Gå til innhold

Øyenbrynsblyant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt en fra H&M i maange år, men har fått det samme problemet som deg nå som den begynner å bli kort. Kjøpte meg akkurat L'órèal superliner browartist, dette er en øyenbrynsblyant som er helt vanlig i den ene enden, og så har den en voksblyant i den andre enden til å sette brynenen med. Synes den var veldig allright, og kostet meg 5,49£ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Billion dollar brows sin Universal Brow pencil. Litt dyr, men anbefaler å kjøpe den når den er på tilbud! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

nå har jeg bestilt meg Anastasia Brow Wiz i fargen Ash Blonde. blir deilig å slippe H&Ms øyenbrynsblyant som smuldrer opp, knekker og ikke vil spisses...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Power Brow fra MUA Luxe en stund, kjøpt på Superdrug i London(superdrug.com). 30kr-ish for blyanten, holder riktignok bare i et par måneder, men til den prisen er det helt greit. Har aldri hatt finere bryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk, så liker jeg H&M sine blyanter.. Koster jo veldig lite også!

jeg har også vært veldig fornøyd med de, men føler jeg må spisse de hele tida og de blir ikke spisse fordi de "smuldrer op" i blyantspisseren og knekker veldig lett. knekker ofte i blyantspisseren og blir sittende fast. har aldri mistet de på gulvet eller noe sånt så det er ikke derfor de knekker heller. har prøvd ulike spissere fra H&M og dyrere merker, men ingen funker.. men er veldig fornøyd med fargen og sånn den er når den er ny.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler fortsatt den fra HM. Min er lett å spisse, knekker ikke, gir en fantastisk fin mørk brun farge, lett å påføre og jeg trenger ikke å spisse den ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mange øyenbrynsblyanter, blant annet den fra H&M. Jeg kjøpte Anastasia Beverly Hills Brow Wiz blyanten som desidert er den beste jeg noen gang har prøvd! Anastasia Beverly Hills har blitt kjempepopulært i det siste og har aldri hørt noen som har klagd på den øyenbrynsblyanten! Her slipper du også å spisse blyanten, du bare ruller den opp som er veldig greit! Kan blant annet bli kjøpt på blivakker.no! Etter du har prøvd den vil du aldri gå tilbake til noe annet, det skal jeg nesten love deg!

Endret av Mariabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...