Gå til innhold

hva liker dere? (jenter)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det greit med slikking, eller er dere ikke noe fan av det?



Anonymous poster hash: a63f8...8c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er megadeilig, men jeg er såpass sjenert at jeg ofte nekter partnere å gjøre det på meg.

Anonymous poster hash: 25786...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må spørre partneren din, ts. Nytter ikke å spørre oss. Får du en nye partner etter den forrige, så må du spørre henne også. Kvinner er forskjellige.



Anonymous poster hash: 31af3...6be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det ikke i det hele tatt. Kan miste tenninga helt om han prøver å gå ned til tross for at han vet hva jeg mener om saken.



Anonymous poster hash: c9ed3...5b0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det viss personen vet hva han holder på med. Dårlig oralsex er mildt sagt ubehagelig :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du ikke suger på klitten, så er det greit

Noen mener akkurat det motsatte. Dame og dame er to forskjellige ting, ts.

Anonymous poster hash: 31af3...6be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den jeg er med vet hva han gjør så er det godt, men det skal ikke så mye til før det blir ubehagelig. Spiss og hard tunge er fælt. Tungen bør være myk og ha et veldig lett trykk.



Anonymous poster hash: dd336...d54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg e l s k e r det! Kjenner jeg blir overlykkelig hver gang han plutselig går ned på meg mens vi har sex. Himmel på jord.



Anonymous poster hash: 90726...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg digger det hvis jeg merker at han digger det.



Anonymous poster hash: 225dc...947
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste for meg er at jeg vet at han som skal gå ned på meg nyter det selv. Hvis han gjør det bare fordi han er "nødt" så har jeg ingen utbytte av det.

Suging av klitt, mhm.. herlig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De liker at du slenger de opp mot veggen når du kommer hjem, kliner med de og slenger de ned på sengen og kler av de og beholder ledelsen og styrer showet.

Jeg vil faktisk tro at teknikk alltid ikke er så ekstremt nøye, bare det at du tar ledelsen og dominerer de. Jenter liker slikking, gutter liker suging. Dette er da ikke rakettforskning?

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det! Men det kan fort bli ubehagelig, så ja - han må vite hvordan det skal gjøres. Jeg liker når tungen så vidt er borti ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det! Men det kan fort bli ubehagelig, så ja - han må vite hvordan det skal gjøres. Jeg liker når tungen så vidt er borti ;)

Beviser bare at det ikke finnes en fasit på hva vi kvinner liker. Jeg nærmest hater og spenner hele meg hvis tungen bare er litt borti, kitler noe så grusomt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det! Men det kan fort bli ubehagelig, så ja - han må vite hvordan det skal gjøres. Jeg liker når tungen så vidt er borti ;)

Eventuelt så sier du bare ifra. Enkelt og greit.

Man kan jo ikke være en tankeleser heller om du har det ubehagelig og ikke viser det gjennom diverse metoder.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...