Gå til innhold

Hvor mye kostet forlovelsesringen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noen ring enda, men jeg håper virkelig at vi også kan finne noen rimelige, vil helst ikke bruke mer enn 5000 på begge, så jeg er også veldig interessert i å vite hvor du har fått tak i de til 4500?

Dersom bare jeg skal ha så håper jeg egentlig at mannen holder seg under eller rundt 2000kr, vi har bedre ting å bruke penger på enn en ring...

Vært inne på Chanti.no og sett?? 30dagers returrett og 2 års garanti

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som får så dyre ringer, hvor mye tjener mennene deres? Min tjener kanskje 500K, og har hintet om at han synes 15K er i overkant. Er det forståelig at jeg føler meg lite verdsatt?Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Lite verdsatt?herregud,det er en ring!

Du skal vel ikke kreve et storslått bryllup på en fransk vingård med bryllupsreise til Aruba og da? Som det skal betales 200.000kr for? Nei,kom dere ned på jorda istedenfor å ikke føle dere verdsatt fordi mannen ikke gir dere diamanter og gull hver dag...

Golddiggers....og dessuten hva er vitsen med å gifte seg?han kommer til å dumpe råva deres fort når han går lei prinsessenykkene deres.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kostet begges ringer rundt 4500,- til sammen, og vi spleisa på dem. Helt enkle ringer i titan og sølv, som vi også har brukt som gifteringer. Jeg kan ikke fordra de typiske diamantringene, og for min egen del ser jeg ikke helt poenget med å gå rundt med en halv formue på fingeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mye ringen kostet, og er glad for det ... Hadde vel ikke turt å bruke den. Har aldri snakket om ring med han, han fant på det der selv. Jeg liker den godt, har ikke så mye smykker, så synes det er fint å kunne ha den ringen. Gifteringene vil jeg ha helt enkle i gull, noen som er solide. Og som er enkle å pusse opp igjen. Pris spiller ingen rolle for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som får så dyre ringer, hvor mye tjener mennene deres? Min tjener kanskje 500K, og har hintet om at han synes 15K er i overkant. Er det forståelig at jeg føler meg lite verdsatt?Anonymous poster hash: f0ba5...a59

Mannen min tjener over 1 mill. Og ringen min blir ikke dyrere enn 10 000 . Syns er unødvendig med ring til 1 mill :-S hadde mannen min kommet med en slik ring hadde jeg nok tenkt på alt vi kunne brukt det til . Investeringer til barna etc . Vi tjener begge godt men man trenger ikke overdrive :P

Anonymous poster hash: 46150...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde ikke med ring, så vi dro på leting sammen.

Da vi fant ringene falt vi begge pladask. Litt over hva vi hadde tenkt å bruke på ringer, og da vi likte de så godt beholdt vi de som gifteringer.

Vi betalte 13500 for begge. Da vi giftet oss fikk jeg en diamant i min.

Så min kom vel til slutt på 10500,-

_untitled_00058-2-386x386.jpg



Anonymous poster hash: 05fec...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

76 000, enstens diamantring, som går sammen med diamantbåndet jeg bruker som giftering som kostet ca 40 000. Mannen tjener en drøy million, det samme gjør jeg, og det er en del penger i familien i tillegg til av vi ikke har så mye gjeld. Jeg liker fine smykker og han liker å glede meg.



Anonymous poster hash: b26cc...67e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

250kr. Men vi kjøper gifteringer til nesten 10.000 da.

Anonymous poster hash: 229be...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke vite det. Men i butikken med boksen ringen kom i var det ikke noe under 10 000 kr. Jeg kunne bytte om jeg fant noe annet jeg likte. Som jeg så klart ikke fant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil se flere bilder av de fine ringene deres jeg :D venter fremdeles i spenning på min som må hentes i utlandet, blæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 for forlovelsesringen min (solitare diamantring), 2500 for hans (glatt i hvitt gull), Gifteringene - 9500 til sammen, glatte, kraftige ringer i gult gull :) Vi er ikke spesielt bemidlet, men helt gjennomsnittlig vil jeg si. :)



Anonymous poster hash: 94bb1...fd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg fikk en diamantring til 12.000,- Min kjære har ikke ring ennå, men vi skal begge ha enkle gullringer som gifteringer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en diamantring til 12.000,- Min kjære har ikke ring ennå, men vi skal begge ha enkle gullringer som gifteringer i tillegg.

Samme her:) Akkurat bestilt enkle gullringer... men de var dyre nok.

Anonymous poster hash: 4814c...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hva dere betalte for to enkle gullringer? Vi har ikke bestilt ennå, men har satt av 10.000,- i budsjettet. Vet ikke om det holder til to ringer?

Samme her:) Akkurat bestilt enkle gullringer... men de var dyre nok.

Anonymous poster hash: 4814c...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre kostet 16300.. Min 5400 og hans 10900. Prisen kommer an på hvor brede ringer dere skal ha (og størrelsen tror jeg). Han er en god del bredere ring enn meg, derfor er hans dobbelt så dyr. Vil tro at dere kan finne ringer som er rundt 4,5mm - 5mm for begge til ca 10.000. Men det så innmari puslete ut på hendene til min mann i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre kostet 16300.. Min 5400 og hans 10900. Prisen kommer an på hvor brede ringer dere skal ha (og størrelsen tror jeg). Han er en god del bredere ring enn meg, derfor er hans dobbelt så dyr. Vil tro at dere kan finne ringer som er rundt 4,5mm - 5mm for begge til ca 10.000. Men det så innmari puslete ut på hendene til min mann i alle fall.

Anonymous poster hash: 4814c...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ArmyPrincess

Vi kjøpte noen billige og helt enkle i sølv. Ca 900 kr for begge. Men de er bare foreløpig, vi har planer om å kjøpe noen penere når vi har litt mer penger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hadde gubben her kommet med en ring til fler titals tusen hadde jeg faktisk sagt nei til frieriet, for da hadde han ikke kjent meg godt i det hele tatt :P Har ikke folk viktigere ting å bruke penger på enn flådyre ringer? Om vi så hadde hatt økonomi til det ville jeg heller spart til andre ting eller donert til div formål istede :P

Ringen min er helt fantastisk syns nå jeg, selvom den "bare" kostet 2000. Gifteringene våre kommer på rundt 5000 til sammen :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre ringer var gratis. Vi står rett og slett over hele ringforlovelsen og går rett på bryllup. Regner med ringene da kommer på ca 4000,- da vi bare vil ha enkle gullringer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bryllupsjenta2015

Min forlovelsesring kostet 60 000. Enstens diamantring. Forloveden min er student, men han har spart lenge for å få råd til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...