Gå til innhold

Ønsker du å være pen, utseendemessig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig får man oppmerksomhet når man doller seg opp. Når alt er på plass som kjole, hæler, hår sminke og figur får man oppmerksomhet. Moro det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

altså mener at om flertallet foretrakk upynta så hadde ikke alt som fremstilles av samer sett ut som de gjør..

Anonymous poster hash: 1ae7e...28b

Samer er da ganske pyntet de? Iallefall når de har samedrakten på. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være pen og liker å være pen, det gjør meg ikke noe å stikke ut i en folkemengde heller.

Jeg har generelt ikke tenkt stort over at jeg er pen, hvorfor skulle jeg? Jeg liker å se meg selv i speilet og jeg har en lei tendens til å ikke se om gutter er interessert i meg, eller om det er fordi jeg er behagelig å være sammen med. :)



Anonymous poster hash: f9177...328
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7

altså mener at om flertallet foretrakk upynta så hadde ikke alt som fremstilles av samer sett ut som de gjør..

Anonymous poster hash: 1ae7e...28b

Hehe nå måtte jeg tenke hardt på hvorfor du plutselig trakk samene inn i dette, men så kom jeg på den legendariske tråden her inne om den fremmede "sametrusa" som ei hadde funnet på soverommet sitt. Og kom på at d og s er ved siden av hverandre på tastaturet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må være et selektert utvalg menn du kjenner som ikke går for de jentene som "skinner". Alle menn på byen går i alle fall for de pynta og pene damene fremfor de dagligdagse, upynta. Jeg er selv ei pyntedame og får bråtevis med oppmerksomhet fra menn, mens venninnene mine klager på at de føler seg oversett... men all ære til deg for å like hverdagsjentene. Jeg tror likevel det gjelder mindretallet menn at de foretrekker det hverdagslige. da hadde alle manneblad og mannefilmer sett ganske annerledes ut...

Anonymous poster hash: 1ae7e...28b

Det du snakker om, er seksuell oppmerksomhet. Det har ingen ting med hva slags damer de fleste menn vil ha som kjærester.

Grunnen til at damene som er pynta opp, får mer oppmerksomhet, er fordi menn får inntrykk av at det er lettere å få seg noe hos dem, siden pynten oppfattes som et tegn på at damene vil ha oppmerksomhet.

Jeg syns det er sprøtt at det er så få jenter som greier skille mellom "skikkelig" oppmerksomhet, og "jeg vil gni pikken min på deg"-oppmerksomhet, men det er vel det som gjør at de såkalte "drittsekkene", i mange situasjoner, får seg så mye mer enn mannfolka som er snillere?

Endret av Yme
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du snakker om, er seksuell oppmerksomhet. Det har ingen ting med hva slags damerde fleste menn vil ha som kjærester.

Grunnen til at damene som er pynta opp, får mer oppmerksomhet, er fordi menn får inntrykk av at det er lettere å få seg noe hos dem, siden pynten oppfattes som et tegn på at damene vil ha oppmerksomhet.

Jeg syns det er sprøtt at det er så få jenter som greier skille mellom "skikkelig" oppmerksomhet, og "jeg vil gni pikken min på deg"-oppmerksomhet, men det er vel det som gjør at de såkalte "drittsekkene" får seg så mye mer enn mannfolka som er snille?

Så menn foretrekker usexy damer! :skratte: Yupp, det var nytt for meg. Da får vi legge sminka og push-upen på hylla jenter. Ska bli deili!! :ler:

Ska lese mye før øya detter ut. Takk for dagens lattis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så menn foretrekker usexy damer! :skratte: Yupp, det var nytt for meg. Da får vi legge sminka og push-upen på hylla jenter. Ska bli deili!! :ler:

Ska lese mye før øya detter ut. Takk for dagens lattis :)

Så din defenisjon av sexy, er universal den da? Og "sexy" betyr det samme som "pynta"?

Spennende at du antyder at mannfolk har mindre greie på hva de liker, enn det du har :ler:

Endret av Yme
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne ønske jeg var penere. Ikke nødvendigvis ''klassisk pen'' da.

Tenker ikke over det så ofte til vanlig, men det hadde vært mer behagelig å møte nye mennesker uten å lure på om de legger merke til at huden/håret/nesen/et eller annet er... vel, mindre pent. Være litt mer selvsikker, rett og slett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns ikke du er rar. Jeg liker å se bra ut, og når jeg har ordnet meg, får jeg mange blikk og flere som snur seg etter meg. Det er ikke alltid jeg setter pris på slik oppmerksomhet, og spesielt når det gjelder eldre menn. Syns det er ekkelt at menn som er en del eldre enn meg snur seg etter meg eller stirrer på meg.



Anonymous poster hash: d0ea3...e1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får egentlig veldig mye positiv oppmerksomhet og komplimenter for kropp og utseende uten at jeg helt forstår hvorfor. Ser meg i speilen og ser bare en helt ordinær dame.

Men jeg har reflektert litt over det og har konkludert med at det må være fordi jeg har det veldig bra, er lykkelig, positiv og smiler nesten bestandig og da tror jeg ikke folk legger merke til det helt ordinære ;). De ser bare ei som smiler og er glad og da smitter det over.

Anonymous poster hash: f4369...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skulle ønske jeg var pen.

Var nok det en gang også, men er nok ikke purung og har lagt på meg 25 kg siden den gang. Jeg er fortsatt ikke gammel, og noen ganger tar jeg meg selv i å lure på hvorfor jeg kaster bort mine nogenlunde " unge" år på å være mindre pen enn jeg kunne ha vært.

Anonymous poster hash: e5369...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg omtrent som deg TS. Jeg har hele livet mitt fått mye oppmerksomhet for utseendet mitt, og for meg er det litt "uheldig" siden jeg er sjenert og liker ikke å skille meg ut. Altså, jeg er glad for at folk liker utseendet mitt for ingen liker vel å føle seg stygg, men jeg liker å være anonym. Jeg går ofte uten sminke, eller svært nøytral sminke til daglig. På fest bruker jeg aldri kjole, foruten om på fester som krever penere antrekk. Til vanlig går jeg i svarte eller grå klær. Høres jo nesten trist ut, men jeg synes det er ubehagelig med alle blikkene.

Nå er det jo ikke slik at jeg kler meg stygt eller ikke tar vare på utseendet, for det gjør jeg, men 'nøytral' er stikkordet for min stil.

Anonymous poster hash: 7e0fe...235

Å være nøytralt kledd er også viktig for meg. Orker ikke de blikkene jeg får når jeg har dollet meg opp.

Anonymous poster hash: d0ea3...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å ta vare på meg selv, hvis jeg skal si det på den måten..Vil jo se bra ut, men ikke noe jeg streber etter ;-) Men ikke for andres oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg kler meg moteriktig, noe som i grunn vil si at jeg ikke bryr meg så mye om hva menn mener. Menn skjønner seg jo stort sett ikke på mote, og vil helst se jentene i noe så enkelt som et kort skjørt og ettersittende topp. Kjøpte meg nettopp en flott vinterkåpe, og fikk høre av typen at jeg så ut som en fattig, gammel mann...

Tror det er sånn med de fleste kvinner på min egen alder. Jeg er 22 :)

Anonymous poster hash: 2a7a6...5ef

Måtte le litt nå :)

Kjøpte meg en kjempefin litt sånn hippiekjole eller synes jeg selv da, men samboeren min sa at jeg så ut som en gammel bestemor og "mobber" meg for bestemorkjolen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

På en måte kunne jeg tenkt meg å være penere enn jeg er, men på en annen måte så vil jeg ha det utseende jeg har. Tror ikke livet ville blitt noe bedre av å være penere.

Jeg kler meg ikke overdrevet sexy, men liker klær og tilbehør som skiller seg litt ut.Får kanskje oppmerksomhet på grunn av det, men jeg er såpass høy at bare det gjør at jeg får ekstra oppmerksomhet.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle vel ønske jeg var mer " naturlig vakker", jeg tror man som regel velger helt selv om man vil være snu-seg-etter-på-gata-vakker. En kjempepen naturlig jente helt uten sminke og i vanlige klær får som regel ikke masser av oppmerksomhet på gata i Norge. Hvis denne jenta hadde ønsket det så kunne hun jo "glamne seg opp" litt og fått denne oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle ville valgt å være pene, om de hadde muligheten til det. Selv er jeg pen, og det gir en mange fordeler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men jeg har failed that mission. først ville jeg være stygg for å beskytte meg eller så hadde jeg kanskje kun stygge tanker så jeg ble stygg? hvem vet?



Anonymous poster hash: e497c...603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg moteriktig, noe som i grunn vil si at jeg ikke bryr meg så mye om hva menn mener. Menn skjønner seg jo stort sett ikke på mote, og vil helst se jentene i noe så enkelt som et kort skjørt og ettersittende topp. Kjøpte meg nettopp en flott vinterkåpe, og fikk høre av typen at jeg så ut som en fattig, gammel mann...

Tror det er sånn med de fleste kvinner på min egen alder. Jeg er 22 :)

Anonymous poster hash: 2a7a6...5ef

Hørtes ut som en lekker kåpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...