Gå til innhold

Noen som liker å tisse på seg?


Gjest Tissejenta

Anbefalte innlegg

Er du helt fjern? De bakteriene som er på en flate fra før er da for faen meg der enten du pisser på flaten eller ikke. Så hva i all verden er poenget ditt? Det blir ikke flere bakterier på den bakteriefylte flaten av å pisse på den. Og de bakteriene som er der har ingenting med pisset å gjøre.

Har du sett for mye på lillelørdag? Denne krysskleppingen din henger jo ikke sammen i det hele tatt.

Endret av Rimmern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke jeg som er fjern, det er du som ikke leser godt nok.

(Hint: For at det skal samle seg bakterier, så må "flaten" det treffer ha bakterier på seg.) - Her sier du at ikke alle flater har bakterier på seg. Jeg skrev at bakterier fins på alle flater. Det betyr, siden du ikke klarer å lese mellom linjene, at de er der enten du tisser eller ikke. Det er en grunn til at jeg sa: Finn meg en flate som er steril du.

De bakteriene som er på en flate fra før er da for faen meg der enten du pisser på flaten eller ikke. - Her sier du imot deg selv fra første innlegget.

Det blir ikke flere bakterier på den bakteriefylte flaten av å pisse på den. Og de bakteriene som er der har ingenting med pisset å gjøre. - Poenget mitt er at om du tisser på en flate, vil det gi næring til de magiske bakteriene; diverse bakterier nyttegjør seg av ulike næringsstoffer i urinen din, når de får tilgang til det.. hvordan skal man forklare dette sånn at du forstår det.. formerer de seg i voldsom hastighet. Jeg ville fram til at urin er ikke så sterilt som alle på denne tråden skulle ha det til.

Denne tråden sporer av nå. Derfor sier jeg: slutt på denne diskusjonen.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinen innholder i utgangspunktet få bakterier, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ninuska - dette blir for dumt. Ikke prøv å vri dine egne absurde uttalelser over på meg her. Det er du som har uttalt at en flate blir full av bakterier når du pisser på den. Ulogisk, absurd og rett og slett bare teit. Meningsløst å diskutere når du hverken har kunnskapene eller er i stand til å se de logiske bristene i det du selv sier.

Motsier meg selv? Hvor? Hvor har jeg sagt at en overflate ikke har bakterier på seg? Hva er det du forsøker å si, som du ikke makter å formidle? Jeg tror ikke du er klar over selv hva du forsøker å mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ninuska - dette blir for dumt. Ikke prøv å vri dine egne absurde uttalelser over på meg her. Det er du som har uttalt at en flate blir full av bakterier når du pisser på den. Ulogisk, absurd og rett og slett bare teit. Meningsløst å diskutere når du hverken har kunnskapene eller er i stand til å se de logiske bristene i det du selv sier.

Motsier meg selv? Hvor? Hvor har jeg sagt at en overflate ikke har bakterier på seg? Hva er det du forsøker å si, som du ikke makter å formidle? Jeg tror ikke du er klar over selv hva du forsøker å mene.

;) Keep on thinking that, darling.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
:regn:

Hmmmm!

Husker godt hva som førte til at jeg begynte å forske litt i dette med tiss.

Jeg var vel i åtteårs-alderen tror jeg,og hadde vært tørr siden pottestadiet.

Denne dagen hadde jeg og ei venninne vært på nabogården og ridd hest.

Det ble ganske sent før vi kom oss på hjemvei. Begge hadde trange sorte ridebukser,som gikk litt oppi der du vet,og masserte litt der du også vet.

Dette gjorde at jeg faktisk ble veldig tissetrengt,og ettersom det begynte å bli mørkt,tisset jeg en liten dråpe i trusa.

Husker at det bare var aldeles deilig,så jeg lot det komme litt til,og enda litt til!

Men venninna mi hadde hørt den umiskjennlige lyden av tiss som spruter i buksa,og stoppet meg og spurte hva jeg gjorde. Jeg fortalte henne at jeg bare måtte prøve,og at jeg syntes det var så deilig......Prøv du også da vel sa jeg!

Hun vegret seg litt,og sa at da fikk hun trøbbel hjemme,men en bitteliten dråpe ville hun da prøve sa hun.

Hun ville ikke stå og tisse,så hun satte seg på huk. Problemet var at hun hadde undervurdert hvor tissetrengt hun egentlig var,så da hun begynte å tisse,klarte hun ikke å stoppe.Hun ga til slutt opp forsøket med å holde igjen,og lot det renne til hun var ferdig. Da hun reiste seg,sa hun at nå turde ikke hun å dra hjem,så vi dro begge to hjem til meg,listet oss inn i gangen og opp trappen og inn på rommet mitt. Vi fikk av oss de våte klærne,og venninna mi fikk låne tørre truser og bukse av meg.

Så tuslet hun hjemover. Men jeg hadde fått blod på tann! Den våte ridebuksa hang jeg bare til tørk bak en stol så ikke mamma skulle se den. Så gikk jeg ned og fikk i meg litt aftensmat......veldig fort,for jeg merket at jeg hadde veldig lyst til å tisse mer på meg!!! Jeg nærmest løp opp på rommet,og fant fram fire truser,en tykk strømpebukse og ei åletrang stretchbukse. Tok på meg alt sammen i nevnte rekkefølge,og la meg på ryggen i sengen,med en plastpose som underlag under "stumpen". Så lot jeg det stå til....

Det var bare såååå aldeles nydelig! Tisset kilte og rant og varmet meg på rumpa. Den natten sovnet jeg med de tissevåte klærne på! Siden dengang har jeg tissa litt på meg hver bidige dag! Og venninna mi? Joda,hun er like hekta som meg på dette! Idag er vi forøvrig over tjue år begge to.

Så jovisst finnes det jenter som liker dette,faktisk mange fler enn vi tror!

Prøv selv da vel? Tiss er faktisk renere enn vannet du drikker!

Hilsen:Marianne.

Hei :) Jeg kan begynne med at jeg er en gutt på 22 fra oslo, jeg begynte å tisse i buksa ganske tidlig selv... var på vei hjem fra skolen da jeg plutselig måtte så veldig på do:P jeg visste at jeg var alene hjemme og tenkte jeg skulle "bare gjøre det..."

Helt siden den gang har jeg gjort dette veldig ofte, når jeg går ut av taxi'n etter en bytur... når jeg er på vei hjem fra butikken hehe... tisser på meg rett som det er, og gjerne ute.... men en ting jeg har funnet ut: det er veldig vanskelig å finne jenter med samme instilling til å tisse på seg, jeg har spurt noen av mine tidligere kjærester, men har alltid endt opp i en veldig flau situasjon...(ingen har likt det...)

dette har fått meg til å aldri ta det opp med noen... er singel nå og håper jo på og finne en jente som er like glad i å tisse på seg som meg, men tviler :(

Hyggelig å lese at dere faktisk finnes der ute da hehe... må vel bare treffe "gullfuglen" man kan ikke annet en å prøve videre :)

Steffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_cecilie_*
Hei :) Jeg kan begynne med at jeg er en gutt på 22 fra oslo, jeg begynte å tisse i buksa ganske tidlig selv... var på vei hjem fra skolen da jeg plutselig måtte så veldig på do:P jeg visste at jeg var alene hjemme og tenkte jeg skulle "bare gjøre det..."

Helt siden den gang har jeg gjort dette veldig ofte, når jeg går ut av taxi'n etter en bytur... når jeg er på vei hjem fra butikken hehe... tisser på meg rett som det er, og gjerne ute.... men en ting jeg har funnet ut: det er veldig vanskelig å finne jenter med samme instilling til å tisse på seg, jeg har spurt noen av mine tidligere kjærester, men har alltid endt opp i en veldig flau situasjon...(ingen har likt det...)

dette har fått meg til å aldri ta det opp med noen... er singel nå og håper jo på og finne en jente som er like glad i å tisse på seg som meg, men tviler :(

Hyggelig å lese at dere faktisk finnes der ute da hehe... må vel bare treffe "gullfuglen" man kan ikke annet en å prøve videre :)

Steffen.

Hei :)

Jeg er en jente på 19 i Tromsø elsker å tisse på meg... (gjort det nå hehe)

Synd at jeg bor så langt unna, ellers kunne jeg tenke meg å prate med deg;)

Håper du finner en søt jente i Oslo da;) lykke til!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

jeg er en gutt, men svarer likevel. Skjønner deg godt. Liker litt sånt kinky stoff sjøl. Det er opphissende, helt klart. Stå på, jente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig godt, både med og uten klær. Heldigvis liker samboeren min dette og, så hender det forekommer her.

Mest når vi begge er litt fulle, da slippes hemningene litt mer.

Synd det er vanskelig å finne stoff om dette på nettet, filmer, historier, bilder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig godt, både med og uten klær. Heldigvis liker samboeren min dette og, så hender det forekommer her.

Mest når vi begge er litt fulle, da slippes hemningene litt mer.

Synd det er vanskelig å finne stoff om dette på nettet, filmer, historier, bilder osv.

snuppasite.com (Norsk Forum og side)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_roleplayer_*

Rart å se hvor mange jenter som faktisk liker dette. Det er nemlig sjelden å treffe noen i det virkelige liv. Jeg har etterhvert som jeg har vært sammen med jenter, spurt dem om de vil leke tisseleker. De fleste synes dette er fysjom og æsj, mens jeg har vært sammen med et par stykker som har likt det også.

Mitt inntrykk er at ikke så mange liker det, dessverre og derfor gleder det meg veldig å denne debatten og de mange kvinnelige innslag av liker-det-sorten.

Selv tisser jeg også på meg når jeg har sjansen, og ikke i fare for å bli tatt på fersken. Jeg elsker den varme gode følelsen jeg får av det.

Jeg tisser også nesten bestandig på meg selv når jeg dusjer...og elsker når det renner fritt.

Så kos dere jenter og gutter...for oss som liker det er det en fantastisk deilig følelse å bli våt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest bleiegutt98

bæsj tiss og bleier er toppen

jeg bare elsker det det er deilig og sitte med en brukt bleie

med tiss og bæsj må prøves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart å se hvor mange jenter som faktisk liker dette. Det er nemlig sjelden å treffe noen i det virkelige liv.

I et forum av denne typen vil du alltid få inntrykk av at slikt er mye vanligere enn det er. Både fordi forumet tiltrekker seg folk med spesielle ønsker, og fordi man kan poste flere ganger. Har du ikke prøvd (eller i det minste har lyst til å prøve) trekant, gruppe og en rekke andre ting, så er du unormal og prippen. Selvsagt er det ikke slik i det virkelige liv. Ta det med en stor klype salt. Det eneste som betyr noe er jo hva du og den du er sammen med liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig... jeg blir svært tent av at jenter tisser på seg... sjønner ikke helt hvorfor. Er liksom det mest himmelsk sexy jeg kan forestille meg. Jente med dongribukse våt av tiss, med langt brunt hår og søtt smil... men så fort jeg får utløsning får jeg følelsen de som ikke liker dette beskriver, ekkelt klamt og feil, tror nok ikke det er så ille om jeg får ei jente som gjør det sammen med meg da....men før utløsning... hjelpe meg, så deilig! Elsker det. Så om det finnes ei jente der ute med langt brunt hår, søt, relativt lav, og glad i å tisse. Jeg gjør alt for deg ;) Er selv en høy, mørk mann med normalt liv og fast jobb :P

Jomar @ http://www.abdlscandinavia.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fredrik_*

hei jeg er en ung gutt som bor i oslo, jag liker og tisse på meg bade med og uten bleier :P jeg vill gjerne finne meg en jente som liker og tisse på seg. jeg har msn som er

Msn/e-post adresse er fjernet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Endret av Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Skeivtissejente
Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Er du jente? Er en skeiv jente som synes det er veldig opphissende å se andre jenter tisse på seg og at de ser a jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...