Gå til innhold

Nytt på nytt VS Senkveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på Senkveld-innspilling denne uka, og Nytt på nytt-innspilling i forrige uke. Ville definitivt valgt Nytt på nytt! Kjempemorsomt! Og ingen som tvinger deg til å le/klappe utenom når gjestene presenteres. Senkveld synes jeg er morsommere på tv. Var et par morsomme øyeblikk, som Haralds reaksjon under Senkveld Surprise (som man ikke får se på tv), ellers var det litt for mange ganger at han som er ansvarlig for publikum måtte dra igang applaus/jubel osv.

Anonymous poster hash: 3a0a7...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei venninne var på senkveld når Robbie Williams var gjest. Det kunne jeg også tenkt meg! Men ellers hadde jeg valgt nytt på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Senkveld-innspilling denne uka, og Nytt på nytt-innspilling i forrige uke. Ville definitivt valgt Nytt på nytt! Kjempemorsomt! Og ingen som tvinger deg til å le/klappe utenom når gjestene presenteres. Senkveld synes jeg er morsommere på tv. Var et par morsomme øyeblikk, som Haralds reaksjon under Senkveld Surprise (som man ikke får se på tv), ellers var det litt for mange ganger at han som er ansvarlig for publikum måtte dra igang applaus/jubel osv.

Anonymous poster hash: 3a0a7...a93

Nettopp.

Og det du observerte i studio; det merkes der hjemme når en ser på TV!

Anonymous poster hash: c5659...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skavlan er mest hyggelig og behagelig.

Senkveld er støyete, har uvørne og ikke så smarte programledere og mye sport og mas.

Anonymous poster hash: c5659...58b

Enig. Men Skavlan var nå ikke et alternativ her engang.

Anonymous poster hash: 026e6...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt senkveld. Fordi nytt på nytt er manusbasert. Det er Norge i et nøtteskall. Senkveld er kronologisk planlagt, men humoren der er ekte og gjestene har ikke manus å forholde seg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...