Gå til innhold

Det magiske frieriet!


fintsmil90

Anbefalte innlegg

Som tidligere skrevet, planlegger jeg å fri til min (forhåpentligvis) kommenda ektemann veldig, veldig snart! Derfor lurer jeg på om noen her inne har lyst til å dele deres frierihistorier. All inspirasjon er god inspirasjon, og tradisjonelle som utradisjonelle frierihistorier tas imot med stort takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble fridd til på siste dykket vi hadde i rødehavet. vi lå på ca 5 meter og ventet på dekotiden. mens vi er der nede blandt koral rev, fargerike fisker og et par andre dykkere, så drar han frem en boks formet som et rosa hjerte, med gjennomsiktig plast, og inni der lå det altså ringen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fridde ved frokostbordet, i pysjen! :rodmer:

Kunne ikke blitt mer perfekt, siden han er en slik som må ha ALT på stell og 100% korrekt, prikkfritt, ryddig og pent og jeg alltid så for meg at han kom til å gjøre det på toppen av Eiffeltårnet eller noe i den dur... ;)
MIDT i blinken for meg! :rodmer::rodmer::rodmer:



Anonymous poster hash: 767c6...2d9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fridde i dress på hesteryggen. Det var helt fantastisk, utrolig romantisk og mest av alt: veldig meg. Med andre ord: vil du ha et vellykket frieri, så gjør det mest mulig personlig. Og gjerne være litt utradisjonell. Ikke glem å legge ned litt arbeid i selve dagen, det kan gjøre dagen enda mer minnerik. Husker enda hvor flott hesten var pyntet. Flettet mane med sløyfer og roser i. Nystriglet og kullsvart...

Anonymous poster hash: c558b...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fridde til meg på tur på fjellet. Det var bare oss to på slalomtur, knallblå himmel og sol. Satt seg ned på kne med slalomskiene på, falt om kull ett par ganger mens jeg stod å gråt og lo om hverandre. Da han endelig sto stabilt tok han fram ringen, den fineste ringen! Jeg bæljet og skrek, vet ikke en gang om det kom et ja, men tror han skjønte hva jeg mente :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fridde mens jeg satt på do. Ikke så romantisk men virkelig ubetalelig morsomt og garantert noe vi aldri glemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lå hjemme med seriøst jævlig influensa, så våknet jeg av at samboeren satt på sengen med frokost, sjokomelk og en boks på fatet. Det som køddet det hele til var jo at jeg alltid må så jææævlig tisse når jeg våkner og ikke så boksen, så jeg løp jo på dass først, men han satt fortsatt som et tent lys på kne når jeg kom inn igjen, så det gikk vel bra. Har alltid ønsket meg et sånt type frieri om jeg skulle få et, så for meg kunne det ikke vært mer perfekt. <3 Han hadde en lang tale med ting han sa og sånn da, fikk ikke med meg alt dessverre siden jeg er så ør når jeg våkner, men det var utrolig søtt iallefall! Følte meg så sinnsykt alene i verden sammen med han akkurat da og bare ja, iiih.



Anonymous poster hash: fe4c3...e18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann fridde mens jeg satt på do. Ikke så romantisk men virkelig ubetalelig morsomt og garantert noe vi aldri glemmer.

HAHA!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min mann fridde i dress på hesteryggen. Det var helt fantastisk, utrolig romantisk og mest av alt: veldig meg. Med andre ord: vil du ha et vellykket frieri, så gjør det mest mulig personlig. Og gjerne være litt utradisjonell. Ikke glem å legge ned litt arbeid i selve dagen, det kan gjøre dagen enda mer minnerik. Husker enda hvor flott hesten var pyntet. Flettet mane med sløyfer og roser i. Nystriglet og kullsvart...

Anonymous poster hash: c558b...b39

Haha, måtte bare le litt når du beskriver minnet og forklarer hvordan HESTEN var så fin, ikke mannen. Heh ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...