Gå til innhold

Klubben for oss som liker pikk!


Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Jeg er møkklei av den derre stor-pikk-hurra mentaliteten.

Oppretter herved en klubb for oss som setter pris på menn med pikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå følte jeg meg skikkelig verdsatt!!

Jeg har min gledesspreder og det gir meg en verdi som menneske.

Det er nesten så jeg får lyst til å starte en tråd til hyllest for dere vidunderlige kvinner som har fitte! Det er godt, det!! :humpe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er møkklei av den derre stor-pikk-hurra mentaliteten.

Oppretter herved en klubb for oss som setter pris på menn med pikk!

Endelig kom en klubb som verdsetter meg og! Kan jeg vennligst få medlemslista, så kryssjekker jeg den med denne storkuk-klubben.... da vet jeg hvem jeg skal holde meg unna her på forumet.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Oppretter herved en klubb for oss som setter pris på menn med pikk!

Men dette betyr jo at man skal sette pris på alle, også de med store! La nå de andre jentene holde på med sitt. Plager det deg eller?? er du sammen med en som har liten tiss og det er derfor du engasjerer deg så hardt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette betyr jo at man skal sette pris på alle, også de med store! La nå de andre jentene holde på med sitt. Plager det deg eller?? er du sammen med en som har liten tiss og det er derfor du engasjerer deg så hardt ?

Jepp! Vi setter pris på alle! Store, små, tykke, tynne!

Så lenge man fungerer sammen seksuelt er det bare velstand :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke melde meg inn. Kremt... hva gjør jeg her inne da? Blander meg inn som vanlig, tenker jeg. Skjerpings. Anyway, følte bare for å gi uttrykk for min uenighet i at pikk er pikk og pikk er godt - for ikke alle pikker er gode! Nemlig. Å ha sex med en liten puddelpikk er ikke godt. I det hele tatt. Hadde sex engang med en type som målte 4 cm! Og da er jeg generøs.

Ergo, pikk er ikke bare pikk, men av og til en puddelpikk. Jeg er veldig fornøyd med den pikken jeg har nå. Bare for å ha nevnt dét.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg vil ikke melde meg inn. Kremt... hva gjør jeg her inne da? Blander meg inn som vanlig, tenker jeg. Skjerpings. Anyway, følte bare for å gi uttrykk for min uenighet i at pikk er pikk og pikk er godt - for ikke alle pikker er gode! Nemlig. Å ha sex med en liten puddelpikk er ikke godt. I det hele tatt. Hadde sex engang med en type som målte 4 cm! Og da er jeg generøs.

Ergo, pikk er ikke bare pikk, men av og til en puddelpikk. Jeg er veldig fornøyd med den pikken jeg har nå. Bare for å ha nevnt dét.

Hva får noe godt kommer det ut av å bruke uttrykk som puddelpikk? Det er greit å ha preferanser; det er ikke greit å latterliggjøre andre mennesker. Skam deg!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen føler seg bedre ved å rakke ned på andre. Mest sannsynlig for å demme opp for dårlig selvbilde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet. Skrev i feil tråd :)

Endret av Smulan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Melder meg også inn her!! Veldig bra klubb, Glamourgirl!

Begynner å bli lei trådene her inne om seksuelle preferanser i forhold til kropp. Eksempler på tråd som kunne stått på dette forumet:

"Hva synes gutta er best, trang eller vid fitte? Selv har jeg det første og alle guttene jeg knuller har vært fornøyd...hihihi...", eller:

"Hva synes damene er best? En kort og tynn eller lang og tykk? Selv har jeg det siste og opplever at damer tenner på det.. kremt kremt..."

"Har jeg bollemus, har jeg store nok pupper" osv...

Alt kan være fint, alt kan være godt. Jeg har hatt en stor pikk og en liten pikk, begge to var bra, på hver sin måte.

Jeg elsker pikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er møkklei av den derre stor-pikk-hurra mentaliteten.

Oppretter herved en klubb for oss som setter pris på menn med pikk!

Et poitivt tiltak sett i lys av en del andre tråder der mangfoldet ikke akkurat står høyt i kurs. Men det hadde vært enda bedre hvis man kunne fått vite at kvinner liker menn. Ingen menn betrakter seg som en pikk. Vi er ikke et kjønnsorgan, vi er et menneske.

Jeg vil ha en kvinne. Ikke ei fitte, men hele kvinnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Til en eller annen gjest, jeg har ingen kjæreste med liten pikk.

Til Jalp, skjerpings! Det er jo akkurat det du sier som er poenget med denne tråden. At man elsker og tenner på MENN! Uavhengig om de har stor eller liten tiss.

Jupp, jeg syns pikk er godt med den mannen jeg er glad i. Jeg tenner på mannen ikke pikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...