Gå til innhold

Ølgjær kuren:)


Gjest Bella_

Anbefalte innlegg

Gjest lolita___

Jeg vil ha langt hår til sommern,derfor skal jeg se om dette med ølgjær virkelig fungerer.Jeg startet med dette 5.03.2010:)

Jeg tar 2 spise skje ølgjær og blander i en kopp med vann.Det var jævlig å drikke det første dagen nå går det veldig greit..

Håret mitt er ca 47 cm nå...

Her kommer jeg til å skrive om dette funker for meg osv.

Om noen har lyst å bli med er dere velkommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lolita___

En uke etter at jeg har startet med kuren har jeg merket følgende:

Neglene har blitt lange og veldig sterke

Drikker ølgjær på morningen og føler meg ganske mett etter at jeg har drukket den ene koppen.

Bedre fordøyelse

Håret har jeg ikke merket så mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag följer! Har börjat med Silica som innehåller öljäst, så jag kan också försöka uppdatera er med resultat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært på kuren i 10 dager nå. har ikke merket så mye til hårveksten, men håper det kommer snart. men jeg har spesielt merket at huden min har blitt mye finere og urenheter er nesten borte. og at neglene vokser en smule fortere, bare så vidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lolita___

11 dag:)

Håret mitt har blitt mykere,merker ingen ting på lengden men sikkert altfor tidlig å si hehe:)

Huden har blitt renere

Neglene ser også ut til å vokse og ser sterke ut.

Endret av lolita___
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vill bara tillägga att det bara gör forskjell på det håret som vokser ut. Det finns liksom ingen blodtillförsel som kan tillföra näring till längderna. ;) Jag trur att jag ska måle mitt hår också för att se om det blir noen forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___
Jag vill bara tillägga att det bara gör forskjell på det håret som vokser ut. Det finns liksom ingen blodtillförsel som kan tillföra näring till längderna. ;) Jag trur att jag ska måle mitt hår också för att se om det blir noen forskjell. :)

Jeg vet ikke men det føles mye mykere enn før veldig rart,vet jo at det håret som er vokst er dødt.Ja ja håper jeg merker litt på lengden nå.Skal måle det etter en måned og se,de sier at håret vokser 1 cm i månden.Da bør den vokse mer med ølgjær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Skulle gjerne bidratt med noe data jeg og, men jeg begynte for 1 1/5 måned siden, og har selvfølgelig ikke målt håret da jeg startet...hehe :)

Men jeg merker at det har vokst masse, er så glad :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest lolita___

Dårlig nyhet jenter:(jeg har fått sopp innfeksjon pga ølgjæren.Men jeg velger å forsette med ølgjær siden det ikke er ille.Noen andre som har hatt det også pga ølgjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gått på ølgjærkuren i to dager! I går drakk jeg det utblandet i vann. Jeg ble helt dårlig! Klarte ikke å drikke opp alt!

Så da jeg satt på skolen kunne jeg ikke tenke på noe annet enn andre måter å få ned dritten på. Så da tenkte jeg at jeg kunne ta det sammen med mat. (Det stod på boksen at man kunne blander det ut i mat.) Så det gjorde jeg idag. Og det funket! Slik gjorde jeg:

Jeg tok en kornmokjeks. Blandte ut ølgjæren i pittelitt vann (så den ble så tykk som nugatti) og smurte på kjeksen. For å få smaken enda mer diskre tok jeg to skiver brunost på. Trykka alt i munnen. Og vips! Det var jo godt! :nigo:

Anbefaler dere på det sterkeste å gjøre det samme, slippe den fæle smaken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en boks me ølgjær nå på mandag. kanskje det bare er innbilning men jeg føler huden min har blitt bedre, mn jeg var hos hudpleier forrige tirsdag og fikk en beroligende krem, vet ikke om d er kremen eller ølgjæren som har gjort underverker, eller kansje begge deler. jeg føler uansett at huden ellers på kroppen har blitt mykere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...