Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så kleint med han som trakk seg fordi det ikke var nok unge jenter i brevbunken. Han var jo omtrent 40 år selv. Ingen bra reklame for han å framstå så overfladisk. Kunne jo gitt noen i den store bunken en sjanse, når de faktisk turte å sende han brev. 



Anonymous poster hash: aaba6...56c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Oi, hvorfor så hissig? Jeg poengterte bare at det var barnslig, noe det absolutt var. Når var sist du hørte noen si "faen, så stygg du er" på norsk tv? Det er greit at han ikke mente det i ordets rette forstand, men det er også lov å beherske seg. 

Så hvem er du som forsvarer sånn? Søsteren hans?

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

 

Jeg kommer fra en plass ikke så langt fra der han bor, og her er det helt vanlig å si.. Haha :P Er litt sånn "Åh, du er så slem!" med humor. 

Anonymous poster hash: 12e5e...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns ikke de jentene Ruben valgte var sånn superpene (utenom et par av de blonde). Bildene vi fikk se var sånn wow-pene, men filmsnuttene på slutten av de 10 var bare ok. Kanskje de var veldig heldige med bildene:p

For all del, ikke stygge jenter! Men av 250 stk nekter jeg å tro at de 10 var topp 5%...

 

Og stakkars Else. Der var det mye rart!! Og hun valgte bare 5-6? Ikke 10? Samme med han ene andre.

 

Jeg syns det er rart det ikke er større respons. Greit at Norge er et lite land, men jeg får jo flere og bedre brev på Sukker enn det der liksom... Og jeg blir ikke vist for hele landet på TV som "reklame for meg selv".

Anonymous poster hash: d6ebf...497

 

Det er jo ikke bare bilde man velger ut fra. Greit med pent utseende, men siden han er ute etter et langvarig forhold har han sikkert lest brevene som lå ved og ;) Syntes han virka sympatisk og ekte, tror han kommer til å finne en bra jente.

Anonymous poster hash: aaba6...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ikke på at Ruben kalte henne "stygg". Men er veldig vant til det uttrykket i sånne sammenhenger

Anonymous poster hash: 61abf...991

Jeg også, "umoden" som jeg visstnok da må være.  :fnise:

Anonymous poster hash: 25c32...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oi, hvorfor så hissig? Jeg poengterte bare at det var barnslig, noe det absolutt var. Når var sist du hørte noen si "faen, så stygg du er" på norsk tv? Det er greit at han ikke mente det i ordets rette forstand, men det er også lov å beherske seg. 

Så hvem er du som forsvarer sånn? Søsteren hans?

Anonymous poster hash: d2e6f...02c

 

 

Nei, bare en vanlig trønder som lett hadde bannet på tv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kleint med han som trakk seg fordi det ikke var nok unge jenter i brevbunken. Han var jo omtrent 40 år selv. Ingen bra reklame for han å framstå så overfladisk. Kunne jo gitt noen i den store bunken en sjanse, når de faktisk turte å sende han brev.

Anonymous poster hash: aaba6...56c

Syntes det var ganske fair jeg. Hvis han følte damene ikke var noe for han, og han ikke fant de interessante for han, så skjønner jeg det må være ubehagelig å bli eksponert og filmet på dater og utflukter når man i utgangspunktet ikke tror det kommer noe ut av det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg ser, så er det reprise tirsdag kveld på tv2. (note to self). :laugh:

 

 Skal bli artig å følge dette programmet framover, selv om jeg "mister" annenhver mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Så vidt jeg ser, så er det reprise tirsdag kveld på tv2. (note to self). :laugh:

 

 Skal bli artig å følge dette programmet framover, selv om jeg "mister" annenhver mandag.

Var ikke reprisen tidligere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Ah bra, jeg trodde jeg hadde gått glipp av det :)

 

Jeg liker ikke at de viste hvem som fikk flest brev flere timer før episoden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns ikke de jentene Ruben valgte var sånn superpene (utenom et par av de blonde). Bildene vi fikk se var sånn wow-pene, men filmsnuttene på slutten av de 10 var bare ok. Kanskje de var veldig heldige med bildene:p

For all del, ikke stygge jenter! Men av 250 stk nekter jeg å tro at de 10 var topp 5%...

 

Og stakkars Else. Der var det mye rart!! Og hun valgte bare 5-6? Ikke 10? Samme med han ene andre.

 

Jeg syns det er rart det ikke er større respons. Greit at Norge er et lite land, men jeg får jo flere og bedre brev på Sukker enn det der liksom... Og jeg blir ikke vist for hele landet på TV som "reklame for meg selv".

Anonymous poster hash: d6ebf...497

 

 

Enig syns virkelig ikke de jentene så ut til noe over middels utseendemessig(ganske under middels untatt hun ene) , men sunne interesser er jo viktig det og! Ruben virker morsom men utrolig klein!

 

 

Så kleint med han som trakk seg fordi det ikke var nok unge jenter i brevbunken. Han var jo omtrent 40 år selv. Ingen bra reklame for han å framstå så overfladisk. Kunne jo gitt noen i den store bunken en sjanse, når de faktisk turte å sende han brev. 

Anonymous poster hash: aaba6...56c

 

 

>>>>>

 

Syntes det var ganske fair jeg. Hvis han følte damene ikke var noe for han, og han ikke fant de interessante for han, så skjønner jeg det må være ubehagelig å bli eksponert og filmet på dater og utflukter når man i utgangspunktet ikke tror det kommer noe ut av det.

Enig jeg syns også det var helt fair. Han er jo i 40 åra, og da sier det seg selv at han ikke er interessert i de i 60-70 åra siden han ønsker barn og gårdskone (som kan bidra på gården og være med ut på aktive turer). Synd at han ikke fant NOEN han tenkte kunne passe da, det er godt mulig han tar seg selv litt for høytidelig, men inntil vi vet at halvparten av de brevene var fra 30 åringer og at han avviste de også fordi han kun vil ha noen i 20 åra, så velger jeg å tro at han tok en fornuftig, ærlig og fair avgjørelse.

 

Anonymous poster hash: a5181...bb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det forresten av den egne tråden som handlet om Ruben som noen lagde i dag/i går kveld med overskrift "Tidenes tv hunk med ny rekord" eller noe i den duren.... ?? Finner den hverken her eller inne på Singelliv



Anonymous poster hash: a5181...bb7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Hvor ble det forresten av den egne tråden som handlet om Ruben som noen lagde i dag/i går kveld med overskrift "Tidenes tv hunk med ny rekord" eller noe i den duren.... ?? Finner den hverken her eller inne på Singelliv Anonymous poster hash: a5181...bb7

Den er under vurdering i følge info tråden :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Arna selv så jeg heier på Ruben og kjærligheten!  :hjerte:

 

 



Anonymous poster hash: 0323b...732
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett 1 episode og ja, Ruben er klein. Sikkert en bra fyr, men ble litt flau. Haha.. Virket som han ble skikkelig skuffet over å få så få brev :fnise: Morsomt å se. Selv om det bare var tull.

 

Ser ikke problemet i å ønske seg yngre damer. Det er en ærlig sak. Bedre å trekke seg enn å forsette når følelsene ikke helt er der. Det hadde vært bortkastet tid i å fortsette. Da fikk jo en annen en muligheten :)

 

Else er søt og herlig :) Litt merkelig at en på bare 19! og en på 70 sender brev til ho da. Vet ikke hvor gammel hun er, men merkelig. Bra de prøver seg, men dog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Else! Hvis dere ser på det bildet Jakten la ut på Facebook, ser vi kun 5 friere. To ser mildt sagt tilbakestående ut, han ene er et halvt hode lavere enn hun og to som i beste fall så gjennomsnittlige ut.

 

Hun er jo en pen dame, jeg hadde blitt skikkelig skuffet om dette var utvalget mitt etter å ha blitt vist på skjermen for hele Norge.



Anonymous poster hash: d6ebf...497
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...