Gå til innhold

Kvinner bør få lov til å ha mange på en gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner og menn er som kjent ulike også på det seksuelle planet. For eksempel kreves det lengre og sterkere stimulering for at en kvinne skal få orgasme. De har også en anatomi som gjør dem kompatible med flere partnere samtidig. Om vi tar konsekvensen av dette, ville ikke det mest natulige for kvinner være å ha sex med to eller flere menn på samme tid? Om man legger funksjonelle hensyn til grunn, burde dette kanskje være normalen. Mer fornøyde kvinner er jo noe alle ville tjene på.



Anonymous poster hash: 16787...239
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner og menn er som kjent ulike også på det seksuelle planet. For eksempel kreves det lengre og sterkere stimulering for at en kvinne skal få orgasme. De har også en anatomi som gjør dem kompatible med flere partnere samtidig. Om vi tar konsekvensen av dette, ville ikke det mest natulige for kvinner være å ha sex med to eller flere menn på samme tid? Om man legger funksjonelle hensyn til grunn, burde dette kanskje være normalen. Mer fornøyde kvinner er jo noe alle ville tjene på.

Anonymous poster hash: 16787...239

Cockold?:P

Anonymous poster hash: ab08a...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner og menn er som kjent ulike også på det seksuelle planet. For eksempel kreves det lengre og sterkere stimulering for at en kvinne skal få orgasme. De har også en anatomi som gjør dem kompatible med flere partnere samtidig. Om vi tar konsekvensen av dette, ville ikke det mest natulige for kvinner være å ha sex med to eller flere menn på samme tid? Om man legger funksjonelle hensyn til grunn, burde dette kanskje være normalen. Mer fornøyde kvinner er jo noe alle ville tjene på.

Anonymous poster hash: 16787...239

De "har lov" til det allerede.

Anonymous poster hash: b6b95...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De "har lov" til det allerede.

Anonymous poster hash: b6b95...e07

Ja, men det var ikke poenget. Tenker ikke på den beskjedne andelen som dyrker swinging, men på kvinner flest. Og "ha lov" var kanskje litt misvisende. Tenkte mer på at det bør bli sosialt akseptert. For selv om man selfølgelig har lov nå også, så er det likevel et stigma knyttet til det.

Anonymous poster hash: 16787...239

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har også en anatomi som gjør dem kompatible med flere partnere samtidig.

En mann har både penis og tunge, og bør selvsagt ha ei dame på hver av dem. Og siden menn er så visuelle (for å generalisere like mye), bør det være et par strippere i rommet i tillegg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

kan være så sosialt akseptert som det bare vil, jeg trenger bare en om gangen.

Tror ikke det er så tabu som du vil ha det til lengre heller. Det er vel bare at det ikke er så "naturlig" for kvinner som du skulle ønske det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke ulovlig såvidt jeg vet hvis alle er med på det?



Anonymous poster hash: 8ca4b...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jeg elsker å ha sex med flere menn samtidig, men jeg vet jo at flere av venninnene mine aldri ville tenkt tanken en gang. Olivia over her sier jo akkurat det samme. Så det blir vel helst noe for oss som liker swinging. Du kan jo se på svarene her om det er sosialt akseptert, det er som med alt annet, noen er for andre er i mot :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Kvinner og menn er som kjent ulike også på det seksuelle planet. For eksempel kreves det lengre og sterkere stimulering for at en kvinne skal få orgasme. De har også en anatomi som gjør dem kompatible med flere partnere samtidig. Om vi tar konsekvensen av dette, ville ikke det mest natulige for kvinner være å ha sex med to eller flere menn på samme tid? Om man legger funksjonelle hensyn til grunn, burde dette kanskje være normalen. Mer fornøyde kvinner er jo noe alle ville tjene på.

Anonymous poster hash: 16787...239

Mest naturlig? Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg er det mest naturlig å bare ha sex med en mann om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være så sosialt akseptert som det bare vil, jeg trenger bare en om gangen.

Tror ikke det er så tabu som du vil ha det til lengre heller. Det er vel bare at det ikke er så "naturlig" for kvinner som du skulle ønske det var.

Men det kan jo være "kulturen" som gjør at det ikke er naturlig, og da er vi tilbake til utgangspunktet...

Anonymous poster hash: 16787...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er fra det svakere kjønn og skal underlegge seg mannen... og gjøre SITT beste for å gjøre mannen fornøyd.

Det kommer aldri til og bli sosialt aksepter at kvinner ligger med mange, men for menn er det greit for det er biologisk støttet at mannen skal "spre" sin sæd, mens kvinnen skal bli befruktet og bære mannen sitt barn...

det er bare slik det er.



Anonymous poster hash: ccb88...529
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann har både penis og tunge, og bør selvsagt ha ei dame på hver av dem. Og siden menn er så visuelle (for å generalisere like mye), bør det være et par strippere i rommet i tillegg.

Men en mann alene vil sjelden klare å tilfredstille to damer, da damer krever mer enn en gjennomsnittsmann kan gi.

Vi må nok bare aksepter at fra naturens side er det sex med en av gangen som er normalen. Så har vi gruppevoldekter som en gjenganger oppigjennom historien. Så hvis man skal ta det i betraktning også, så må det mest naturlige være flere menn på en dame, men det betyr ikke at en dame ønsker dette. Gruppevoldtekter har aldri vært frivillig.

Anonymous poster hash: 5782b...78b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er fra det svakere kjønn og skal underlegge seg mannen... og gjøre SITT beste for å gjøre mannen fornøyd.

Det kommer aldri til og bli sosialt aksepter at kvinner ligger med mange, men for menn er det greit for det er biologisk støttet at mannen skal "spre" sin sæd, mens kvinnen skal bli befruktet og bære mannen sitt barn...

det er bare slik det er.

Anonymous poster hash: ccb88...529

Der tror jeg du tar feil. Tenk på hvor mye holdningene til kvinners seksualitet har endret seg de siste femti årene. I et historisk perspektiv er dette ingenting. På 50-tallet hadde kvinner omtrent like lite erotisk spillerom som en del muslimske kvinner har i dag. Nå er det helt vanlig at en gjennomsnittlig jente har hatt 20-30 partnere i ganske ung alder. Her har det faktisk skjedd store forandringer bare de siste tyve år. Om utviklingen fortsetter bør ingen bli overrasket om det å ligge med mange fyrer samtidig vil være nokså utbredt tredve år fram i tid.

Anonymous poster hash: 16787...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der tror jeg du tar feil. Tenk på hvor mye holdningene til kvinners seksualitet har endret seg de siste femti årene. I et historisk perspektiv er dette ingenting. På 50-tallet hadde kvinner omtrent like lite erotisk spillerom som en del muslimske kvinner har i dag. Nå er det helt vanlig at en gjennomsnittlig jente har hatt 20-30 partnere i ganske ung alder. Her har det faktisk skjedd store forandringer bare de siste tyve år. Om utviklingen fortsetter bør ingen bli overrasket om det å ligge med mange fyrer samtidig vil være nokså utbredt tredve år fram i tid.

Anonymous poster hash: 16787...239

En nøkkel som kan åpne mange låser er en suveren nøkkel, mens en lås som kan bli åpnet av mange nøkler er en søppel-lås ;)

Anonymous poster hash: ccb88...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. mars 2015 at 15.47, FruKG skrev:

Jeg elsker å ha sex med flere menn samtidig, men jeg vet jo at flere av venninnene mine aldri ville tenkt tanken en gang. Olivia over her sier jo akkurat det samme. Så det blir vel helst noe for oss som liker swinging. Du kan jo se på svarene her om det er sosialt akseptert, det er som med alt annet, noen er for andre er i mot :)

 

.

Endret av Dark Angelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jeg har en fantasi om å ha sex med en eller flere menn, mens typen sitter og ser på. De få venninnene jeg har fortalt det til forstår ikke hvordan jeg kan tenke sånn, så jeg skjønner godt hva du mener :)

Jeg er jo også så heldig at jeg har en mann som liker å se på, og som liker å høre at jeg er et lite "ludder" på byen. Har du fortalt om fantasien din til typen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 24. mars 2015 at 14.02, FruKG skrev:

 

Jeg er jo også så heldig at jeg har en mann som liker å se på, og som liker å høre at jeg er et lite "ludder" på byen. Har du fortalt om fantasien din til typen?

 

.

Endret av Dark Angelina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Jepp, like heldig som deg, han tenner også på disse fantasiene, og har lyst til at jeg skal gå på byn å være "tøs" og komme hjem til han med deilige historier om hva jeg har gjort :)

:) Da er det jo bare å slå seg løs, om du ikke har gjort det allerede ;) Mannen min elsker når jeg sender han meldinger om at jeg skal ha sex med noen, eller tar bilder av ting som skjer ;) Da blir det alltid en hot velkomst når jeg kommer hjem :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mars 2015 at 14.07, FruKG skrev:

 

:) Da er det jo bare å slå seg løs, om du ikke har gjort det allerede ;) Mannen min elsker når jeg sender han meldinger om at jeg skal ha sex med noen, eller tar bilder av ting som skjer ;) Da blir det alltid en hot velkomst når jeg kommer hjem :fnise:

 

.

Endret av Dark Angelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Har ikke turt å ta steget enda, men jeg føler meg bare mer og mer klar. Tror ikke typen tror jeg helt tør å gjøre det enda, så skal bli deilig å kunne overraske han litt en dag med et deilig bilde.

Noe jeg har veldig lyst til å gjøre er jo å invitere en mann på besøk da typen er på jobb, ta bilde av hans kuk inni meg, og skrive "ikke meningen å forstyrre deg på jobb, sender melding når vi er ferdig jeg" :fnise:

Mannen min liker at jeg gjør slike ting. Han har også bedt med seg hjem menn. Jeg trenger vel ikke si så mye mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...