytter vekk og vokser fra en, og omvendt.
Så bare ta kontakt :D

Edit: Måtte bare oppdatere alderen min :P

Endret av Venninne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere tre ovenfor må gjerne bli med på en jetegruppe på facebook som noen har startet for å kunne treffes:) Send meg navn på innboks så legger jeg dere til!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Kan jeg også bli med på den gruppen... er ei jente på 26 år .. nett flyttet til horten . kjenner ingen her ... har mer enn nok fri tid siden eg jobber offshore. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Oslo, ikke alltid så mye hjemme for bor i Øst-Europa hvor jeg studerer i 18mnd til.

Men gode venner å henge med når jeg er hjemme, på sommerene osv savner jeg. Jeg tar og gjerne imot storbybesøk her i Budapest :) Er 30 år selv, bare ta kontakt om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest oslobyjente

Hei!

Jeg er en snill og grei jente på 27 år som ønsker å utvide nettverket mitt. Søker først og fremst flere nære venninner, kanskje en ny bestevenninne eller to.

Noen jeg kan finne på ting med i fritiden, spesielt helgene. Bare møtes for å møtes, dele tanker, catche up eller nyte stillheten med mens man spiser/drikker eller går tur i bygater, parker eller marka. Sånn vennskap hvor man kan slå på tråden og skravle om alt og ingenting mellom treff også, og ikke bare når man treffes.

Har mange venninner som har flyttet eller etablert seg gjennom årene, eller så har vi bare vokst fra hverandre. Har noen få venninner jeg treffer av og til, og mange bekjente. Føler jeg blir lett kjent med andre, men så blir det liksom ikke noe mer enn det. Er ikke bare bare å få seg nye venninner når man er ”stor” jente assa :P

Hvem er jeg? Jeg er oppgående, nysgjerrig og sprudlende som person. Utadvendt som person og passer i grunnen best med de som er det og. Ønsker et gjensidig vennskap, der begge tar initiativ til samtale, treff og kommer med forslag. Hvis du aldri har råd til noe eller har manglende interesse for diverse som koster penger, eller er typen som drømmer om ting og ikke tør å kaste deg ut i noe, passer vi ikke sammen.

Jeg liker å sjekke opp ting, sammenligne, og faktisk gjøre ting, ikke bare prate om det uten at det skjer noen gang. Setter meg inn i det jeg gjør, og det raskt og effektivt. Prøver å holde meg oppdatert på hva som skjer her i byen. Liker å finne på andre ting enn bare standardting som mat/drikke/gåtur. Liker å være aktiv og sosial :)

Jeg liker å føre reflekterende samtaler, tulle og tøyse og generelt prate, men det blir kjedelig om det er det eneste man gjør. Jeg liker å utforske steder, reise til utlandet, dra på interessante foredrag, se morsomme utstillinger, kommentere det man ser, ta prøvetimer i diverse m.m. Opplevelser, mat og kultur, framfor kun shopping eller soling. Liker blått vann og natur :)

Blir KJEMPEglad hvis du vil ta noen langhelger i Europa med meg. Slappe av med god mat, kultur og SPA, eller storbyferier med shopping og sightseeing. Er ikke interessert i soling, eller ren shopping eller partytur. Det er samme hvor du bor, hvis du vil reise. Eksempler på byer jeg vil til, aktiviteter her i Oslo og liste over interesser, sender jeg når vi skrives på tomannshånd :)

Er det noen i Oslo-området som søker det samme? Gjerne Oslo Vest, men ingen must :)

Jeg er singel selv, men krever ikke at du er det :)

Send PM !

Bare å ta kontakt når du enn måtte lese innlegget.

Annonsen min går ikke ut på dato før jeg sletter teksten :)

Gode venninner er vanskelig å finne :/

Friends come and go.. så jeg sier ikke nei til nye venninner!

Noen flytter vekk og vokser fra en, og omvendt.

Så bare ta kontakt :D

Edit: Måtte bare oppdatere alderen min :P

Høres ut som vi har endel til felles,og kan tenke meg flere venner-27 år bor i oslo.Legg meg til og send PM om du fortsatt er interessert i flere venninner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne være med :-)

Jente midt i 20-årene som er aktiv, utadvendt, blid og omgjengelig. Er med på det meste og er forholdsvis ny i Oslo. Har ett barn på fire og samboer.

Send meg en Pm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Høres ut som vi har endel til felles,og kan tenke meg flere venner-27 år bor i oslo.Legg meg til og send PM om du fortsatt er interessert i flere venninner!

Du postet som gjest, så jeg får ikke sendt deg PM. Send gjerne PM du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 måneder senere...

Hei, 27 år gammel jente som bor i Bærum. Har et lite barn på 1 år, men har mye fritid uten barn også. ta kontakt med meg dersom en småbarnsmamma kan være aktuell. Søker etter venninner som vil dra på helgeturer i Europa og cafèer og annet venner driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låter toppen. Jag är väldigt intresserad att lära känna nya människor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...