Gå til innhold

2014-bruder


Ea_

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Er det flere 2014-bruder her tro?

Nå som det er til neste år allerede synes jeg det er på tide med en egen tråd. :)

Har dere noe på plass enda?

Vi har bestemt dato (august), bestilt lokale og vigsler. Ellers er det meste i det blå.. Enn så lenge. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg blir 2014-brud..! :D

Vi har ingenting på plass ennå (bortsett fra året)...har bare vært forlovet i litt over en uke..

Bor på en liten plass, så er ikke noe stress med at lokale, kirke e.l. blir opptatt tidlig.

Gleder meg veldig til å begynne planleggingen etterhvert, men tar det rolig en stund ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble forlovet i desember, så det blir nok 2014 på oss :) men hair if hvordan vet vi ikke enda :/ Kenner Jeg har last til å få de tingene på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flere 2014-bruder! Gratulerer alle sammen. Gleder meg til all planleggingen jeg, - elsker planlegging. :danse: ..og elsker å ha noe å glede meg til.

Vi skulle egentlig gifte oss i 2013, men på grunn sykdom i begges familie samt et nært familiemedlem som må ha en stor operasjon blir det 2014 i stedet. Nå har imidlertid pappaen min blitt veldig syk også og vi har lurt på om vi burde flytte det til 2013 igjen på grunn av det. Men tilslutt har vi landet på 2014 igjen, så håper jeg veldig alle våre kjære kan være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, ser jeg hadde en del skrivefeil :/ men regner med at budskapet kom frem.. Vi gifter oss nester , men vet ikke hvor og hvordan. Har på følelsen at vi bør være tidlig ute med bestille lokaler og kirke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillyPilly

Vi forlovet oss i desember og gifter oss 02.08.2014 og er i full gang med å finne lokale:-) kirke blir Åsane gamle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss i sommer, og har akkuratt bestemt oss for dato, 9.8.2014 <3 Kirken er i boks, og lokale er vi på utkikk etter enda, men har noen i sikte. Ellers er det jo supergøy å surfe etter inspirasjon på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! I kveld fikk vi mail fra vigsler (sosialhumanistene) med bekreftelse på at de kan vie oss den 2.august 2014 og vi har også sendt forespørsel til ønsket fotograf. Det skal skje så mye i løpet av det neste året så vi er ivrig på å få de store tingene på plass ganske fort.

Da er

-lokale

-vigsler

-vielsessted

- fotograf (hååper jeg!)

på plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal stå brud 1 august 2014! :bryllup:

har vært forlovet et år og har hatt planer i hodet en god stund ang stil jeg ønsker =)

Denne uka ser vi på lokaler, kirke er bestemt men ikke bestilt.

Fotograf er ordnet, og med en gang lokale er i boks så løper jeg for å prøve kjoler! =)

Har også lurt på om det er litt tidlig, men gleder meg så til den delen, kjoolen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 2014 brud :) jeg å min bedre halvdel har vært ilag i 7 år og ble forlovet for en stund siden :)

Ting som er fikset til nå:

Kirke

dato og klokkeslett

26.07.2014 :)

ja det er alt som er i boks til nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Fotografen sa ja og virker som verdens hyggeliste person så jeg er happy!

Hva er neste da tro?

hmm.. save-the-date-kort, musikk, kakebestilling, hjemmeside og catering...

(åhh.. kjole. jeg er ikke helt klar for kjole enda, :fnise: men har en liten formening om hva jeg liker da og titter litt her og der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Jeg og min kjæreste og samboer gjennom ble forlovet 10.11.12. Dato for bryllupet er satt til 12.07.14 og kirke er bestilt.

Surfer på nettet for harde livet etter inspirasjon og ideer. Er på jakt etter lokale og skal dra å se på noen. Men frykter at jeg kommer til å falle pladask for det vi egentlig ikke har råd til.

25.000 for lokale er i det drøyeste laget syns jeg.

Vi er ute etter et flott, men uformelt bryllup. Det skal være personlig og bære preg av oss. Vi er ikke gods-folk og vil prøve å holde det jordnært, men samtidig få det til å bli en forgjengelig dag.

Gleder meg over planleggingsfasen. Syns det er litt av moroa. Begynner å gå opp for meg at det faktisk skal skje.

Gratulerer til alle dere andre! Håper vi kan dele inspirasjon og ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jippi =)

Nå er dato klokkeslett

Lokale

Kirke

Forlovere

Fotograf

i orden!

kjole og catering er neste på lista. Skal ikke gifte meg før 1 august neste år, men vil være tidlig ute med å ha alt på plass, så vi vet hvor mye det vil koste og kan ordne det en stund før =)

Dermed føler jeg at vi kan slappe mer av når dagen nærmer seg og ikke bekymre oss for penger og detaljer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi =)

Nå er dato klokkeslett

Lokale

Kirke

Forlovere

Fotograf

i orden!

kjole og catering er neste på lista. Skal ikke gifte meg før 1 august neste år, men vil være tidlig ute med å ha alt på plass, så vi vet hvor mye det vil koste og kan ordne det en stund før =)

Dermed føler jeg at vi kan slappe mer av når dagen nærmer seg og ikke bekymre oss for penger og detaljer =)

Ja, det er godt å ha på plass de store tingene i god tid. :smilorange:

Kan jeg spørre hvorfor dere har valgt å gifte dere på en fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i italia. Der er alt i boks. vi må finne en dato, men først besøke stedet. Deretter avtaler vi med arrangøren der om resten. Eneste vi må gjøre er å lage innbydelser, navnkort, kjøpe kjole og klær til mannen, hmmmm... ikke så mye mer. OG JO! Klær til brudepikene og bruesven <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss i italia. Der er alt i boks. vi må finne en dato, men først besøke stedet. Deretter avtaler vi med arrangøren der om resten. Eneste vi må gjøre er å lage innbydelser, navnkort, kjøpe kjole og klær til mannen, hmmmm... ikke så mye mer. OG JO! Klær til brudepikene og bruesven <3

Det høres herlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...