Gå til innhold

Gutter skal få lov å ha flere sexpartnere enn damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ligger et argument fra naturens side bak denne påstanden; nemlig at det ligger i menns natur å spre sæden sin. Damer skal ikke spre noe som helst, de skal befruktes, bære og føde barn.

Er dere enige?



Anonymous poster hash: dfc11...e4d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ligger et argument fra naturens side bak denne påstanden; nemlig at det ligger i menns natur å spre sæden sin. Damer skal ikke spre noe som helst, de skal befruktes, bære og føde barn.

Er dere enige?

Anonymous poster hash: dfc11...e4d

JA helt enig:)

Anonymous poster hash: 520c8...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et argument fra naturens side bak denne påstanden; nemlig at det ligger i menns natur å spre sæden sin. Damer skal ikke spre noe som helst, de skal befruktes, bære og føde barn.

Er dere enige?

Anonymous poster hash: dfc11...e4d

Da får menn slutte å klage på at noen få får mye sex mens andre ikke får da :roll:

Og i moderne tider har vi noe som kalles prevansjon, derfor kan vi gjøre hva vi vil.

Anonymous poster hash: 07d00...010

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere en kvikk lunsj.

Kvikk lunsj eller kvikklunsj?

Anonymous poster hash: dfc11...e4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så kan man argumentere med at damer må få ha minst like mange sexpartnere som menn for å sikre genetisk mangfold og sikre seg at de faktisk blir gravid.



Anonymous poster hash: 65476...ccb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger et argument fra naturens side bak denne påstanden; nemlig at det ligger i menns natur å spre sæden sin. Damer skal ikke spre noe som helst, de skal befruktes, bære og føde barn.

Er dere enige?

Anonymous poster hash: dfc11...e4d

Skal få lov? Det er nok riktig som du sier at vi fra biologiens side er forskjellige,men jeg forstår ikke helt hva slags sammenheng dette har med hva man skal få lov til eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologi eller ei. Fakta er at det er lettere for jenter enn gutter å få seg noe,tygg på den du, og se om du klarer å svelge hele kamelen;)

Forøvrig så tilser biologi også at kvinner vil søke seg mot alfamenn som kan beskytte og forsørge,så jeg håper du er enig i at kvinner bør finne seg rike og barske menn som kan beskytte og forsørge?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologi eller ei. Fakta er at det er lettere for jenter enn gutter å få seg noe,tygg på den du, og se om du klarer å svelge hele kamelen;)

Forøvrig så tilser biologi også at kvinner vil søke seg mot alfamenn som kan beskytte og forsørge,så jeg håper du er enig i at kvinner bør finne seg rike og barske menn som kan beskytte og forsørge?

Bryr meg i grunnen ikke hva andre menn eller kvinner gjør. DET jeg vet er at kvinner sprer bena for meg. Får det som jeg vil, så får dere andre krangle hvem som burde få lov å pule rundt og ikke. Damer er billige når de møter meg. Kan godt forstå de.. Er uimotståelig.:)

Anonymous poster hash: 520c8...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg i grunnen ikke hva andre menn eller kvinner gjør. DET jeg vet er at kvinner sprer bena for meg. Får det som jeg vil, så får dere andre krangle hvem som burde få lov å pule rundt og ikke. Damer er billige når de møter meg. Kan godt forstå de.. Er uimotståelig.:)Anonymous poster hash: 520c8...82c

Det er jo kjempeflott for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at menn er mer bekymret over kvinnens antall sexpartnere enn vice-versa, er at hannen risikerer å måtte fostre opp barnet til en annen mann. Vi ser dette overalt i dyreriket. Blant arter med mye polyandri (hunnen har flere sexpartnere), vil hannens omsorg for avkommet være proporsjonalt til sannsynligheten for at det er hans avkom. Blant noen arter dreper bare hannen avkommet dersom usikkerheten om farskapet er for stort.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk får bare styre på. Glad mannen min synes 1 er nok.

Vil karer spre sæden sin, så for all del. Men ikke vær i et forhold når dere gjør det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at menn er mer bekymret over kvinnens antall sexpartnere enn vice-versa, er at hannen risikerer å måtte fostre opp barnet til en annen mann. Vi ser dette overalt i dyreriket. Blant arter med mye polyandri (hunnen har flere sexpartnere), vil hannens omsorg for avkommet være proporsjonalt til sannsynligheten for at det er hans avkom. Blant noen arter dreper bare hannen avkommet dersom usikkerheten om farskapet er for stort.

Både tigre og løver dreper avkommet før de går inn i rollen som beskytter foreks. De gidder ikke å bruke energi på å fostre opp andres avkom.

Anonymous poster hash: 520c8...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade

Eller sjoko lade ?

Anonymous poster hash: 610d4...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ingen, hverken menn eller kvinner har krav på noe som helst.



Anonymous poster hash: 84e04...68d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Ta en bolle vil jeg si.

Så menn tror ikke vi liker "befruktningen" så godt at vi vil gjøre det flere ganger?

Dere skal jo være glad for at vi ikke tenker slik, da ville det ikke blitt mye sex på dere gitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et argument fra naturens side bak denne påstanden; nemlig at det ligger i menns natur å spre sæden sin. Damer skal ikke spre noe som helst, de skal befruktes, bære og føde barn.

Er dere enige?

Anonymous poster hash: dfc11...e4d

Sæd kan bekjempe andre menns sæd, og kvinner er biologisk innstilt på å tenne på ulike typer menn avhengig av hvor de er i syklus, ved graviditet, p-pillebruk osv. Kvinner er med andre ord ikke laget for å være trofast mot en, er det ok at din partner bor med deg fast, men er utro på sine mest fruktbare dager for å sikre bedre avkom enn fra dine gener?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...