Gå til innhold

Åndenes Makt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ny sesong som begynner nå på tvnorge?



Anonymous poster hash: 8219c...181
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten, nei denne har jeg sett før :)



Anonymous poster hash: 8219c...181
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Bossa Nova

Hvor blir det av gjenferdene i denne serien da? Det er jo bare elektriske apparater som går litt over styr og ting som flyttes på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Hvor blir det av gjenferdene i denne serien da? Det er jo bare elektriske apparater som går litt over styr og ting som flyttes på.

 

Vet du ikke at spøkelser er usynlige og bare kan ses når det ikke er kamera der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Sånn var det ikke før. Men det er vel nye regler i den paranormale verden.

 

Det skjer nye ting hver dag, sier hun som er med... En stol er veltet, de har barn i huset, men det må være spøkelset som står bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For familien er jo en sikker kilde... 



Anonymous poster hash: 251c1...c9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren SÅ MYE julepynt det var i det huset. Helt grusomt!

 

Reagerte mer på all skriften på veggene, tror det var et ordtak på hver eneste vegg der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte mer på all skriften på veggene, tror det var et ordtak på hver eneste vegg der.

 

ja det og...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren SÅ MYE julepynt det var i det huset. Helt grusomt!

 

Det er vel noen som har mye og andre som har lite av sånt. Og opptaket ble nok gjort i desember i gjor, eller helt i begynnelsen av januar

 

Reagerte mer på all skriften på veggene, tror det var et ordtak på hver eneste vegg der.

 

Det er flere som har det sånn, og det er moderne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det av gjenferdene i denne serien da? Det er jo bare elektriske apparater som går litt over styr og ting som flyttes på.

 

Hender jo det er mer dramatikk da. Var en episode der en hylle hadde veltet, og en annen der en person fikk en ubehagelig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den svenske versjonen er bedre. I den norske er det rimelig treigt,og omtrent alle de som går igjen er et eller annet med 2. verdenskrig. Litt spesielt at samme hvor de er så er det noe fra den tiden.



Anonymous poster hash: d88c7...7fd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er inne på noe. Gårder burde jo være fulle av spøkelsesgriser. De dør jo ofte også voldelig, noe som etter sigende gjerne fører til spøking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Eg skjønner ikkje koffor spøkelsene skulle ødelegge tver, rive ned stoler, skremme livet av unger, kile folk under beina og enda mindre ha så fritidsproblema at dei legger kattemat på rekke gjennom heile huset? Kva er vitsen, liksom?

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske serien er egentlig bare et stort gjesp med repriser på repriser.

Det virker som at de har et ferdigskrevet manus og at opplevelser og reaksjoner er det samme

uansett hvem en kommer til. Skjer det virkelig ikke flere ting på den andre siden? :(

 

Liker også den svenske bedre, men har den danske serien som favoritt. 

 

Litt lite troverdig til tider, ja. Hvorfor er det ingen dyr som er gjenferd?

Husker en sort spøkelseskatt hos et ektepar nordpå et sted, men ja det er rart at det ikke forekommer oftere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den norske serien er egentlig bare et stort gjesp med repriser på repriser.

Det virker som at de har et ferdigskrevet manus og at opplevelser og reaksjoner er det samme

uansett hvem en kommer til. Skjer det virkelig ikke flere ting på den andre siden? :(

 

Liker også den svenske bedre, men har den danske serien som favoritt. 

 

Husker en sort spøkelseskatt hos et ektepar nordpå et sted, men ja det er rart at det ikke forekommer oftere.

 

Det er da virkelig ny sesong nå, - og den går ikke i reprise i det hele tatt på tv. Har vel iblant vært noen gamle episoder fra tidligere sesonger, men det er bare sånn det er. TVNorge er reprise-kanalen vet du :P Og nå som de har fått FEM og MAX i tillegg, så har de enda flere kanaler de kan sende de reprisene på :P 

 

Jeg har aldri sett svensk og dansk. Vet ikke om jeg har kanalene en gang. Har dansk tv2 vet jeg, men husker ikke i farta hvilke svenske kanaler jeg har (er på jobb nå ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på den nye og er oppdatert. :biggrin: 

...det er bare det at det alltid er det samme som skjer. Nye ansikter og steder er etterlengtet, men de føler det samme, ser det samme, ting går i gulvet, barna er redde og evt. sier de at det står en mann i rommet deres... Det blir som en innstudert rolle. Har man spøkelser rundt seg så oppfører "de" seg slik og menneskene reagerer sånn. Finnes det ingen variasjon i den åndelige verdenen?

 

Husker en episode på et gammelt spisested hvor en beholder med bestikk gikk i gulvet på direkten, men ellers er det fryktelig lite action mens kamera er der. Jeg fortsetter å se på så klart, men kjenner at jeg begynner å bli mettet nå. Det er jo synd, for temaet er fremdeles artig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...