Gå til innhold

EOS lipbalm er noe dritt!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Endelig kjøpt meg en eos lipbalm. En sånn kule, valgte sitron siden den er ganske nøytral. Fikk en kjempevond smak i munnen 2 min etter å ha tatt den på. Sånn kunstig smak, omtrent som om når man får solkrem i munnen. For et overopphypet produkt!! Æsj. Dritt. 60 kr ut av vinduet!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tåler nesten ikke noen leppepomader, fikk kløe og hovnet opp av eos.



Anonymous poster hash: 0f1d9...cd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Å? Jeg synes de er gode jeg da og gjør leppene mine myke :) Funker fint for meg, men selvfølgelig ikke det aller beste jeg har prøvd. Da er Carmex bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er gode.. Men koster mer enn det smaker. Bruker heller pengene på noen rimeligere og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Eos, spesielt den mørkeblå :D Ingen mineraloljer eller syntetisk lanolin, som gjør leppene tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med EOS. Syns heller ikke de smaker gale, men så er det jo ikke meningen at man skal spise de heller :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EOS med mint er fast inventar i veska mi, men er også blitt veldig begeistret for den nye med kokoslukt.

Finnes sikkert bedre alternativer, men de funker helt fint for meg, leppene blir myke, og jeg blir ikke "avhengig" slik som man gjerne blir av billigere alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med mint er best, og lukter og smaker ekte. De andre (den røde osv.) lukter bare rart og syntetisk. Jeg får mykere lepper av dem da, men de er ganske så overpriset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker de. Både smaken, konsistensen og hvordan de føles på leppene. Sitron og honningmelon er favorittene. Men de er dyre, så jeg kjøper de på ebay for ca 30-35 kr stk. Hver sin smak :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bare meg som får denne jæ.... bismaken i munnen da??

Kan det være at du var så uheldig å kjøpte en som er blitt harsknet? Det skjedde med meg en gang, kjøpte en med mintsmak av de som er som vanlige lypsyler i form, og den ble helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... denne tråden sitter jeg og leser mens jeg tar EOS-leppepomaden rundt og rundt og rundt på leppene fordi den smaker og lukter så utrolig godt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte litt på da jeg luktet på den første gang var at den luktet så lite. Man kan nesten ikke kjenne sitronlukten. Dette har jeg opplevd med andre gamle produkter, så jo.....det kan jo være noe galt med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min med sitron lukter og smaker som FOX-karameller, så det er meget mulig at du har vært uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med de som sier mint er best, den med sitron smaker solkrem.

Ja, det er DET min også gjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...