Gå til innhold

Gode serier på Netflix


Lillie

Anbefalte innlegg

Black mirror. Synes den serien er helt genial. Fæl og fantastisk :)



Anonymous poster hash: 550bb...b17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Black mirror. Synes den serien er helt genial. Fæl og fantastisk :)

Anonymous poster hash: 550bb...b17

 

 

 

Ja men det er en serie kortfilmer, ikke en vanlig serie.  Synd de bare laget 6 episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er en serie kortfilmer, ikke en vanlig serie. Synd de bare laget 6 episoder.

Nei, selv om ikke serien er laget på tradisjonelt vis med sammenhengende plot og karakterer er det en like fullverdig serie som andre serier. Den er bare annerledes og nytenkende. Den har aldri blitt promotert som noe annet enn en serie heller.

Er veldig glad for at den endelig har kommet på norsk netflix. Har anbefalt den i evigheter til så mange, men det er rett og slett ikke mulig å beskrive hvor bra den er. En av de beste seriene noen sinne laget, og det finnes ingenting lignende!

Anonymous poster hash: 8d1ba...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selv om ikke serien er laget på tradisjonelt vis med sammenhengende plot og karakterer er det en like fullverdig serie som andre serier. Den er bare annerledes og nytenkende. Den har aldri blitt promotert som noe annet enn en serie heller.

Er veldig glad for at den endelig har kommet på norsk netflix. Har anbefalt den i evigheter til så mange, men det er rett og slett ikke mulig å beskrive hvor bra den er. En av de beste seriene noen sinne laget, og det finnes ingenting lignende!

Anonymous poster hash: 8d1ba...7e8

 

 

Er enig, noe av det beste jeg har sett.  Men det er fremdeles ikke en serie med episoder som man kan følge med på.  Kortfilmer er et bedre ord. Den fikk 8,8 på IMDb. Skjønner ikke hvorfor de ikke laget flere episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste jeg har sett har blitt nevnt allerede, men må nevne Scream også. Den var faktisk bra - morsom, spennende og gørr! Gleder meg til april, for da kommer neste sesong :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men det er en serie kortfilmer, ikke en vanlig serie.  Synd de bare laget 6 episoder. 

 

Ja, kan være enig i at den korrekte termen sikkert er kortfilmer, men den er presentert som en serie, da. Uansett flisespikkeri. Elsker :)

 

Nå ser jeg på Scream. Den føles litt tenåringsaktig, akkurat som jeg føler om Pretty Little Liars (som jeg bare så noen episoder av), men jeg liker den godt nok til å se ferdig sesongen. Og sikkert den neste også :)

Anonymous poster hash: 550bb...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var den? Var den så bra som du trodde? :)

Tja... grei nok den, men har ikke fått sett så mye i det siste. Begynte med å se 3-4 episoder på rappen, men så ble det bom stopp. Får begynne å se den igjen, men ikke kommet meg så langt ennå (Netflix har vært nedprioritert i det siste... for mye jobb, for lite moro  :laugh: ). Synes serien er helt grei underholdning, men har ikke blitt "fanget" av den (slik jeg kan bli av enkelte serier). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

De fleste jeg har sett har blitt nevnt allerede, men må nevne Scream også. Den var faktisk bra - morsom, spennende og gørr! Gleder meg til april, for da kommer neste sesong :)

Ja,enig. Var veldig skeptisk,men den er faktisk veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Likte La Promesa! Så den på amerikansk netflix. Er en telenovela (men er teksta på engelsk for de som ikke kan spansk). Handler om noen jenter som blir lurt til å tro de har fått jobb i Spania, også blir de utsatt for menneskehandel. Er en veldig fin, trist og spennende serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny

Homeland er en fantastisk bra serie - en av mine favoritter. 

 

Men jeg likte godt House of cards og Sons of anarchy også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...