Gå til innhold

Snart 40 og har aldri fått orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som nevnt er jeg snart 40 og aldri fått organer med partner. Har ingen problemer med å få det alene, da med stimuli av klitoris.

Jeg blir veldig kåt og elsker å ha sex med mannen min,men jeg kommer ikke. Fryktelig frustrende altså. Hva er galt med meg?

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Ikke organer, men orgasmer!

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet mannen din om dette?

Nei. Har vært dum og faket. Merkelig nok føler jeg det er greit siden jeg liker sexen.

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har vært dum og faket. Merkelig nok føler jeg det er greit siden jeg liker sexen.

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Ok, da har du et problem.

Skal du fikse dette så må du jo si ifra. Det vil nok ikke bli tatt godt i mot, men på sikt så kan dere jo gå inn for å løse dette sammen og finne nye metoder for å få deg til å komme.

Kjør en hvit løgn og si at du alltid trudde du fikk orgasmer, men at du ikke har fått det ettersom du fikk en nylig nå alene mens du onanerte og fant ut av hvordan det virkelig kjentes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har du et problem.

Skal du fikse dette så må du jo si ifra. Det vil nok ikke bli tatt godt i mot, men på sikt så kan dere jo gå inn for å løse dette sammen og finne nye metoder for å få deg til å komme.

Kjør en hvit løgn og si at du alltid trudde du fikk orgasmer, men at du ikke har fått det ettersom du fikk en nylig nå alene mens du onanerte og fant ut av hvordan det virkelig kjentes ut.

Det er ikke bare han jeg ikke har fått det med. Kun fått på egenhånd, men har aldri hatt det bedre enn jeg har med han.

Er det unormalt å få orgasme på egenhånd selv om jeg har sex med han?

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare han jeg ikke har fått det med. Kun fått på egenhånd, men har aldri hatt det bedre enn jeg har med han.

Er det unormalt å få orgasme på egenhånd selv om jeg har sex med han?

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Skjønte ikke siste spørsmålet ditt. Om det er unormalt å få orgasme på egenhånd men ikke med partner? Nei, trur ikke det.

Uansett så kan du jo få en orgasme, og jeg trur nok at han ønsker at du skal kunne få orgasmer med han. For meg personlig så syns jeg det er viktig. Det å kunne være stolt over av å ha "erobret" jenta man er glad i og fått hun til nye høyder. Så jeg ville ha vist det selv om jeg hadde blitt skuffet først pga du har faket det helt til du "mannet deg opp" og sa det.

Så skal du løse dette. Om du har lyst på å få en orgasme med han, så må du rett og slett si det til han. Han tripper jo nå rundt og trur at det han gjør fungerer for deg, og han vil neppe forandre noe om han trur du kommer og får orgasmer av det han gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk sex leker/ klit vibrator mens dere har sex? Er en del som sliter med å få orgasme kun av penetrering. Og jeg ville sagt ifra slik at dere kan jobbe med problemet sammen (du kan velge å utdype hvor ofte du faker, kanskje for å skåne egoet hans ?) Men si ifra i alle fall :)



Anonymous poster hash: 7ae30...2db
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått orgasme en gang da vi hadde sex,men da ordnet jeg det selv. Sitter litt langt inne å ordne det selv med han,hvis det blir standarden er jeg redd han blir skuffa.

Han tror jeg kommer hver gang,siden jeg passer på å knipe voldsomt når han nærmer seg klimaks.

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått orgasme en gang da vi hadde sex,men da ordnet jeg det selv. Sitter litt langt inne å ordne det selv med han,hvis det blir standarden er jeg redd han blir skuffa.

Han tror jeg kommer hver gang,siden jeg passer på å knipe voldsomt når han nærmer seg klimaks.

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Bah..

Si det som det er. Du stenger jo døren for nysgjerrighet og eksperimentering ved å late som om du kommer for alt hele tiden. Om du trur dette er god sex, så går du jo glipp av noe om du faktisk har funnet drømmemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kan jo hende det kan være best å ikke nevne det om man har vært svært lenge sammen? Han kan jo miste all tro på seg selv dersom han plutselig får vite at kvinnen i hans liv aldri har fått orgasme og at hun har faket. Tror ikke det kommer noe godt utav å si det. På den annen side vil jo hun fortsette å ha sex uten orgasme da, så trist for henne. Men når allt kommer til allt så er det jo i hennes hode problemet ligger. Hun sier hun nyter sexen generellt svært godt, så det forteller meg at denne mannen ikke er en ubrukelig total egosistik elsker. Og hun sier også at hun enkelt får orgasme for egen maskin så er det ingenting fysisk galt. DA ligger helt klart problemet i hennes psyke/tankegang. Da holder hun tilbake på ett eller annet vis og det er jo usikkerheter og negative tanker og feil fokus som hindrer en slik kvinne i å få orgasme under sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det kan være best å ikke nevne det om man har vært svært lenge sammen? Han kan jo miste all tro på seg selv dersom han plutselig får vite at kvinnen i hans liv aldri har fått orgasme og at hun har faket. Tror ikke det kommer noe godt utav å si det. På den annen side vil jo hun fortsette å ha sex uten orgasme da, så trist for henne. Men når allt kommer til allt så er det jo i hennes hode problemet ligger. Hun sier hun nyter sexen generellt svært godt, så det forteller meg at denne mannen ikke er en ubrukelig total egosistik elsker. Og hun sier også at hun enkelt får orgasme for egen maskin så er det ingenting fysisk galt. DA ligger helt klart problemet i hennes psyke/tankegang. Da holder hun tilbake på ett eller annet vis og det er jo usikkerheter og negative tanker og feil fokus som hindrer en slik kvinne i å få orgasme under sex.

HYSJ!!!

Fortell mannen din det, så dere sammen kan finne ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått orgasme en gang da vi hadde sex,men da ordnet jeg det selv. Sitter litt langt inne å ordne det selv med han,hvis det blir standarden er jeg redd han blir skuffa.

Han tror jeg kommer hver gang,siden jeg passer på å knipe voldsomt når han nærmer seg klimaks.

Anonymous poster hash: 5cc48...572

Jeg blir 40 i år og får bare orgasme hvis jeg ordner det selv. Bruker vibrator under samleiet og kjæresten min ( og tidligere kjæreste) har ikke noe problem med dette. Orgasmen blir jo så deilig av kombinasjonen kjæreste og vibrator. Er ikke alle som får orgasme like lett og du må jo gjøre det som funker for deg. Tror ikke det ødelegger selvfølelsen hans i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ee43b...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snart 21, og har ikke fått orgasme på egenhånd en gang. Så altså, ALDRI.
Så følger litt med på denne tråden for å se om det dukker opp noen tips jeg ikke har prøvd før. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det kan være best å ikke nevne det om man har vært svært lenge sammen? Han kan jo miste all tro på seg selv dersom han plutselig får vite at kvinnen i hans liv aldri har fått orgasme og at hun har faket. Tror ikke det kommer noe godt utav å si det. På den annen side vil jo hun fortsette å ha sex uten orgasme da, så trist for henne. Men når allt kommer til allt så er det jo i hennes hode problemet ligger. Hun sier hun nyter sexen generellt svært godt, så det forteller meg at denne mannen ikke er en ubrukelig total egosistik elsker. Og hun sier også at hun enkelt får orgasme for egen maskin så er det ingenting fysisk galt. DA ligger helt klart problemet i hennes psyke/tankegang. Da holder hun tilbake på ett eller annet vis og det er jo usikkerheter og negative tanker og feil fokus som hindrer en slik kvinne i å få orgasme under sex.

Det er jo derfor de må snakke sammen da... Hun klarer jo ikke å fikse tankene selv.. Og selv om det er digg, så er det ikke sikkert at det er det som skal til for å få hu til å komme...

Anonymous poster hash: a133d...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første orgasme i dusjen, med sterk stråle på området rundt klitoris. Hold på til det blir sykt følsomt og det føles som du er skikkelig nærme og komme, så slipper du opp.. Og fortsett sånn, og når du føler at du er veldig nære ved å komme så knip alt du kan i underlivet, slapp helt av i resten av kroppen og hold strålen der uansett hvor sterkt det er.. Lover deg, du kommer ikke til å angre;)

Jeg er snart 21, og har ikke fått orgasme på egenhånd en gang. Så altså, ALDRI.
Så følger litt med på denne tråden for å se om det dukker opp noen tips jeg ikke har prøvd før. (:



Anonymous poster hash: a133d...610
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

HYSJ!!!

Fortell mannen din det, så dere sammen kan finne ut av det!

Så at hun har faket for mannen i en årrekke, syntes du skal gå ut over den mannen nå som hun er "angrende synder"? Problemet ligger jo hos henne. Dersom hun tar tak i sine problemer og åpner seg mer for mannen sin om hva hun trenger mer av og hva de kan gjøre sammen for at hun skal oppnå orgasme, så tror jeg mye vil løse seg. Da kan hun jo lære sammen med mannen å få nytelsen til nye høyder uten at han direkte får vite at han ikke har gitt henne orgasme før....Og da har de jo kommunikasjon sammen alikevel. Jeg tenkte bare det var unødvendig av henne å nevne at hun ikke har fått orgasme med ham før. Jeg tror ikke man har vondt av det man ikke vet ;) Å fortelle ham sannheten rundt orgasmen kan potensiellt bare gi ham problemer.

Jeg er veldig for å være 100% ærlig....Men å forsøke å vinkle dette på en litt fin og human måte kan jo gjøre at problemet løser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...