Gå til innhold

Bli vekket for å ha sex - helt OK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Saxofon

Tråden omhandler om Å BLI VEKKET FOR SEX, ikke våkne av å bli pult!

Jeg tror ikke du hadde forventet deg en på tryne av mannen din under noen omstendigheter. Og det er jo bare en selvfølge, man slår ikke andre!

Anonymous poster hash: 8b513...8d7

Morsomt at folk tar alt så bokstavelig! :ler:

Nei, jeg hadde ikke reist meg opp og gitt han en på tygga. Jeg blir gretten når jeg blir vekket og kan veie med armer og bein til jeg finner roen igjen. Det kan resultere i blåmerker og blåveiser hos begge parter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så drøyt og fælt med å bli vekket av sex. Synes det er herlig jeg.



Anonymous poster hash: 13dc2...a41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at folk tar alt så bokstavelig! :ler:

Nei, jeg hadde ikke reist meg opp og gitt han en på tygga. Jeg blir gretten når jeg blir vekket og kan veie med armer og bein til jeg finner roen igjen. Det kan resultere i blåmerker og blåveiser hos begge parter.

Kvinnfolk er ofte av den oppfatning at de har lov å slå menn!, så det var ikke det at jeg tar alt så bokstavelig. Ser du følte for å moderere deg litt.

Men hadde du våkna av at en ligger å knuller deg, så skjønner jeg at du ville ha slått ja.

Anonymous poster hash: 8b513...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det dårlig med morgensex... men jeg tror begge syns det er ganske greit. Han har vel vekket meg noen ganger og han gjør det jo på en pen og forsiktig måte... men systemet mitt er helt i dvale så alt er tørt og ingenting skjer hos meg ihvertfall... men han får lov hvis han har lyst, bare ikke forvent det store av meg... Men nå skjer ikke det så ofte da...for jeg tror han er en liten slappfisk om morgenen også...

Vi koser oss mest på kveldstid vi.. :fnise: . Har heldighvis ikke blitt vekket midt på natta... da tror jeg han hadde fått nei...



Anonymous poster hash: 5fdd3...643
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Kvinnfolk er ofte av den oppfatning at de har lov å slå menn!, så det var ikke det at jeg tar alt så bokstavelig. Ser du følte for å moderere deg litt.

Men hadde du våkna av at en ligger å knuller deg, så skjønner jeg at du ville ha slått ja.

Anonymous poster hash: 8b513...8d7

Jeg har ikke behov for å moderere meg. Hadde du lest de andre svarene jeg har ellers i tråden så hadde du sett at det ikke var bokstavelig fra starten av.

Og mannfolk har av den oppfatningen at de kan ta seg til rette uansett for "de er jo tross alt kjærester" eller "vi hadde sex for ligt siden og det er derfor greit nå"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Tråden omhandler om Å BLI VEKKET FOR SEX, ikke våkne av å bli pult!

Jeg tror ikke du hadde forventet deg en på tryne av mannen din under noen omstendigheter. Og det er jo bare en selvfølge, man slår ikke andre!

Anonymous poster hash: 8b513...8d7

"Figure of speech"...sier det uttrykket deg noe? Klarer du virkelig ikke å lese mellom linjene her at saxofon trolig ikke reellt ville ha slått til fyren og brukt vold? Det brukes i en setning for å understreke et poeng. Nemlig at hun IKKE liker å bli vekket hele natten fordi typen er kåt. Så overdrives det for å legge ekstra trykk på hvor liten klar hun er for å bli vekket.

For å strekke dette konseptet så langt det rekker og for at det skal være enklere for deg å forstå.....Folk kan gjerne finne på å skrive sånt som "Ååååå jeg tror jeg dauer av latter!" Tror du virkelig da at den personen faktisk DAUER, eller tenker du at dette er noe personen skriver for å underbygge ett poeng?

:klo: ...kutt nå ut den forbannede kveruleringen mot saxofon og bidra med noe som er relatert istede er du snill.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så drøyt og fælt med å bli vekket av sex. Synes det er herlig jeg.

Anonymous poster hash: 13dc2...a41

Det er sex uten samtykke, altså per definisjon voldtekt.

Anonymous poster hash: bdbfa...12a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å sove i perioder, så hjelpe typen om han vekker meg etter at jeg har sovnet da. Vridd med søvnløs i timesvis og skal opp tidlig på jobb..

Så her i huset er det jeg som vekker ham :fnise::sengekos:



Anonymous poster hash: f0383...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag våknet jeg av at han var inni meg. Deilig.

Anonymous poster hash: d2122...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er mer enn greit at typen min vekker meg for å ha sex, særlig hvis han vekker meg ved å kysse meg i nakken, på halsen, brystet...

Snakket med han i går, og han mente jeg er ganske "enestående" på det punktet. Han hevdet hvertfall at ingen av kompisene hadde fortalt om noe liknende. (Er det noe slikt man forteller til kompiser egentlig?)

Flere som er som meg, som ikke blir sur av å bli vekket for sex?

Anonymous poster hash: 47159...4d7

Elsker å bli vekt når kjæresten har lyst på meg og klemmer seg inntil meg, kysser meg og bare viser med hele kroppen at han vil ha meg. Uansett tid på døgnet :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det aldri ok?

Jeg bruker ofte å bare putte kølla mi inn i kjæresten min mens hun sover/halvsover. Aldri fått klager. Og dåsa er alltid våt.

Anonymous poster hash: 64c9f...314

Håper du er klar over at dette er voldtekt?

Anonymous poster hash: e1118...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvordan går det an å bli sur for noe sånt :rolleyes:

Hvis man er nyforelsket og og ikke har barn, kan jeg godt forestille meg at det kan være deilig. Men jeg kan love deg at når man har fått flere barn tett som hagl og er i stort underskudd på søvn, er ikke det å bli vekket for sex, når man omsider har sovnet, noe høydepunkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...