Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som jag har uppfattat det är det flera här som tar pulvervarianten för att de tror att det tas upp bättre av kroppen. Det kanske kostar mindre också? I would take the pills. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor boks kostet kun 45 kr. Greit for en fattig student :P

Drikker mitt andre glass nå (1 spiseskje i hvert glass med vann), og synes faktisk det går helt greit jeg. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*

Ølgjær kan fås i pilleform for de som ikke liker smaken...

Pillene blir ikke tatt opp like bra som pulveret. Dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Det er da ikke så ille,tror det bli verre å spise det.Etter 3 dager er du vant til smaken.Man må lide for skjønnheten:)

Hvis der virkelig er sååååååååååååå ille ta 2 spiseskjer i en liten kopp bland med litt vann lukk nesen og drikk det fort,drikk litt vann etter dette.

Jeg synest det var ille også,nå er det ingen problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lolita___

Dette fikk jeg veldig lyst til å prøve, hvor får jeg kjøpt pillene og hva koster de?

Du får kjøpt pillene i apoteket,helsekost butikk.

Men vitaminene tas lettere opp av kroppen hvis du tar det i pulverform.

Øl gjær kan du kjøpe i daglivare butikker.Stor boks koster 45 kr[Engelsk ølgjær]

Skriv gjerne her hvordan det funker for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandet det ut i sjokolademelk i dag. Genialt, merker kun en pitteliten rar ettersmak..

Prøvde med appelsinjus i går, det var også helt ok, men jusen fikk en litt uappetittelig farge ;) Tok også litt lengre tid å få ned alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye drikker dere til dagen forresten? På boksen min med engelsk ølgjær står det:

2 spiseskjeer 1 til 2 ganger daglig.

Tror jeg holder meg til 1 gang daglig da jeg tar "vanlig" kosttilskudd også, iallefall de dagene jeg ikke spiser så sunt som jeg burde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye drikker dere til dagen forresten? På boksen min med engelsk ølgjær står det:

2 spiseskjeer 1 til 2 ganger daglig.

Tror jeg holder meg til 1 gang daglig da jeg tar "vanlig" kosttilskudd også, iallefall de dagene jeg ikke spiser så sunt som jeg burde ;)

Begynte på kuren i dag. Blander 2 teskjeer ut i cafe latte. Smaker helt ok :) Skaptisk til om man ser noe resultat da...men verdt å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet gjør dere for å få lengre og sunnere hår?

Moi:

- Sluttet å farge håret for ca et år siden (mest fordi jeg var lei av å farge det)

- Prøver å leve generelt sunt

- Bruker sjampo og balsam fra apotek eller frisør

- Prøver å style, føne og rette håret minst mulig

- Ikke vaske håret hver dag

- Skal klippe de slitte tuppene

- Skal kjøpe fuktighetskur og proteinkur (og andre "dyre" produkter etterhvert)

Vurderer:

- Å kjøpe glatt putetrekk (sliter visst mindre)

- Kjøpe naturbørste

- Massere hodebunnen ca 5 min hver dag

- Kutte sjampo annen hver hårvask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

-Hår kur en gang i uka

-Olivenolje

-Er i gang med røyk slutt

-farger ikke håret(skal gjøre det i sommer)

-Stresser ikke med å få langt hår,da tar det lengre tid.

-Skal slutte å bruke rette tang en god stund

-Drikker ikke alkohol

-mye vann

-nøtter

-Hvis jeg ikke har tid til å ta ølgjær,tar jeg 4 b vitamin tabletter.

Vurderer

-Skaffe clip on exstentions

-natur børste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye vann og nøtter tror jeg at jeg også skal legge til :)

Hvordan gjør du med olivenoljen Lolita? Litt i tuppene før vask eller om natten? Og må det være en spesiell type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har tagit Silicatabletter med öljäst i typ två veckor nu och naglarna är längre! De skivar sig fortfarande, men de är påtagligt längre. Det lär ju dröja ett tag innan de blir starkare, då den svaga nageln måste växa ut först, men ändå. :)

Jag har för övrigt hållt på med balsammetoden (no poo) sedan september och det har gjort underverk med mitt hår! Rekommenderas varmt för de som vill ta det ett steg längre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Mye vann og nøtter tror jeg at jeg også skal legge til :)

Hvordan gjør du med olivenoljen Lolita? Litt i tuppene før vask eller om natten? Og må det være en spesiell type?

Jeg bruker extra virgin oliven olje.Tar det som kosttilskudd en spise skje,og som hår kur da tar jeg ca 2 dl og setter det i hele håret holder det i ca 1 time.

Hårkuren med olivenolje :Dette gjør jeg bare 1 gang i månden

Kostilskuddet 1 spise skje daglig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LetThemEatCake: Kan du forklare kort hva balsammetoden går ut på?

De flesta balsam innehåller silikon. Silikoner gör att håret känns mjukt och lätt att reda ut, men lägger sig bara utanpå hårstrået och hindrar all fukt att tränga in. Det leder i sin tur till att håret blir torrt och slits fortare. Sulfater (det som löddrar och gör rent i schampo) är extremt uttorkande det också. Balsammetoden går alltså ut på att utesluta dessa ingrediense + några till ur schampo och balsam. Egentligen ska man bara använda balsam och skippa schampo helt, med det finns några godkända schampon också om man nu måste ha det. Det är viktigt att man kollar innehållsförteckningen.. På lockig.se finns det checklistor med ämnen du bör undvika och i forumet finns det långa listor på godkända produkter. :)

Många tror inte att det blir rent med bara balsam, men det blir det! Man får massera lite extra bara då det inte löddrar. ;) Håret blir supermjukt och glansigt, plus att eventuella lockar kommer fram mycket mer! Jag hade nästan gett upp hoppet om mina lockar.. Men nu är jag så nöjd så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg bruker extra virgin oliven olje.Tar det som kosttilskudd en spise skje,og som hår kur da tar jeg ca 2 dl og setter det i hele håret holder det i ca 1 time.

Hårkuren med olivenolje :Dette gjør jeg bare 1 gang i månden

Kostilskuddet 1 spise skje daglig

Hvordan får du oljen ut av håret igjen? Prøvde en gang og jeg hadde oljehår i en evighet etterpå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Hvordan får du oljen ut av håret igjen? Prøvde en gang og jeg hadde oljehår i en evighet etterpå :ler:

Jeg vet heheh men jeg tar det ikke helt inn i hårroten,da blir det så fett.Jeg vasker håret 2 ganger etter hverandre.Også bruker jeg ikke balsam for håret er mykt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...