Gå til innhold

Nytt på nytt VS Senkveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vill være publikum på en av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Noen som har noen formeninger om hva som vill være kjekkest å se som publikumer? evt er det noen som selv har vært publikum på en av disse, som vill fortelle litt hvordan det var?



Anonymous poster hash: 38863...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom gjerne med andre slike ting dere vill anbefale å se i Oslo



Anonymous poster hash: 38863...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Senkveld er dritkjedelig, og det du ser på fredag, er jo nesten det samme som du så får ti år siden. Så jeg ville absolutt gått på Nytt på Nytt. :) Men det er jo min smak :P



Anonymous poster hash: 122b5...217
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venner som har vært på Nytt på Nytt og de har hatt det skikkelig morsomt. Mye morsomt som blir klippet vekk. Eventuelt kan Senkveld ha gjester du spesielt vil se, vet ikke hvor man kan sjekke sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venner som har vært på Nytt på Nytt og de har hatt det skikkelig morsomt. Mye morsomt som blir klippet vekk. Eventuelt kan Senkveld ha gjester du spesielt vil se, vet ikke hvor man kan sjekke sånt?

Hm, ja hadde vell egentlig vært greit å vite hvem som skal gjeste i begge programmene. Noen som vet om det er mulig å finne utav?

Anonymous poster hash: 38863...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senkveld ville vært veldig avhengig av hvem som var gjester. I seg selv er det ikke noe spesielt bra.



Anonymous poster hash: 026e6...133
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste å være publikum på (og jeg har vært på en god del) er definitivt Ylvis. Men det er jo ikke før til januar, da. Av de to du nevner ville jeg kanskje nevnt Senkveld siden der skjer det mer enn bare prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt på nytt er jo faktisk morsomt, det er ikke Senkveld.



Anonymous poster hash: d1bc9...1b8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke noen av dem er så veldig morsomme, jeg. Følger ikke med på noen av dem, men Nytt på Nytt ser jeg på innimellom. Men på Senkveld får du hvertfall en artist og litt forskjellige ting som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over, gjestene på Skavlan har nok mye å si. Jeg tror selv jeg hadde foretrukket Nytt på Nytt uansett, kanskje litt mer før Knut Nærum sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste å være publikum på (og jeg har vært på en god del) er definitivt Ylvis. Men det er jo ikke før til januar, da. Av de to du nevner ville jeg kanskje nevnt Senkveld siden der skjer det mer enn bare prat.

Tar gjerne imot anbefalinger på andre ting som er morsomt å være publikum på, om du vet om noen morsomme som spiller inn i oktober?

Anonymous poster hash: 38863...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjestene på Skavlan har nok mye å si

 

Hvordan det? Tenker du at de som er gjest på Skavlan da trolig neppe vil dukke opp som gjest verken i Senkveld eller Nytt på Nytt samme uka?

Anonymous poster hash: 026e6...133

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det? Tenker du at de som er gjest på Skavlan da trolig neppe vil dukke opp som gjest verken i Senkveld eller Nytt på Nytt samme uka? Anonymous poster hash: 026e6...133

Haha, jeg mente selvsagt Senkveld. Gikk litt fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen vert på Dritseint med Edel, eller Det er lov å være blid med Else som kan si noe om hvordan det var?



Anonymous poster hash: 38863...77f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært på flere innspillinger. Både Nytt på Nytt, Senkveld og Det er lov å være blid med Else for å nevne noen. NPN og Senkveld kan jeg anbefale da de er veldig proffe på innspillingen og tok alt på første opptak. Det er lov å være blid med Else tok alt for lang tid og scener måtte tas på ny og på ny slik at det ble veldig kjedelig som publikum..

Anonymous poster hash: ccaba...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud noe så kjedelig!! Nytt på nytt = gammelmandshumor



Anonymous poster hash: 78e9d...d4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill være publikum på en av disse, men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. Noen som har noen formeninger om hva som vill være kjekkest å se som publikumer? evt er det noen som selv har vært publikum på en av disse, som vill fortelle litt hvordan det var?

Anonymous poster hash: 38863...77f

Skavlan er mest hyggelig og behagelig.

Senkveld er støyete, har uvørne og ikke så smarte programledere og mye sport og mas.

Anonymous poster hash: c5659...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...