Gå til innhold

Kvinner bør få lov til å ha mange på en gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min liker at jeg gjør slike ting. Han har også bedt med seg hjem menn. Jeg trenger vel ikke si så mye mer.

Deilig.. man kan ha det mye gøy bare man tør å utforske litt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FruKG

Deilig.. man kan ha det mye gøy bare man tør å utforske litt! ;)

Ja, vi har funnet på mye når vi er på ferier som vi ikke tør å gjøre når vi er hjemme.

"Slut ferie" som min mann sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mars 2015 at 14.20, FruKG skrev:

 

Ja, vi har funnet på mye når vi er på ferier som vi ikke tør å gjøre når vi er hjemme.

"Slut ferie" som min mann sier ;)

 

Hehe, så deilig! :)

 

Endret av Dark Angelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Hehe, så deilig! :)

Vi har vært på noen erotiske fester, og det er virkelig helt herlig.

Min mann fant endel av de "sex partyene" som det var skrevet så mye om. Det var fantastisk gøy :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fant endel av de "sex partyene" som det var skrevet så mye om. Det var fantastisk gøy :)

Men er det aldri flere damer? Bare flere menn for deg og ikke noe til mannen din? Og hvor finner dere egntlig alle disse gutta, er det via swingers-opplegg?

Anonymous poster hash: d6c69...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruKG

Men er det aldri flere damer? Bare flere menn for deg og ikke noe til mannen din? Og hvor finner dere egntlig alle disse gutta, er det via swingers-opplegg?

Anonymous poster hash: d6c69...969

Når vi er på swingers-opplegg som du sier så er det andre kvinner der også. Så min mann får nyte andre også :) Det er via bekjente at vi har kommet i kontakt med noen slike miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er på swingers-opplegg som du sier så er det andre kvinner der også. Så min mann får nyte andre også :) Det er via bekjente at vi har kommet i kontakt med noen slike miljø.

Da skjønner jeg :)

Anonymous poster hash: d6c69...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kvinner og menn er som kjent ulike også på det seksuelle planet. For eksempel kreves det lengre og sterkere stimulering for at en kvinne skal få orgasme. De har også en anatomi som gjør dem kompatible med flere partnere samtidig. Om vi tar konsekvensen av dette, ville ikke det mest natulige for kvinner være å ha sex med to eller flere menn på samme tid? Om man legger funksjonelle hensyn til grunn, burde dette kanskje være normalen. Mer fornøyde kvinner er jo noe alle ville tjene på.

Anonymous poster hash: 16787...239

Syns innlegget ditt er tøysete og usaklig. Det handler ikke om antall partnere. Det handler om å ta ansvar for egen tilfredstillelse og seksualitet, og ikke forvente at andre skal være ansvarlig.

Og det er "lov" å ha så mange partnere man ønsker, om det skal ha noe å si.

Når det gjelder å ha andre partnere så er vel det også greit så lenge man ikke går bak ryggen på den man er forpliktet til. Det er sikkert en løsning for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner må da bare ha flere menn på en gang om de ønsker det! Det kan f.eks. være to eller tre menn som danser og stripper for henne i bakgrunnen mens den fjerde tar seg av henne med kjæling og kos. Kan hende de "stripperne" begynner å klå litt på hverandre også, for å kåte henne opp ekstra.

Til slutt får hun flere pikker å leke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...