Gå til innhold

Shopping vol. 3


Gjest dalieo

Anbefalte innlegg

Så sint på meg selv! Har fortalt det til han jeg drive rpå med, og har mest sannsynlig ødelagt alt.. bare på grunn av en idiot som jeg egentlig ikke bryr meg om! Ååå så dum jeg er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun fyllenerver! Det ordner seg skal du se :Nikke: Dere er jo ikke sammen, kanskje noe som dette vil definere dere litt mer? Sikkert greit å snakke sammen, sette sammen noen do's and dont's og være litt åpne om følelser osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget blogg for å skrive mer personlige ting, bare å si fra hvis noen vil ha tilgang. :)

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nattshopping på feelunique!

Fudge Dynamite Intense Repair. Er kjempefornøyd med Fudge 1 shot+, så tenkte jeg skulle prøve denne!

Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid, puh, masse korte ord sammen :fnise:

Decleor Cleansing Milk All Skin Types.

Decleor Aroma Cleanse Tonifying Lotion.

På tide at jeg får meg litt ordentlig hudpleie, og disse virket som safe kjøp.. er litt usikker på hudtypen min nemlig :klø: Gleder meg til å få dem, har fått litt dårlig hud i det siste og det irriterer meg utrolig mye!

Har forresten også fått Sigma-børstene, og de er herlige! Fikk med en øyenskygge og en foundationbørste gratis, anbefales virkelig! :Nikke:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir fornøyd med produktene fra Decleor.

Jeg er veldig fornøyd med de jeg har, men har ikke testet noe av det du bestilte.

Tar også gjerne i mot tilgang til bloggen din =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ergelig med sånne episoder som oppstår i fylla som man aldri ville hatt om man var edru. Men kanskje dere trengte det for å definere forholdet?

Tar gjerne tilgang til blogg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggert? :sjarmor:

Decleor Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid, si ifra når du har fått den! Ser ut til å være noe jeg kunne prøvd :)

Håper ellers at uken din har startet bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags dårlig hud har du, dalieo? Jeg har begynt å få litt kviser igjen i det siste, særlig på kinnene. Trodde virkelig man skulle være ferdig med sånt når man har tippet et kvart århundre, men neida... :sur: Kunne trenge noe bra hudpleie jeg også, men vet ikke helt hvor jeg skal starte.

Tar gjerne imot bloggtilgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ordne bloggtilgang om jeg får til! :fnise:

Tyggissmak: Hei! Hvem er du? :) Det er en ganske privat blogg, så vil helst ikke gi tilgang til folk her inne jeg ikke "kjenner" :)

Juliane: Jeg har hatt helt fin hud de siste årene, men denne vinteren har urenhetene kommet litt tilbake.. Huden er litt fet, for det første. Har en del røde småkviser på haken, i pannen og litt på siden av nesen. I tillegg har jeg sånne sorte prikker på nesen, men det har jeg alltid hatt :rolleyes: Trodde også sånn gikk over når man ikke er i puberteten lenger! Heldigvis vises det ikke med en dekkende foundation, men plagsomt er det likevel. Jeg har heller ikke visst helt hvor jeg skal starte med hudpleie, men så hoppet jeg bare i det og bestilte noe som virker ganske basic. Nesten alt var under 200-lappen per stykk på feelunique også. Jeg kan jo oppdatere deg om de er noe bra? :Nikke:

Serenity88: Det skal jeg! :) Så det var mange som var fornøyd med den på kommentarene på feelunique!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært i byen for å kjøpe en adapterting (ehm) til PC-en, og etter jeg strevde rundt i regnet i over en time for å finne en butikk som hadde rett adapterledninggreie følte jeg for å trøsteshoppe litt..

Lancome Teint Idole. Når jeg sminket meg i dag innså jeg at min kjære MAC-foundation nesten var tom, og da spontankjøpte jeg en ny.. liker å prøve nye produkter for hver gang, og hun som jobbet på Esthetique anbefalte denne, så da gikk jeg for den. Ser den har fått litt blandet, men mye bra, på MUA. Fargen passet hvertfall fint, så får vi se hvordan den blir på i morgen!

Clinique High Impact, trofast hverdagsmascara. Kjøpte High Impact Curling for litt siden, men den funker ikke noe særlig på mine vipper.. Blir lett sammenklistrede.. så da gikk jeg tilbake til originalen!

Så kjøpte jeg hårstrikk, hårlus og en kroppskrubb på H&M, og blå sweatpants og en stram grå genser på BikBok, trenger nye koseklær.

Nå tror jeg forresten dere har fått tilgang, hvis jeg har gjort det rett :klø:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :jepp: Er ny her, fortsetter å følge denne bloggen/dagboka di ihvertfall!

Endret av Tyggissmak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner bloggen, men jeg finner ikke noe innlegg der :klø:.

Er det bare jeg som ikke vet hva jeg driver med eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nok jeg som ikke vet hva jeg driver med :ler: Hadde bare laget et utkast, men nå er det publisert :)

Tyggissmak: Så koselig :goodbye:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar gjerne tilgang :kose:

håper det ordner seg for deg da. og det er da lancome foundation du har kjøpt, ikke chanel? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud for en vims jeg er.. La først ut en helt annen foundation, har endret den to ganger allerede :ler:

Du har tilgang nå lekis :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på en (svensk) blogg at Zara skal åpne webshop nå til høsten! :hoppe: Vet ikke om de sender til Norge også, da, men forhåpentligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...