Gå til innhold

Valg av hudpleieserie, 25år +.


Kråka1989

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Jeg har nå fylt 25 år, og har skjønt at det er på tide å begynne å ta litt bedre vare på huden :idea:

Jeg har vært å sett litt i de ulike butikkene, og har funnet to serier jeg liker.

Det ene er fra The Body Shop, og heter Nutriganics. Jeg syntes det er et stort pluss at dette er et naturlig produkt, men det vil jo koste litt å kjøpe dag-/nattkrem, serum, øyekrem ++. Denne serien det inneholder citrus som kan gjør at sånne som meg med sensitiv hud reagerer.

Det andre er No 7 fra Boots apotek, og heter protect & perfect. Dette er et hypo-allergic produkt, men inneholder parabener. Har hørt mye positivt om dette, og Boots kjører nå en kampanje med 3 for 2.

Er det noen her som har noen erfaringer de har lyst til å dele eller en annen serie de vil anbefale ?

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville heller satset på bedre kvalitet og færre produkter. Rens og fuktighetskrem er viktigst. Deretter kan man spe på med peeling, ørekrem, serum, masker... Ja, det koster, men kjøper du ting som huden din liker, så vil den også bli veldig fin!

Jeg kjøper alltid fra hudpleier, men det er mye fordi jeg tåler svært lite, får lett utslett, og har pengene å bruke på det. Er mange som får like gode resultater med billigere serier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, og bruker serien til Matis. Den er jeg utrolig fornøyd med!! Har en hud som fort blir sensitiv, og med anlegg for kviser og hudordmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Prestekragen. Start med grunnleggende, som en god rens etterfulgt av en toner. En god solkrem til ansiktet er også utrolig viktig. Den kan gjøre mye mer enn noen annen krem. Viktig å unngå solskader/uv-stråling

Lykke til i jungelen der ute :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg undersøke videre, takk for hjelpen jenter! :D

Du får si ifra om du trenger hjelp til noen produkter eller om du lurer på noe mer. Vi er her for å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har sensitiv hud syns jeg serien Matis har, Matis Delicate er helt overlegen

til sensitiv hud. De fleste med sensitiv hud tåler denne. Selv bruker jeg en blanding

av gode produkter som jeg liker fra forskjellige merker, blant annet også Matis i perioder.

Men mange som ikke tåler andre serier og er veldig sensitive elsker Matis Delicate.

Bare ett lite tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sensitiv hud syns jeg serien Matis har, Matis Delicate er helt overlegen

til sensitiv hud. De fleste med sensitiv hud tåler denne. Selv bruker jeg en blanding

av gode produkter som jeg liker fra forskjellige merker, blant annet også Matis i perioder.

Men mange som ikke tåler andre serier og er veldig sensitive elsker Matis Delicate.

Bare ett lite tips.

Enig, Matis delicate er super til sensitiv hud!! Veldig, veldig gode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sensitiv hud, og kunne godt tenkt meg å prøve noe fra den serien til matis. Hvilke produkt synes dere er best/ hvilket burde jeg begynne med? Føler ikke for å kjøpe 5-6 produkt med en gang, tilfelle huden min ikke liker de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sensitiv hud, og kunne godt tenkt meg å prøve noe fra den serien til matis. Hvilke produkt synes dere er best/ hvilket burde jeg begynne med? Føler ikke for å kjøpe 5-6 produkt med en gang, tilfelle huden min ikke liker de :)

Fultighetskremen, uten tvil. Matis har også gode tonere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sensitiv hud, og kunne godt tenkt meg å prøve noe fra den serien til matis. Hvilke produkt synes dere er best/ hvilket burde jeg begynne med? Føler ikke for å kjøpe 5-6 produkt med en gang, tilfelle huden min ikke liker de :)

Matis Delicate kremen, den er fantastisk. Jeg bruker den ikke selv for tiden, men er huden

sensitiv så er denne fuktighetskremen overlegen.

Syns også toneren Matis Delicate Lime blossom lotion er en av de beste tonere som finnes.

Hele serien er fantastisk, rens/toner/fuktighetskrem/serum/maske osv, men de produktene over

er de jeg syns er aller best. De kan også fint kombineres med andre serier/merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No7 protect and perfect vil jeg anbefale. Øyenkremen i protect and perfect intense inneholder matrixyl 300, noe som er bevist at de bremser rynker.

Jeg jobber på apotek, og alle kundene er fornøyd med dette merket, det er hvert fall det de sier til meg hehe.

Men det viktigste er rens, renser du ikke huden er det nesten ikke vits å bruke krem oppå, for huden tar ikke like godt i mot kremen.



Anonymous poster hash: 85872...328
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...