Gå til innhold

Har du noen gang drept noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vel drept et par edderkopper og èn kakerlakk for noen år siden (i tillegg til det jeg har tråkket på uten å ha sett det ute), men jeg unngår det så langt det er mulig. Finner jeg en edderkopp, veps eller lignende inne, henter jeg et glass og et ark, og bærer det forsiktig ut :fnise: Ser ikke poenget med å drepe det nå jeg likegodt kan ta det ut :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang drept en annen skapning? Tråkket på en snegle just for fun? Spist maur? Sløyd fisk? Er du en dyremorder?

Anonym poster: adf8382c929afb749bccdf67bb505b26

Ja. Men ikke for moro skyld. De dyrene jeg har drept selv har jeg stort sett drept for å spise dem. Fisk, for det meste. Noe har vært skadedyrkontroll, siden jeg er oppvokst på gård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har drept insekter og sånn. Da jeg var liten spidda jeg en fuglebebi med gaffel. Og ja, jeg vet det var veldig slemt gjort, men det forsto jeg ikke da. Nå klarer jeg ikke drepe noe større enn en bille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en og annen flue.Sikkert en del andre insekter som jeg ikke har sett og trampa over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insekter og ganske mange fisk. Har også tatt livet av noen haner, sjønner ikke hvordan jeg ikke fikk dårligere samvittighet.. Hadde aldri klart det nå.. Nå får jeg dårlig samvittighet av å drepe en edderkopp :c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hater edderkopper, så ser jeg en er den historie. Med mindre den er kjempediger, da blir jeg hysterisk og en eller annen får ta seg av den istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert drept millionervis av bakterier, virus, parasitter, alger, sporer, celler, insekter, mikroskopiske dyr, planet, gress, vært medskydlig med tanke på all maten jeg har spist, sopp (alt fra sopp på føttene til sopp jeg tråkker på), fisk etc.

Eller virus er per def ikke liv, men igjen så dreper man dem jo.. Så :vetikke:

Endret av SubHuman
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen.

Pronomen.

En uspesifisert person - Har noen sett mobilen min?

En hvilken som helst person - Noen må gjøre noe med det der!

Godt poeng! Ble lettere sagt sjokkert over overskriften :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvist en marihøne. Bløgga en fisk. Drukna fluer. Spylt ihjel et titalls stankelbein. Kjørt på noen fugler. Abort, hvis det regnes...

Endret av Krysopras
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vel drept et par edderkopper og èn kakerlakk for noen år siden (i tillegg til det jeg har tråkket på uten å ha sett det ute), men jeg unngår det så langt det er mulig. Finner jeg en edderkopp, veps eller lignende inne, henter jeg et glass og et ark, og bærer det forsiktig ut :fnise: Ser ikke poenget med å drepe det nå jeg likegodt kan ta det ut :)

Enig! Prøvd det samme med fluer, uten hell. Engang våknet jeg av en flues summing i vinduskarmen, stod opp, åpnet vinduet og ventet på at den skulle fly ut av seg selv. Tok sin tid, til jeg sa "Nå har jeg åpnet vinduet til deg flue, du må gjerne fly ut så jeg kan sove videre" også fløy den ut! Gikk og la meg igjen og drømte jeg hadde hovedrollen i tv-programmet "Fluehviskeren".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drept insekter og sånn. Da jeg var liten spidda jeg en fuglebebi med gaffel. Og ja, jeg vet det var veldig slemt gjort, men det forsto jeg ikke da. Nå klarer jeg ikke drepe noe større enn en bille.

Hva faen? Hadde jeg gjort det når jeg var liten hadde jeg fått juling tror jeg....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt noen insekter i min tid, og da tilsammen 3 vepsebol.

Men dere vet vi i gjennomsnitt svelger 14 insekter hver i året mens vi sover?;)))))

Også er min far fisker og en sommer passet jeg på min egen not. Ble noen laks da ja! Pluss endel sei som jeg fisket med juksa. Husker faktisk bare en uer og en torsk, så da var det vel bare det da!

Min far har dessverre en nise på samvittigheten, den hadde tullet seg inn i land garnet å gått fast:/ samme med en sel. Skal sies at de to er de eneste som har måte bøte med livet på alle 60 årene det er fisket med not der.(Altså av dyr som ikke skulle død der)

Venninnen min har bløgga flere rein. Hadde fått lov jeg også, meeeeen.....

Eneste jeg duger til er fisk og insekter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...