Gå til innhold

Solformørkelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest The damned

Bor på vestlandet, og så tydelig at det ble mørkere her selv om det var overskyet

Men fulgte med på tven, for var ikke så spennende at det bare ble mørkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Så ingenting her annet at det ble en anelse mørkere. Hadde gledet meg sånn, så måtte det selvsagt bli regn og tett skylag. Er så typisk. Så fra Svalbard på tv da. Fantastisk! Der skulle man vært! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingenting her annet at det ble en anelse mørkere. Hadde gledet meg sånn, så måtte det selvsagt bli regn og tett skylag. Er så typisk. Så fra Svalbard på tv da. Fantastisk! Der skulle man vært! :)

Tenk om man kunne tatt en reprise i morgen :fnise: da er det meldt strålende sol i Vestfold iallefall. I dag har det bare regnet.

Så sola bare så vidt det var akkurat når formørkelsen skulle skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Tenk om man kunne tatt en reprise i morgen :fnise: da er det meldt strålende sol i Vestfold iallefall. I dag har det bare regnet.

Så sola bare så vidt det var akkurat når formørkelsen skulle skje

Ja, det syns jeg også! :D Eller månen kunne bare ventet med å formørke sola til imorgen. :fnise: Makan altså, sånn som jeg hadde gledet meg. :P Spådd strålende sol her også imorgen, bor på østlandet jeg og. Her så jeg et lite gløtt av sola et par timer etter at formørkelsen var ferdig. Tyyyypisk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det med sveisebriller, før skyene kom og ødela alt da det var på sitt beste...



Anonymous poster hash: 6dd77...dc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...