Gå til innhold

Størrelse lem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har samme problem. er 196, men jeg er ikke så velsignet som deg. Jeg er over snittet, men ikke så mye som deg. Du er tross alt godt over 30% større en snittet, tenk på det slik.

Men selvfølgelig, når man er så store som meg og deg så ser 15cm mye mindre ut enn på en fyr på 160. Kjipt, men fordelen er at man ikke trenger å stå på tå for å kysse damene ;)

Anonymous poster hash: 1397e...41b

Nei, man må heller bøye seg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengden er ikke å nøye for min del, men OMKRETSEN... :danse: Om kuken stanger oppi livmorhalsen min så er jo ikke det særlig godt, men digg om den er tykk slik at det blir masse friksjon :danse:



Anonymous poster hash: 8cecd...037
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengden er ikke å nøye for min del, men OMKRETSEN... :danse: Om kuken stanger oppi livmorhalsen min så er jo ikke det særlig godt, men digg om den er tykk slik at det blir masse friksjon :danse:

Anonymous poster hash: 8cecd...037

Den er ikke akkurat tynn heller da. Skulle gjerne vist dere, men kan ikke legge det ut her vel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utarter seg i min retning dette.

Anonymous poster hash: b3349...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

best sexen jeg har hatt var med normalstørrelse på kuken, så slutt å uroe deg for størrelsen med mindre den er 5cm



Anonymous poster hash: 956d3...399
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting under 25 cm er stort nok! Og musa mi er traaaaang. Liker å bli fylt opp av en gigakuk.

Anonymous poster hash: fc0f9...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vis den frem da! Kom med bilde!

Anonymous poster hash: fc0f9...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Jeg har også hørt og brukt konservativt som synonym for undervurdert mål. Litt overasket over at dette ikke var i ordboka.

Konservativt brukes også som medisinsk uttrykk. F.eks: "behandles konservativt", der man går for trening fremfor kirurgisk inngrep.

Syns ordboka var snever. Har også hørt konservativt bli brukt som synonym til forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...