Gå til innhold

Hotell Cæsar Tråden


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fulgt med på hotell cæsar på år og dag, og ikke gidder jeg å lete her. Jeg la merke til noe merkelig når jeg leste om dette med at Ninni slapp ut av fengselet. At hun sleit med å få seg et sted å bo, at hun endte opp med å bo hos Pelle?Er det noe jeg har gått glipp av? Ninni arvet da masse etter Georg, var det ikke snakk om at hun arvet 50 millioner? Og aksjer i anker hansen konsernet?  Det eneste hun mistet i 2002 var eneråderetten i styret, men det har da ikke noe med pengene hennes å gjøre. Så hvor ble alt av?



Anonymous poster hash: 79b1a...176
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på hotell cæsar på år og dag, og ikke gidder jeg å lete her. Jeg la merke til noe merkelig når jeg leste om dette med at Ninni slapp ut av fengselet. At hun sleit med å få seg et sted å bo, at hun endte opp med å bo hos Pelle?Er det noe jeg har gått glipp av? Ninni arvet da masse etter Georg, var det ikke snakk om at hun arvet 50 millioner? Og aksjer i anker hansen konsernet? Det eneste hun mistet i 2002 var eneråderetten i styret, men det har da ikke noe med pengene hennes å gjøre. Så hvor ble alt av?

Anonymous poster hash: 79b1a...176

Det var ingen som ville selge leilighet til henne når de fikk vite hvem hun var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen som ville selge leilighet til henne når de fikk vite hvem hun var.

 

Jeg mener at det sto at hun prøvde å leie? Poenget er at det er ikke som om hun voldtok noen, eller er ABB. kan da ikke være så vanskelig for en med masse penger å få seg et sted å bo. Og måten hun gikk kledd på, hun virker så "fattig". 

Anonymous poster hash: 79b1a...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det sto at hun prøvde å leie? Poenget er at det er ikke som om hun voldtok noen, eller er ABB. kan da ikke være så vanskelig for en med masse penger å få seg et sted å bo. Og måten hun gikk kledd på, hun virker så "fattig".

Anonymous poster hash: 79b1a...176

Ja, mulig det var leie det var snakk om, men han utleieren ombestemte seg i alle fall når han hørte navnet hennes.

Men hvor det har blitt av de pengene hun evt skulle hatt aner jeg ikke :vetikke:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En uoffsesiel spoiler video for de som vil se.

Min første tanke var HVA I HULESTE.



Anonymous poster hash: f474e...773
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må logge inn for å se filmen?? Fortell!

Anonymous poster hash: 57660...98f

Ser at den er blitt fjernet nå. Kan prøve å fortelle så godt jeg kan hva som skjer.

 

Videoen starter med en ENGELSK STEMME som forteller at man i denne sesongen av hotel cæsar skal fokusere på organdonasjon. Juni kommer til å trenge et nytt hjerte. For at hun skal få det, så må man få 50 000 nye donorer. Så kommer Juni (Annette Hoff) og snakker om at folk må hjelpe Juni og noe mer jeg ikke husker. Så sier de at det vil bli laget to versjoner av denne saken. En der Juni overlever, Skjer kun om man får 50 000 nye donorer og en der Juni dør. Også sier de at de er opp til deg om Juni overlever. 

 

Anonymous poster hash: f474e...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Hvorfor så jeg ikke på videoen i går /:

Ser at den er blitt fjernet nå. Kan prøve å fortelle så godt jeg kan hva som skjer. Videoen starter med en ENGELSK STEMME som forteller at man i denne sesongen av hotel cæsar skal fokusere på organdonasjon. Juni kommer til å trenge et nytt hjerte. For at hun skal få det, så må man få 50 000 nye donorer. Så kommer Juni (Annette Hoff) og snakker om at folk må hjelpe Juni og noe mer jeg ikke husker. Så sier de at det vil bli laget to versjoner av denne saken. En der Juni overlever, Skjer kun om man får 50 000 nye donorer og en der Juni dør. Også sier de at de er opp til deg om Juni overlever.   Anonymous poster hash: f474e...773

Seriøst?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg mener at det sto at hun prøvde å leie? Poenget er at det er ikke som om hun voldtok noen, eller er ABB. kan da ikke være så vanskelig for en med masse penger å få seg et sted å bo. Og måten hun gikk kledd på, hun virker så "fattig". 

Anonymous poster hash: 79b1a...176

 

hva faen?

hun tok livet av en person og gjorde en annen blind!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ser at den er blitt fjernet nå. Kan prøve å fortelle så godt jeg kan hva som skjer.

 

Videoen starter med en ENGELSK STEMME som forteller at man i denne sesongen av hotel cæsar skal fokusere på organdonasjon. Juni kommer til å trenge et nytt hjerte. For at hun skal få det, så må man få 50 000 nye donorer. Så kommer Juni (Annette Hoff) og snakker om at folk må hjelpe Juni og noe mer jeg ikke husker. Så sier de at det vil bli laget to versjoner av denne saken. En der Juni overlever, Skjer kun om man får 50 000 nye donorer og en der Juni dør. Også sier de at de er opp til deg om Juni overlever. 

 

Anonymous poster hash: f474e...773

 

hørtes veldig ut som svindel!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

juni har gjort en tabbe for 20år siden, dette gir følger nå.. 

 

jeg lurer på hva det er hun har gjort :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ble Goggen Gjertruds enste barnebarn?

Vilde er jo barnebarnet til gjerterud og så har hun jo 2 oldebarn!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

juni har gjort en tabbe for 20år siden, dette gir følger nå.. 

 

jeg lurer på hva det er hun har gjort :S

Kanskje å begynne å drikke?

 

Jeg liker Thomas Winther :) Han har gått fra å være en streng forretningsmann til en koselig bestefar :)

 

Ja takk til Jomas eller Thuni :)

Anonymous poster hash: da29e...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er spilertråd, bare en reminder. Men legger det under spoiler tag i tilfelle jeg. 

 

 

 

Hvordan kan han komme tilbake? Døde ikke han?

Anonymous poster hash: 7ff11...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...