Gå til innhold

Sex i solarium


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Labello

10na!

Kvinneguiden er et seriøst diskusjonsforum, og ikke en felles runkeplass for overkåte fjortisser........

Jeg er ikke et prektig dydsmønster om du skulle tro det, men, jeg liker likevel IKKE tanken på at en hormonelt forstyrret jypling sitter å runker som faen når jeg skriver om mine seksuelle preferanser.

Ville aldri fallt meg inn å tro at du er et prektig dydsmønster. Jeg blir litt overrasket når du automatisk tror at jeg er en overkåt fjortis. Jeg trodde dette forumet het Seksualitet og at en her kunne komme med innlegg om fantasier, erfaringer og spørsmål innenfor den kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all ydmykhet til alle dere som liker å ha sex på befolkede steder, kan dere vennligst ha dere vekk fra meg når dere skal det, for jeg liker ikke at folk har sex i min umiddelbare nærhet. Selv om dere tror dere er musestille når dere tafser, så er det ikke sikkert at dere er det. Takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jøss, er dette noe å runke etter'a?

Sex på stolen i et solarium, hvorfor ikke? Sikkert kjempespennende.

Ikke ta sex så alvorlig a folkens - det kan like gjerne være en lek for noen, som det er alvorlig, ren og uskyldshvit kjærlighet for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri fallt meg inn å tro at du er et prektig dydsmønster. Jeg blir litt overrasket når du automatisk tror at jeg er en overkåt fjortis. Jeg trodde dette forumet het Seksualitet og at en her kunne komme med innlegg om fantasier' date=' erfaringer og spørsmål innenfor den kategorien.[/quote']

Etter å ha vært her på KG LENGE - under forskjellige nick....... ja da kjenner man etterhvert lusa på gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Labello

Javel!! Denne gangen tar du ihvertfall feil!!!!!!!!

Herregud!! Hvor snever går det ann å bli?????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel!! Denne gangen tar du ihvertfall feil!!!!!!!!

Herregud!! Hvor snever går det ann å bli?????????????

Ja.....helt sikkert............ :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg gjøre for å få deg til å skjønne at jeg IKKE er en overkåt fjortis?

ingenting............ dessuten, hvorfor er det så viktig for det å bevise din tvilsomme uskyld overfor meg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Labello

Nei det kan du si... :( jeg bøyer meg i støvet for at du er en så ypperlig menneskekjenner :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ha sex der dere har lyst. Ikke bry dere om hva andre mener. Det kan faktiskt være at de som kritiserer dere bare er misunnelige. Eller at de bare er utrolig prippene. Grenser er til for å sprenges, så lykke til med alle sexuelle opplevelser. :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er de to ALLER BESTE ARGUMENTENE I VERDEN tror jeg må være når man faller tilbake på:

* Misunnelse

* Prippen

Da får man jaggu satt alle på plass! Congrats!

*Verden er så enkel i mitt hooodeeet...er den like enkel der hos deeeeg?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingenting............ dessuten, hvorfor er det så viktig for det å bevise din tvilsomme uskyld overfor meg? :ler:

For de fleste er det ganske irriterede å bli beskyldt for å ha hensikter man ikke har, i det hele tatt ingen god følelse å ikke bli trodd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Det jeg synes er de to ALLER BESTE ARGUMENTENE I VERDEN tror jeg må være når man faller tilbake på:

* Misunnelse

* Prippen

Da får man jaggu satt alle på plass! Congrats!

*Verden er så enkel i mitt hooodeeet...er den like enkel der hos deeeeg?*

*applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 år senere...

epic bump, og ja.



Anonymous poster hash: 616d5...f31
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...