Gå til innhold

Sexuelt frustrert, dama liker ikkje sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd ang sexlivet vårt.

Meg og dama er nok litt forskjellige når det kommer til sex. Eg kan gjerne ha sex flere ganger for dagen, men for ho hadde det sikkert holdt en gang pr mnd.

For meg virker det som at vi kun har sex når ho føler at det har gått for lang tid siden sist, og når vi først har sex er det ganske kjedelig/klein sex.. F.eks: vi ligger i senga, ho ber meg om å "stappe den inn" og bli ferdig kjapt. Ikkje noe forspill eller kos.. Har prøvd å snakke med ho ang sexlivet vårt, men kommer aldri noen vei.

Litt stikkord om ho:

- får ikkje ta på ho nedentil

- ingen interesse av å få orgasme

- liker ikkje oralsex, hverken å få eller å gi

- om eg skulle ha fått oralsex skal spermen holdes langt unna ho

- liker ikkje kyssing/klining

- har ikkje samme behov for kos og nærhet som meg

- liker ikkje å bytte sexstillinger, stort sett bare en stilling når vi har sex

Vi har vært sammen i 2år og har en sønn på 6mnd.

Hilsen sexhelt frustrert mann

Anonymous poster hash: fa90a...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor dere sammen? Jobber mye? Var det slik før graviditeten også? Er forholdet greit ellers osv?

Du har allerede prøvd å snakke med henne, men dere må KOMMUNISERE. Et totalt skeivt sexliv kan slå sprekker i de mest bunnsolide forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere sammen? Jobber mye? Var det slik før graviditeten også? Er forholdet greit ellers osv?

Du har allerede prøvd å snakke med henne, men dere må KOMMUNISERE. Et totalt skeivt sexliv kan slå sprekker i de mest bunnsolide forhold.

Bor sammen ja. Jobber ikkje mer enn vanlig . Ja, var sånn før ho ble gravid og. Beste sexen vi har hatt i forholdet var faktisk første dagen eg møtte no, noe som er litt spesielt. Trodde det var sånn at sexen blir bedre etterhvert som man blir mer kjent med hverandre..

Forholdet er bra ellers skulle ønske vi hadde hatt litt mer nærhet/kos i hverdagen enn det vi har nå, men det få gå

Anonymous poster hash: fa90a...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal undertrykke disse følelsene dine ts, de er jo viktige for deg.

Synes du skal ta det opp for henne, si at dette frustrerer deg. Kanskje dere skulle reise bort ei helg bare dere to? Få ei forandring. Evt lage en plan om forandringer.

Ikke la henne ta deg for gitt.



Anonymous poster hash: 7580b...152
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dette, så tenker jeg at hun kanskje har vært utsatt for misbruk eller voldtekt.

Anonymous poster hash: c8fe1...884

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aseksuell, muligens. Hun har lavt libido og synes kanskje at du er attraktiv, men hun er ikke seksuelt tiltrukket av deg, mulig har hun aldri opplevd seksuell attraksjon i det hele tatt. I så fall føler hun nok også at det er motbydelig hvor gjerne du vil ha sex.



Anonymous poster hash: 481b2...9c3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Hun har sikkert sine grunner, men jeg føler med deg - dette hørtes helt forferdelig ut. Et sånt forhold hadde ikke jeg orket å bli værende i, uten at du trenger å føle det på samme måten - spesielt med barn inne i bildet. Oppførselen hennes er ikke normal, uansett hva som ligger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt råd ang sexlivet vårt.

Meg og dama er nok litt forskjellige når det kommer til sex. Eg kan gjerne ha sex flere ganger for dagen, men for ho hadde det sikkert holdt en gang pr mnd.

For meg virker det som at vi kun har sex når ho føler at det har gått for lang tid siden sist, og når vi først har sex er det ganske kjedelig/klein sex.. F.eks: vi ligger i senga, ho ber meg om å "stappe den inn" og bli ferdig kjapt. Ikkje noe forspill eller kos.. Har prøvd å snakke med ho ang sexlivet vårt, men kommer aldri noen vei.

Litt stikkord om ho:

- får ikkje ta på ho nedentil

- ingen interesse av å få orgasme

- liker ikkje oralsex, hverken å få eller å gi

- om eg skulle ha fått oralsex skal spermen holdes langt unna ho

- liker ikkje kyssing/klining

- har ikkje samme behov for kos og nærhet som meg

- liker ikkje å bytte sexstillinger, stort sett bare en stilling når vi har sex

Vi har vært sammen i 2år og har en sønn på 6mnd.

Hilsen sexhelt frustrert mann

Anonymous poster hash: fa90a...2c5

Kom deg ut og vekk fra henne. Kaste bort livet på den måten.

Anonymous poster hash: 6af89...40f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan faktisk være så enkelt som noe med hormoner, hun burde muligens gått til legen for å sjekket nivåene sin.



Anonymous poster hash: f44e7...1e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjøre en av følgende:

- Deal with it

- Snakk med henne, snakk enda mer med henne, gå eventuelt i terapi (sexolog?), og snakk litt mer. Finn ut hva problemet er.

- Gå fra henne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike partnere er ingenting å spare på.



Anonymous poster hash: 9eb30...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne vært min eksmann som hadde skrevet om meg. Kjente meg sååå igjen i beskrivelsen.

Og etter å ha kommet meg ut av det forholdet etter alt for mange år (gikk tilslutt fordi jeg ble kvalm av tanken på å ha sex, selv om han ville fortsette forholdet) så skulle jeg aldri ha sex mer. Jeg var overbevist om at jeg var aseksuell.

For å si det slik.. Det holdt i 3 mnd, før jeg traff en som jeg for aller første gang i mitt da 38 årige liv tente på...

Han gav meg opplevelser i senga som jeg tidligere bare hadde lest om. Og det gjør han fortsatt. Klarer ikke å slippe den mannen.



Anonymous poster hash: 4593c...433
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen din. Selv hadde jeg aldri kunnet vert sammen med ei som ikke liker sex ;) Nei vet du hva! Sex er et bevis på at man elsker hverandre og ikke kan få nok av hverandre. Fortell henne hva du føler og at du klarer ikke ha det sånn lenger.

Endret av Kili
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner frustrasjonen din. Selv hadde jeg aldri kunnet vert sammen med ei som ikke liker sex ;) Nei vet du hva! Sex er et bevis på at man elsker hverandre og ikke kan få nok av hverandre. Fortell henne hva du føler og at du klarer ikke ha det sånn lenger.

Uenig. Jeg er nok aseksuell, men har fortsatt oppriktig elsket og blitt elsket.

Anonymous poster hash: 0bd40...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Jeg er nok aseksuell, men har fortsatt oppriktig elsket og blitt elsket.

Anonymous poster hash: 0bd40...7d2

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ha være i et forhold uten sex! Det må jo ende opp med at ene personen blir seksuelt frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun enten sliter med noe seksuelt evt er aseksuell eller så elsker hun deg ikke.

Hvis det er førstnevnte, bør dere gå til sexolog sammen og finne ut hvordan det ksn løses. Er hun ikke villig til det, må du bare finne ut om det er verdt å leve i et slikt forhold. Hvis dere fungerer bra ellers, er det mulig å ha et åpent forhold.

Anonymous poster hash: ab773...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun høres generelt bare kjip ut. Sorry :-P jeg er dame selv og min sexlyst er GANSKE nedsatt, nærmere ikke eksisterende. Men jeg gir alt i sengen selvom for å tilfredsstille mannen/damen (bifil)

Du må hvertfall ta en prat med henne, uansett hvor sur hun blir. Dere er jo i et forhold :-)

Anonymous poster hash: 44220...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut av det eller kom deg ut av forholdet.

Et slikt forhold spiser deg opp innenfra og tapper deg for krefter. Snakker av erfaring.



Anonymous poster hash: d503c...026
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun deperimert eller har angst? Kanskje hun blir sliten av å passe barnet? Har sexlivet deres alltid vært sånn?



Anonymous poster hash: e2846...f29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...