Gå til innhold

Mascara :)


Idapusen :D

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter veldig med korte og utstående vipper. Jeg lurte på om noen kunne anbefale noen mascaraer som holder på bøyen, gir lengde, volum og som ikke sverter og at den holder gjennom hele dagen. Eller om dere har noen gode råd til hvordan øyensminken kan holde fint hele dagen :)

Tusen takk for svar på forhånd <3

P.s. har sett litt på maybelline lash stiletto waterproof mascara og guerlain le2 mascara waterproof. Noen som har erfaring med en av disse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var veldig fornøyd med Chanel La Volume de Chanel før jeg begynte med vippeextensions :) Gir lange vipper med masse volum :)

Ellers er Urban Decay Primer Potion GULL når det gjelder å få øyesminke til å holde seg bedre. Det får sminke til å holde i flere dager om du ikke vasker det av med sminkefjerner :fnise: . Beste produktet på markedet. Aner ikke hva jeg skulle gjort uten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Chanel le Volume de Chanel nå, og syns ikke den er bra. Har brukt to andre fra chanel, inimitable og sublime og likte begge de to bedre. For det første ble den veldig fort tørr, og jeg syns heller ikke den ga mer volum.

En mascara jeg alltid kommer tilbake til er max factor false lash effect waterproof. Syns den sitter greit, og gir fine vipper, men den må tørke litt først. Den er ikke så god når den er nyåpnet.

Klarer aldri å holde meg til en type da så bytter alltid på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har brukt Hypnose fra Lancome (gir tykkelse) og telescopic fra l`Oreal (gir lengde) i noen år nå. Først brukr jeg hypnose og så "friserer" jeg med den andre.

Jeg har også vært veldig fornøyd med chanel le volume, men den er dyr og ikke særlig drøy i bruk. Min tørket ut etter ca. 1 mnd.

Anonymous poster hash: a5697...1f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker den blå og svarte fra Isadora, kommer ikke på navnet akkurat nå. Den er ihvertfall vannfast og gir meg masse volum (lengde har jeg fra før). Sverter heller ikke av på mine øyne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange hjelpsomme svar :) jeg skal ut idag så da har jeg tenkt å sjekke ut de forskjellige forslagene :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt Helena Rubenstein, spesielt den der som jeg aldri helt husker hva heter... feline lash queen, eller noe i den duren.

Jeg har korte vipper som vokser rett ut uten bøy. Prøvde vippebøy engang, og halleluja! Jeg hadde jo massevis av vipper! De var ikke så korte som jeg trodde og bøyen var knall.

Skal absolutt gjøre det igjen og med mascara så det jo bare enda bedre ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Volum de Chanel, Chanel Imitiable og Dior Iconic overcurl.

Syns de gir fin bøy og holder dagen gjennom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, beklager for at jeg ikke har fått svart.... Nettet har vært veldig tregt i det siste :P

Men jeg endte til slutt på max factor false lash effect waterproof :) Er veldig fornøyd med den, den gir utrolig god lengde, volum og den klumper heller ikke :) Noe som var veldig dumt med denne er at den sitter utrolig godt så det er veldig vanskelig å få den vekk, selv med sminkefjerneservietter :P

Om noen har noen gode råd til hvordan jeg kan få fjernet den litt lettere, er det bare å komme med de :D <3

Endret av Idapusen :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker oljebasert sminkefjerner. Den rosa fra vita og jeg syns ikke den er så vanskelig å fjerne med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hei, beklager for at jeg ikke har fått svart.... Nettet har vært veldig tregt i det siste :P

Men jeg endte til slutt på max factor false lash effect waterproof :) Er veldig fornøyd med den, den gir utrolig god lengde, volum og den klumper heller ikke :) Noe som var veldig dumt med denne er at den sitter utrolig godt så det er veldig vanskelig å få den vekk, selv med sminkefjerneservietter :P

Om noen har noen gode råd til hvordan jeg kan få fjernet den litt lettere, er det bare å komme med de :D <3

Bruk bare en olje, olivenolje eller kokkosolje eller jojobaolje... ett fett, oljer i alle former er kjempegode på å løse opp og fjerne sminke som sitter godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...