Gå til innhold

Hva er det mest sexy du ser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har det vært menn med rockabilly/lumberjack-stil. Kort hår på sidene og langt oppe og gjerne retro-briller, dog helst uten det lange hipster skjegget. Oppbrettet skjorte og bukseseler. :rodmer::lur:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn i hvit t-skjorte og dressbukser. love it. Og... klarer ikke å forklare det, så her er et bilde:

http://3.bp.blogspot.com/-15_xTRcxZ9w/UXcCmeHE7SI/AAAAAAAABzU/okv7smThKlU/s1600/76336242.jpg

http://gethislook.net/wp-content/uploads/2014/12/Get-His-Look-Zac-Efron-Photoshoot-for-Hollywood-Reporter-get-his-look-fashion-and-style-for-men-3.jpg

Søkte bare på en random fyr btw, som jeg vet bruker å gå kledd slik. Aner ikke hvorfor, men synes det er ganske sexy

Ehh.. Bildene du linker til viser gutter, ikke menn...

Ellers, skjønner poenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. Bildene du linker til viser gutter, ikke menn...

Ellers, skjønner poenget.

Jeg oppdrettet ikke denne tråden for at folk skal kunne være motbydelig, vær så snill å forlat tråden :)

Anonymous poster hash: 7e2a7...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flott smil som brukes flittig og glimt i øyet. Kroppen har vist seg å spille forbausende liten rolle bare smilet og blikket er på plass.

Anonymous poster hash: 10249...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdrettet ikke denne tråden for at folk skal kunne være motbydelig, vær så snill å forlat tråden :)

Anonymous poster hash: 7e2a7...924

Syns kanskje du overreagerer litt nå.

;-)

Endret av ambolt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svartkledd med tatoveringer og piercinger!

Hehe, godt vi er ulike!

Tatovering og piercinger er det mest turn-off jeg ser-

Anonymous poster hash: 0987f...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for negativt ladet persondebatt.

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Hvit t-skjorte og dongribukse som er litt løs.
Menn i arbeidsbukse og t-skjorte *smelt!*
hvit t-skjorte med en enkel skinnjakke som er åpen.

Tredagersskjegg.

Mye jeg synes er sexy, klarer ikke å velge bare en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Mørkt hår og blå øyne er et sjeldent, meget sjarmerende trekk. Ellers liker jeg litt skjeggtuster og litt senete hender.

Det er i grunn vanskelig å komme opp med enkeltting som jeg finner tiltrekkende. Det hjelper så lite hvis ikke resten av mannen er bra. Det er liksom helheten det går på.

Endret av HeiHade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredagersskjegg, fine øyne, sjarmerende smil og glimt i øyet.

Tatoveringer på overarmen blir jeg mo av, og gutter i sånn turbukse, haha..

...også menn i politiuniform da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har det vært mye menn med rockabilly/lumberjack-stil. Kort hår på sidene og langt oppe og gjerne retro-briller, dog helst uten det lange hipster skjegget. Oppbrettet skjorte og bukseseler. :rodmer::lur:

Bukseseler? :tommelsmil:

(Har selv brukt bukseseler en stund nå, byttet ut beltet med engelske Albert Thurston bukseseler, og jeg har aldri vært så god i ryggen som jeg er i dag. Eller bred over skuldrene og slank. Med belte må du hele tiden presse magen mot bukselivet for at de ikke skal skli ned. Jeg opplever imidlertid ikke at jeg er blitt noe mer attraktiv pga. bukseselene, snarere tvert i mot. Tar gjerne i mot innspill.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn i labfrakk.

Anonymous poster hash: eb1ec...a2d

Heisenberg 😎

Anonymous poster hash: 2880f...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukseseler? :tommelsmil:

(Har selv brukt bukseseler en stund nå, byttet ut beltet med engelske Albert Thurston bukseseler, og jeg har aldri vært så god i ryggen som jeg er i dag. Eller bred over skuldrene og slank. Med belte må du hele tiden presse magen mot bukselivet for at de ikke skal skli ned. Jeg opplever imidlertid ikke at jeg er blitt noe mer attraktiv pga. bukseselene, snarere tvert i mot. Tar gjerne i mot innspill.)

:ler: Tja, de bør jo helst sitte på de ytterste buksene og ikke i bokseren f.eks. Kombinert med høyvannsbukser er nok heller ikke så heldig, da blir en mer seende som en litt ubekvem skinhead. Ellers er jeg ikke særlig inne i bukseseleprodusentenes verden, bortsett fra som barn da. Men da var stort sett både de og bukselinninga av strikk. :klo::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Menn i kilt :wow:

Med tilhørende aksent. Interessen forsvinner dessverre ganske fort dersom den er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men er glad i menn med langt hår, fin hud og grei kropp. Kroppen har ikke så mye å si så lenge han har et pent ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Tja, de bør jo helst sitte på de ytterste buksene og ikke i bokseren f.eks. Kombinert med høyvannsbukser er nok heller ikke så heldig, da blir en mer seende som en litt ubekvem skinhead. Ellers er jeg ikke særlig inne i bukseseleprodusentenes verden, bortsett fra som barn da. Men da var stort sett både de og bukselinninga av strikk. :klo::nigo:

Jeg bruker sånne som jeg fester til innsiden av bukselinningen med knapper (som jeg selv syr på). Mine er bare elastiske i ryggen. Ender opp med se ut omtrent som på dette bildet: http://fulham.es/blog/wp-content/uploads/2012/12/Men-in-Suspenders.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...