Gå til innhold

Alt for Norge


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Var det noe rart med klippingen på episoden, eller var det bare Tess som ikke klarte gi slipp på "Jeg liker å rape"-undervisningen?

 

Det virket bare så rart at hun plutselig begynte å si "Jeg liker ro(m)pe" etter at Odd og Simen hadde kommet inn i bildet, og alle andre snakket om navnene deres.

 

 

 

Tess hadde jo også en veldig merkelig reaksjon da det ble påpekt at de ikke spiste lutefisk.

Synes også det virket som om det var mer som foregikk i klippet da Henriette sa at pølsa var dansk. Tess brølte "But it's a hotdog" eller noe, og du så Henriette bli streng i blikket og si noe mens hun gestikulerte, og Tess så også sint ut, men det var lagt forteller-stemme over klippet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det virket som om det var mer som foregikk i klippet da Henriette sa at pølsa var dansk. Tess brølte "But it's a hotdog" eller noe, og du så Henriette bli streng i blikket og si noe mens hun gestikulerte, og Tess så også sint ut, men det var lagt forteller-stemme over klippet.

 

Henritte så også ganske rart på Tess da hun drev på med " Jeg liker rumpe"

Anonymous poster hash: 07975...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

 

Henritte så også ganske rart på Tess da hun drev på med " Jeg liker rumpe"

Anonymous poster hash: 07975...636

 

Det var det jeg også la merke til.

De hadde jo (tilsynelatende) gått videre fra språkøvelsen, og det var derfor jeg lurte på om det var dårlig klippet, eller om Tess helt ut av det blå begynte med "Jeg liker rompe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Synes også det virket som om det var mer som foregikk i klippet da Henriette sa at pølsa var dansk. Tess brølte "But it's a hotdog" eller noe, og du så Henriette bli streng i blikket og si noe mens hun gestikulerte, og Tess så også sint ut, men det var lagt forteller-stemme over klippet.

Det stemmer.

 

Tess virker som om hun blir snurt når hun får vite at hun har tatt feil. (Lutefisk og danskepølse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt utrolig at de har vært i Lofoten en uke, også er et klippet ned til 1,5 time. Jeg skulle gjerne sett mindre av konkurransene og mer av alt det andre. Jeg synes konkurransene er ganske kjedelige egentlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, vips en uke gått, ble litt sånn, hæ`? Er de liksom et nytt sted pr program da eller?

 

Likte han gay, gamlingen, han var sååå søt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er litt utrolig at de har vært i Lofoten en uke, også er et klippet ned til 1,5 time. Jeg skulle gjerne sett mindre av konkurransene og mer av alt det andre. Jeg synes konkurransene er ganske kjedelige egentlig. 

 

 

Enig, vips en uke gått, ble litt sånn, hæ`? Er de liksom et nytt sted pr program da eller?

 

Likte han gay, gamlingen, han var sååå søt!!

 

Er dette første gang dere ser programmet ?

 

 

Det har jo alltid vært slik.

Anonymous poster hash: 23f7e...fe1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i grunn, har vell sett et par episoder for noen år siden, men er så lenge siden at...husker ikke alt da nei, ikke vært et program som har fenget meg. Men nå kommer jeg nok til å se neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

I år kommer jeg nok til å droppe det etter at jeg ble obs på hvor mye klipping, liming etc. det faktisk sannsynligvis er i det programmet slik som det egentlig er i alle (de aller fleste?) realityprogram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er dette første gang dere ser programmet ?

 

 

Det har jo alltid vært slik.

Anonymous poster hash: 23f7e...fe1

 

Nei, jeg har sett på alle sesonger. men har aldri visst at de er hvert sted i 1 uke. Trodde kanskje det var 3-4 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

nja han har kansje ikke den beste personligheten? Syns han virker litt cocky. Men småkjekk det er han.

 

Liker Q bedre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...